Millaisia raskausoireita sinulla on?

Onko täällä muita (kohtalo)tovereita, joilla ei oo ollut minkäänlaista pahoinvointia tai huonoa oloa? Mulla ois nyt 7+2 mutta ei siis edelleenkään mitään tuollaista. Jotenkin se vaan huolestuttaa kovasti, vaikka toki oon lukenut monia oireettomien tarinoita, joissa kaikki on mennyt hyvin. Toisaalta tuntuu myös siltä, kun on seurannut aiempien kk keskusteluja, että monesti niillä vähäoireisilla onkin sitten ilmennyt häikkää. Viikko vielä varhaisultraan :sad001
 
Onko täällä muita (kohtalo)tovereita, joilla ei oo ollut minkäänlaista pahoinvointia tai huonoa oloa? Mulla ois nyt 7+2 mutta ei siis edelleenkään mitään tuollaista. Jotenkin se vaan huolestuttaa kovasti, vaikka toki oon lukenut monia oireettomien tarinoita, joissa kaikki on mennyt hyvin. Toisaalta tuntuu myös siltä, kun on seurannut aiempien kk keskusteluja, että monesti niillä vähäoireisilla onkin sitten ilmennyt häikkää. Viikko vielä varhaisultraan :sad001

Täällä! Ennen plussaa oli pari pvää kun vähän ällötti ja tällä viikolla yks päivä kun hetken. Mut voihan ne olla jotain muutakin...tosin äidillänikään ei ollut pahoinvointia. Kyllähän se huolestuttaa silti. Ensi viikon la varhaisultra. Mulla nyt 6+2.
 
Onko täällä muita (kohtalo)tovereita, joilla ei oo ollut minkäänlaista pahoinvointia tai huonoa oloa? Mulla ois nyt 7+2 mutta ei siis edelleenkään mitään tuollaista. Jotenkin se vaan huolestuttaa kovasti, vaikka toki oon lukenut monia oireettomien tarinoita, joissa kaikki on mennyt hyvin. Toisaalta tuntuu myös siltä, kun on seurannut aiempien kk keskusteluja, että monesti niillä vähäoireisilla onkin sitten ilmennyt häikkää. Viikko vielä varhaisultraan :sad001

Elokuisista huutelen, että ei kannata verrata omaa oloa muiden raskauksiin. Oireettomuus on myös yksi oire. Mä odotan nyt kaksosia viikolla 20+5 ja edelleen odottelen sitä paljon puhuttua pahoinvointia, mistä kaksosten odottajat kärsii tuplasti pahemmin, kun yhtä odottavat. Mun ainoat raskausoireet on tähän mennessä: alussa jatkuva nälkä ja väsymys, nyttemmin närästys ja tissien arkuus.

Netistä löytyy paljon enemmän niitä huonoja kokemuksia, mutta meitä hyvävointisia ja hyvin menneitä tapauksiakin löytyy! :) Keskenmenot on niin yleisiä, että oireet tai oireettomuus ei kerro niistä mitään. Niitä vain tapahtuu.

Nauti hyvästä olosta! :)
Ja paljon iloa ja onnea odotukseesi! :)
 
Minulla oli tänään kunnon piikki pahoinvoinnissa. Sama oli yksi päivä viime viikolla. Muutoin ollut tosi iisiä pahoinvoinnin suhteen. Hieman mietin tuota teoriaa raskaushormonin noususta. Voisi hyvin mätsätä näihin omiin oloihin. :confused:

Mulla on kans tälläsiä päiviä. Ma oli ihan hirvee olo, sit 2 vähän parempaa ja tänään taas ihan hirvee.
 
Täällä vasta 4+2 menossa ja ihan kamala flunssa alkoi samaan aikaan plussaamisen kanssa. Kai sekin voi jotenkin raskauteen liittyä, tai sitten on vain sattumaa. Tissit ovat olleet arat jo monta päivää, mikä on outoa, koska esikoista odottaessa rinnoissa ei ollut mitään tuntemuksia :grin Muutenkin esikoisen odotusaika oli tosi oireetonta, saa nähdä miten tällä kertaa käy
 
Onko muita joita kutittaa! Ihossa ei näy mitään mutta kortosoni ainut mikä auttaa. Joitakin kohtia punaisia läikkiä jotka kutisee paljon ja kuumottaa? Tää siis viides raskauteni eikä aiemmin ole moista ollut.
Ps. Ostin jopa tekokynnet ja aih ihanaa niillä raapii! Vaikka tosin yritän olla raapimatta...
 
