Millaisia raskausoireita sinulla on?

Tää on kyllä tosi jännä miten näitä oireita tulee, tänään ollut koko päivän pahaolo ja närästänyt ihan törkeesti!
Oli aikaisemminkin pientä etovaa oloa ja silloin toivoin että alkaisipa pahoinvointi kunnolla, niin on merkki että raskaus etenee.. Nytkun se alkoi niin vetää kyllä tosi voimattomaks olon ja toivois parempia oloja
 
Mullaki pieniä aaltoja etovaa oloa ja en kyllä haluis oksentaa..
 
Väsyttää ihan älyttömästi. Autolla ajaessa sai skarpata tosissaan, ettei nukahtanut rattiin suoralla tiellä.
 
Kävinnjust kuntosalilla melkeen 2kk tauon jälkeen ja vaikka huonossa kunnossa oon ollukki jo hyvän aikaa nii en oo hengästyny yhtä paljon ku tänään! Hikoilin enempi ja hengästyin helpommin. Ei käy helposti kunnon kohotus. Varsinki kun raskaana ei ihan hirveän pitkä aikasesti kai sykkeitä nostellakkaan.
 
Kävinnjust kuntosalilla melkeen 2kk tauon jälkeen ja vaikka huonossa kunnossa oon ollukki jo hyvän aikaa nii en oo hengästyny yhtä paljon ku tänään! Hikoilin enempi ja hengästyin helpommin. Ei käy helposti kunnon kohotus. Varsinki kun raskaana ei ihan hirveän pitkä aikasesti kai sykkeitä nostellakkaan.

Uskaltaisko huomenna iteki kokeilla :grin luulen et en uskalla paljoa repiviä liikkeitä (tai muutakaan) tehä ja kaikesta alennan painoja.. Ja sit lopetan salilla käymisen :angelic:
 
Muaki vähän pelottaa, ku tuntuu, että oireet on lieventyny :nailbiting:. Rinnat on edelleen arat ja turvonneet, mutta ei niin kipeet ku aiemmin. Vatsan turvotus ja alavatsakivut ovat hävinneet myös kokonaan. No kai siellä ultrassa selviää tuomio, kun sinne asti pääsee. :sad001
 
Mulla ei riittänyt kunto edes lempeään joogaan viime viikolla. Sellanen hapeton olo, hikoaa vaan ja tärisee ja voimat ihan pois. Ei tullut yhtään hyvä olo niin kuin yleensä. Ehkä tässä luonto yrittää kertoa että nyt on aika levätä, vaikka suositukset sanoisi mitä liikunnasta.
 
Siis ihana et muillakin heittelee nää olot. Mä panikoin et pitäiskö käydä siellä varhaisultrassa ihan vaan sen takia että jos on mennytkin kesken niin ei selviäisi vasta siellä ekassa virallisessa ultrassa.
Mut tää väsymys. Ei hitto mistä se tulee. En muista et olisin ollut elämässäni näin väsynyt näin pitkään. Aiemmin pärjännyt 5-6h unilla, nyt melkein tekisi mieli mennä lasten kanssa samaan aikaan nukkumaan.
Eilen oli ihan jäätävät pahoinvoinnit ja töissä ihmeteltiin kun olin ihan zombiena. Kai se vaihtelee päivittäin. Pitää olla tyytyväinen että ei oo pää pöntössä koko aikaa. Mut silti miettii et miks ei oo kun aiemmin on ollut.
 
Mulla ei vielä tässä vaiheessa (5 + 0) ole ollut juuri mitään oireita, mitä nyt välillä alavatsassa jotain pientä tuntuu. Ei pahoinvointia, rinnoissa ei mitään muutoksia tai tuntemuksia, nukkunut olen aika huonosti mutta niin teen välillä muutenkin. Ilman testejä en uskoisi olevani raskaana mutta mulla on kotitestien lisäksi hcg mitattu verestäkin joten kaipa siihen on uskominen. Melkein huolestuttaa mutta ilmeisesti oirettomuuskin on ihan normaalia.

Toisaalta eiköhän niitä oireita ehdi vielä tulla jos tämä raskaus jatkuu, niin alussa vielä olen.
 
Naamaan on kans posahtanut pari kauheeta finniä. Ei oo oikein finnejä ollu melkein kolmeen vuoteen. En muista et viimeksi olis ollut tätäkään!
 
