Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mua taitaa vähän etoa!! Ehkä mulla sittenkin on oireita :wideyed::) mutta joo.. tosi oireetonta ja välillä käy mielessä pitäiskö huolestua tästä oireettomuudesta. Ihmeen rauhallinen olen tosiaan ollut ja ehkä yritän pysyä jatkossakin rauhallisena:happy:
 
Aamulla, kun kävin vessassa tuli paperiin niukkaa ruskeaa vuotoa. Mulla on vasta 4+3. Pelottaa, että onko nyt jotain vialla. Mulla ois varhaisraskauden ultra vasta 7+1 eli vajaa kolmen viikon päästä. Eikä ultrassa vielä mitään näkiskään..
 
Tää pahoinvointi on hirveetä :grumpy: mikään ei maistu.. Onko joku kokeillu sellasia pahoinvointirannekkeita ja onko niistä ollu hyötyä?
 
Hyh mikä olo tänään! Ihan ok nukuttu yö takana ja silti tekis mieli vaan olla silmät kiinni sikiöasennossa peiton alla! Myös aivan järkyttävän huono olo. Söin tai en niin ei auta mikään! Päivä päivältä vaan pahenee.. saa nähä alkaako ykääminen jossain vaiheessa :grumpy:
 
Esikoisen raskausaikana muuten pahoinvoinnin aikaan paras pika-apu oli nuo vauvojen/lasten hedelmäsosepussit! Ja vielä jos oli jääkaappikylmää niin aina parempi, suosittelen!

Joo noita mäkin katselin eilen kaupassa himokkaasti, mut en vielä ostanut :grin
 
Mulla alkoi tänään se armoton väsymys. Erkkaluokanopena se ei oo kyllä mikään paras oire, ku pitäis jaksaa pysyä skarppina!
 
Väsyttää! Ja ennen kun edes olin plussannut, alkoi ummetus ja alavatsa kramppaa kans. Esikoista odottaessa oli näitä kaikkia vähän (ja myöhemmissä vaiheissa) mutta nyt on vähän sellainen olo, et tästä raskaudesta en pääse yhtä helpolla!
 
Mulla kipeyty tänään tissit! Tähän asti on ollut vähän sellasta pientä kipuilua nänneissä, mutta nyt tuntuu tisseissä siltä, että joku pumppais niihin ilmaa! :wideyed: Mun kuppikoko on jo nyt joku DD-E niin yhtään ei tarvis enää kasvaa! :confused:
 
Väsyttää niin pirusti ja etoo 24/7. Eilen nukuin koko päivän. Olin ehkä 4h hereillä. No tänään oli herätys 3.30 kun pitää lähteä näyttelyihin niin ehkä tuo varastoon nukkuminen oli ihan ok.
 
Mulla kipeyty tänään tissit! Tähän asti on ollut vähän sellasta pientä kipuilua nänneissä, mutta nyt tuntuu tisseissä siltä, että joku pumppais niihin ilmaa! :wideyed: Mun kuppikoko on jo nyt joku DD-E niin yhtään ei tarvis enää kasvaa! :confused:

Mulla on ihan sama. Just eilen valittelin et kiva ku nyt jo tissiliivit puristaa. Ei tarvis mullakaan joo kasvaa yhtään enempää.
 
Mulla ei oo oikein koskaan raskauksissa tissit kasvaneet. En siis oo joutunu ostamaan isompia liivejä, kun omat on menneet. Enkä siis oo mitenkään rintava.
 
Mä uusin esikoisen raskaudessa muistaakseni kolmesti liivit isompiin. Imetyksen lopettamisen jälkeen meni taas ne liivit, mitkä meni ennen raskauttakin. Mulla ei sit taas maha juuri kasvanut, äiti naurokin sitä et mun vauva taitaa kasvaa tisseissä ku ne vaan turpoo :D
 
Mä en oo pystyny pitää muita ku urheiluliivejä nyt pariin viikkoon ku tissit on niin turvoksissa.. Esikoisesta tissit kasvo G->I ni nyt ei kyl enää tarttis yhtään kasvaa enää. Oon kyl päättäny et tän lapsen jälkeen nää tissit lähtee :rolleyes:
 
Aamulla, kun kävin vessassa tuli paperiin niukkaa ruskeaa vuotoa. Mulla on vasta 4+3. Pelottaa, että onko nyt jotain vialla. Mulla ois varhaisraskauden ultra vasta 7+1 eli vajaa kolmen viikon päästä. Eikä ultrassa vielä mitään näkiskään..

Todennäköisesti kaikki ok. Itsellä samaa ihan useampaankin otteeseen ja kaikki varhaisraskauden uä:ssä ok. On kuulemma hyvin tavallista tällainen. Liikunnan kanssa käskettiin nyt hetkeksi rauhoittaa mutta on tosiaan ihan normaalia
 
Takaisin
Top