Mulla esikoisen raskaus meni käytännössä ilman mitään oireita! Okei oli nännien arkuutta mutta ei mitään pahaa oloa vähänkään! :Heartred nyt on kyllä senkin edestä kärsitty sit... Kuopuksen raskaudessa oli kans etovaa oloa ekan 10 viikkoa. Summarum joskus on pahaa oloa joskus ei se ei kerro välttämättä mitään :Heartred
 
Mulla toi pahoinvointi on vähän laantunut, tänään toinen päivä ilman sitä. Rinnat on edelleen kipeät ja nännit arat ja väsyttää niin turkaisen paljon.
 
Tajusin et makeenhimo on laantunu :woot: ei ällötä makee/suklaa mut en himoitse sitä enää.

Pizzan vedin tänään nelisen tuntia sit ja hirvee turvotus vielki eikä pystyis mitää syömää enää tänää. Sama eilen. Tosi raskas olo ku syöny ruuan. Ei närästä tai okseta.

Vähän herkempi ehkä ollu tänään.

Ihana olla raskaana kumpa kaikki menis hyvin meillä kaikilla :Heartred Haluisin huutaa jo kaikille uutiset ja et ois oikee vauvamasu!:love7
 
Mulla tänään ollut kauheen paha olo. Oikeesti oon vaan ilonen koska tän alkuviikon jälkeen kaikki oireet on plussaa. Heikoks vetää kyllä, aloin jo miettii olisko tulehdus kun pari kertaa pyörryttäny, kauhee väsymys ja vatsa kipee niinku tästä ylhäältä. Sitte mitää ei tee mieli mutta kauhee nälkä kuitenkin. Rappuset ihan tuskaa hyvä etten kaatunu kun oli niin raskasta:grin

Ihan kauhee hormonihirviö oon kanssa, osaan muiden kanssa käyttäytyä mutta mies on kyllä ihan kypsä tähän mun jatkuvaan suuttumiseen ja tiuskimiseen:rolleyes: Oon muutenkin tosi helposti vihanen ja ärsyynnyn ni nyt vielä vähän extraa..:grin
 
Välillä mullaki tulee tuota huimaamista. Ihan yllättäen vaan vähän heittää. Valkovuotoa tuli taas oikeen hulahtamalla ja mietin jo oliko se verta kun niin paljon tuntu tulevan ja heti piti tarkistaa ettei ollu tyyliin kuukautiset tullu. On nyt siis "viikon myöhässä" eli oon 5+0. :happy:
 
mulla ke-to iltana vihloi selkää aikalailla, vähän mahan reunoja ja tietysti taas illalla googlettelin kaikkea kkm pelossa. Eilen sit jäätävä kasa siellä-täällä näppylöitä, kuin teini taas konsanaan.. Niin oli kyllä tytöstäkin, muutenkin tuntuu et aika samanlainen oireeton raskaus kuin hänestä. Huolettaa tietty kun ei ole niitä legendaarisia pahoinvointeja mut sit taas toisaalta on onnellinen. Makeanhimo on mullakin lähtenyt, sitä oli hetken aivan alussa, salmiakkia meni myös. Hedelmäkarkeista en ole ikinä niin välittänytkään mutta suklaa ja salmiakki on olleet mun pahe ja jätski. Nyt mitään niistä ei tee mieli ja hyvä niin!
 
mulla ke-to iltana vihloi selkää aikalailla, vähän mahan reunoja ja tietysti taas illalla googlettelin kaikkea kkm pelossa. Eilen sit jäätävä kasa siellä-täällä näppylöitä, kuin teini taas konsanaan.. Niin oli kyllä tytöstäkin, muutenkin tuntuu et aika samanlainen oireeton raskaus kuin hänestä. Huolettaa tietty kun ei ole niitä legendaarisia pahoinvointeja mut sit taas toisaalta on onnellinen. Makeanhimo on mullakin lähtenyt, sitä oli hetken aivan alussa, salmiakkia meni myös. Hedelmäkarkeista en ole ikinä niin välittänytkään mutta suklaa ja salmiakki on olleet mun pahe ja jätski. Nyt mitään niistä ei tee mieli ja hyvä niin!