Onkohan tää kamala näläntunne raskauden oire? Tuntuu et olis nälkä ihan kokoajan vaikka on just syönny. Ei oo ihan normaalia mulle. Yritän kuitenkin pitää jotain ruoka rytmiä ettei ihan paisuis...
 
Onkohan tää kamala näläntunne raskauden oire? Tuntuu et olis nälkä ihan kokoajan vaikka on just syönny. Ei oo ihan normaalia mulle. Yritän kuitenkin pitää jotain ruoka rytmiä ettei ihan paisuis...

Voi hyvinkin olla ! Mun pitää kans syödä ihan koko ajan jtn, koska muuten tulee paha olo :sad001

Ai kauhee nää unet! Taas näin mitä sekavampia unia ja osa ihan kauheita ku veren vuoto alkoi yms :sad001
 
Valittelin toisessa ketjussa sitä miten oireiden puute huolestuttaa, mutta kaipa niitä joitain löytyy hyvällä mielikuvituksella :grin

Tähän ehkä vaikuttaa myös se, että koska olin IVF-hoidossa, jouduin käymään toimenpiteissä ja käyttämään lääkkeitä, jotka itsessään aiheuttavat voimakkaita oireita. Erityisesti progresteroni, jota jouduin ottamaan dpo 11 asti, aiheutti ärsyttäviä oireita joiden loputtua kaikki tuntuu todella iisiltä.

Alussa oli aika voimakasta rintojen särkyä, joka nyt kuudennella viikolla on alkanut helpottaa (angstaajalle hyvä syy huolestua). Tuon ja mahan turvotuksen takia en pysty makaamaan mahallani esim joogassa, ja ehkä hieman väsyttääkin. Janon tunne on lisääntynyt, normaalisti hiihtelen menemään jatkuvasti pienessä nestehukassa kun en niin tunne janoa
 
Musta tuntuu kans että nyt on oireet hellittäneet... muistan esikoisen aikana että olin koko ajan varma että saan keskenmenon, kovin pahoja raskausoireita ei siis ollut silloinkaan kyllä. Nyt oon vaan jotenkin kärttyisä koko ajan, ei kovin miellyttävää. Tekee mieli huutaa, valittaa tai itkeä.
 
Mäki olen ihan hermo heikko! Esim puhelin saa raivistumaan koko ajan ja lapsille tulee liian herkästi ärähettyä :sad001 mutta onneks tiedostan tämän ja koitan ainakin hillitä itseäni :D
 
Uskaltaisko huomenna iteki kokeilla :grin luulen et en uskalla paljoa repiviä liikkeitä (tai muutakaan) tehä ja kaikesta alennan painoja.. Ja sit lopetan salilla käymisen :angelic:

No näitäpä mie just itelleniki sanon. Ja entä ku ei raskaanaki liuta tekosyitä olla menemättä nii kuin paljon enempi raskaana. :hilarious: :rolleyes:
 
Mäki olen ihan hermo heikko! Esim puhelin saa raivistumaan koko ajan ja lapsille tulee liian herkästi ärähettyä :sad001 mutta onneks tiedostan tämän ja koitan ainakin hillitä itseäni :D

Joo mie nyt oon vähän kärtty ja äkkipikanen muutenki mutta tulee kyllä ihan liikaa ärähdettyä tytölle..
 
Mäki olen ihan hermo heikko! Esim puhelin saa raivistumaan koko ajan ja lapsille tulee liian herkästi ärähettyä :sad001 mutta onneks tiedostan tämän ja koitan ainakin hillitä itseäni :D

Mulla kohdistuu raivoaminen mieheen. Ei reilua ja koitan hengähtää aina ennen kun avaan suuni... ei kyl joka kerta onnistu. :meh:
 
Mulla kohdistuu raivoaminen mieheen. Ei reilua ja koitan hengähtää aina ennen kun avaan suuni... ei kyl joka kerta onnistu. :meh:

Huh, mäki ollu aika bitch miehelle.. Mut saattaa olla stressistä, pelko menettää vauva jne. Koska muille en raivoo..
 
Minulla oli tänään kunnon piikki pahoinvoinnissa. Sama oli yksi päivä viime viikolla. Muutoin ollut tosi iisiä pahoinvoinnin suhteen. Hieman mietin tuota teoriaa raskaushormonin noususta. Voisi hyvin mätsätä näihin omiin oloihin. :confused:
 
Takaisin
Top