Salmiakki ja laku ei hyväks raskaana (ainakaan). Tuskin pieni määrä haittaa. Mäki söin yhden pienen lakun yks pvä :p
 
Onhan se nyt ihan superia aloittaa aamu halailemalla vessanpyttyä, kun kaks päivää ollu täysin pahoinvoinniton. Onneks tuo papunen teki taas työtä käskettyä ja pisti äidin oksentamaan ENNEN kuin huoltomies tuli katsomaan asunnon hanoja.
Nyt sain mukillisen kaakaota ja ruisleivän syötyä. Aloitin shottilasillisenna mustikkakeittoa, se pysyi sisällä, niin uskalsin kokeilla kiinteämpää..
Ans kattoo mitä tästä taas tulee tästä päivästä...
 
Onhan se nyt ihan superia aloittaa aamu halailemalla vessanpyttyä, kun kaks päivää ollu täysin pahoinvoinniton. Onneks tuo papunen teki taas työtä käskettyä ja pisti äidin oksentamaan ENNEN kuin huoltomies tuli katsomaan asunnon hanoja.
Nyt sain mukillisen kaakaota ja ruisleivän syötyä. Aloitin shottilasillisenna mustikkakeittoa, se pysyi sisällä, niin uskalsin kokeilla kiinteämpää..
Ans kattoo mitä tästä taas tulee tästä päivästä...

Eikä.. Mullaki menee varmaa kohta tohon, aamulla sain syötyä yhen haukun leipää ja enempää ei vaan menny. Nyt tässä edessä on ruokaa mutta en pysty syömään. Maistuu ihan kauheelta vaikka eilen söin samaa ja tykkäsin. Nälkä on kuitenki mutta ei kai sitä pakottamallakaan.
 
Munki pitäs ostaa jotain nestemäistä, mehukeittoa tms niin sais alas. Iltapäivästä kyllä helpottaa ja illalla saan syötyä usein. Miks se jäätelö sitten menee.. :rolleyes: Mut ei sitäkään kun ehkä 1/3 normaalista määrästä.
 
Eikä.. Mullaki menee varmaa kohta tohon, aamulla sain syötyä yhen haukun leipää ja enempää ei vaan menny. Nyt tässä edessä on ruokaa mutta en pysty syömään. Maistuu ihan kauheelta vaikka eilen söin samaa ja tykkäsin. Nälkä on kuitenki mutta ei kai sitä pakottamallakaan.
Nyt jo parempi fiilis kun sain torkuttuakin hetken (heti kun naapurissa lakattiin poraamasta kiviseinää). Nyt saldona jo toinen ruisleivän puolikas, mukillinen kaakaota ja proteiinivanukas. :gen014
 
Tsemppiä Uutukaiselle, tuo on ihan hirveä olotila.

Mun pitää joka aamu ottaa lääkkeet veden kanssa tyhjään mahaan. Vesi maistuu tuolloin aamulla ihan hirveän pahalta, ja sen jälkeen saa yökkiä ja nieleskellä ihan tosissaan, ettei lääkkeet tule pihalle. Olisi ihana ottaa jotain appelsiinimehua tms sen tilalle.
 
Mulla ei nyt vielä toistaiseksi ole juuri pahoinvointia ollut. Aluksi oli välillä vähän huono olo. Esikoisen aikana oli joitain viikkoja sellanen krapulamainen olo, mutta kertaakaan en joutunut oksentamaan ja sekin huono olo tuli varmaan vasta joskus viikkojen 10-12 jälkeen, en muista tarkkaan. Ehkä ei tässäkään raskaudessa sitte tulis sitä pahoinvointia varsinaisesti. En kyllä muutenkaan oksenna ikinä, siis en ikinä.

Onko muilla ollut ihan alussa (mulla 4+6) sellaista ajoittaista mahakipua tai nippailua? Mulla on sellasta aina välillä. Ei nyt ihan menkkajomotusta, mutta laimeampaa.

Muuten vaikuttaa siltä, että aika samat olot ainakin näin alussa kuin edellisessäkin eli tosi vähäoireista. Mielialat kyllä vaihtelee enemmän kuin normaalisti, liikutun ja herkistyn ja sitten taas raivostun pienestä. :wacky:
 
Takaisin
Top