Millaisia raskausoireita sinulla on?

Empu sama juttu. Olen ollut näin hysteerinen kahdessa onnistuneessa raskaudessa, ensimmäisessä joka oli kkm en osannut pelätä mitään, vaikka aavistelin koko ajan että kaikki ei ole hyvin.
Onneksi terkka jaksaa kuunnella ja auttaa tilanteessa.
 
Mulla on tänään ollu aikamoiset jomotukset ja varmaan harkkasupistukset np-ultran jäljiltä, kun aika kovasti piti kätilön möyhiä vatsaa, että olisi saanu mittoja otettua. Saa nähä tulleeko ees uni.
 
Muokattu viimeksi:
Huippaus. Mulla on jo oit ja ajat ollu melko korkea verenpaine, mutta kuitenkin sillä rajoilla, ettei lääkitystä ole. Ja nyt sit verenpaine on normaalilukemissa ja olo on heikko.
 
Tänään valkovuodon seassa hieman vaaleanpunaista varmaan kai vanhaa verta tai haavauma limakalvoissa? Pissattaa usein ja rinnat arat.
 
Tänään valkovuodon seassa hieman vaaleanpunaista varmaan kai vanhaa verta tai haavauma limakalvoissa? Pissattaa usein ja rinnat arat.

Täällä välillä myös. Meillä on tuo nt ultra ens viikon perjantaina. Ei olla stressattu, mutta kyllä taas jännittää onko sielä kaikki hyvin.
Hauskaa myös se, että meidän koira odottaa pentuja ja sillä oli ultra päivän ennen meidän neuvolaa. Ens viikolla koiralla röntgen jossa lasketaan monta selkärankaa löytyy [emoji23]
 
Täällä välillä myös. Meillä on tuo nt ultra ens viikon perjantaina. Ei olla stressattu, mutta kyllä taas jännittää onko sielä kaikki hyvin.
Hauskaa myös se, että meidän koira odottaa pentuja ja sillä oli ultra päivän ennen meidän neuvolaa. Ens viikolla koiralla röntgen jossa lasketaan monta selkärankaa löytyy [emoji23]

Kuinka paljon teki mieli kysyä, että vilasetko samalla multa?
 
Tänään tuli minioksennus hammaspesun päälle. En oo siis oksennus vielä kertaakaan tässä raskaudessa, nyt 12+1. Tosin tuo hammaspesun jälkeinen yökkiminen on kestäny pari viikkoa, että ehkä tää oli vaan ajan kysymys
 
Täällä välillä myös. Meillä on tuo nt ultra ens viikon perjantaina. Ei olla stressattu, mutta kyllä taas jännittää onko sielä kaikki hyvin.
Hauskaa myös se, että meidän koira odottaa pentuja ja sillä oli ultra päivän ennen meidän neuvolaa. Ens viikolla koiralla röntgen jossa lasketaan monta selkärankaa löytyy [emoji23]
Itse ajattelin, että jos ei vuoda runsaana, eikä vuotoa ole kaikki on hyvin.Itellä taisi olla joku haavauma limakalvoissa.
 
Tällä viikolla on alkanut tuntumaan painetta kohdun tienoilla. Kuvittelisin olevan kasvusta johtuvaa. Pahoinvointi hyvin aallottaista ja vaihtelevaa.
 
Nyt on alkanu ihan hirveät liitoskivut. Onneks ostin kesällä vartalotyynyn, muuten en ois saanu nukuttua yöllä yhtään.

Tänään meillä oli kuoroleiri ja piti seisoskella koko päivä, oli kyllä aika tuskasta jaloille loppuvaiheessa. Ilta meneekin varmaan sit vaan sohvan nurkassa löhötessä.
 
Mulla oli 24/7 pahoinvointia, joka kesti monta viikkoa, mutta jäi onneksi pois tossa about viikko sitten (nyt rv 12+5). Välillä vihloo alaselkää, alavatsaan ei varsinaisesti satu, mutta tuntuu jotenkin epämukavalta välillä, vatsa ei aina toimi ja vessassa saa ravata normaalia useammin pissalla. Epämukavia juttuja muttei sen ihmeemmin haittaa elämää, onneksi :D
 
Rv 9+3 menossa ja oireina kohdun ja alaselän tuntemukset nyt ehkä 3 päivää, huono olo, ruokaa en haluais syödä, pissattaa usein, unet huonoja välillä, väsyttää...

Kohtu tuntuu kasvaneen ja vatsasta näkee vähän sitä, et muoto on erilainen.
 
Rinnat arat, turvotus ja pahaa tekee syöminen oksennus pääsee suuhun ja pari kertaa ihan oksennuseksi mennyt.Aaltoilevasti repäisyjä mahassa.
 
Oireetonta, tänään tuli pyykkiä laittaessa muutama supistus. Alan pelätä että kaikki ei ole hyvin :sad001
 
Väsymys, väsymys ja väsymys. Tänään lisäksi ollut lihakset aivan hapoilla ja tosi etova olo. Huomenna se ar-ultra iltapäivällä, jännittää.
 
Mulla on alkanut nyt pahin pahoinvointi helpottaa. Enää on sellainen hentoinen jatkuva kuvotus joka toisinaan pahenee hetkellisesti, mutta yrjö ei enää lennä enää kuin ehkä takahampaita pestessä :dance008
Mutta tää väsymys! Tänään kun kello soi 6.15, niin olin varma etten tästä päivästä hengissä selviä :sleep011 Eilen simahdin sohvalle 18.30 aikaan :rolleyes: Onneksi mies oli myös illan kotona, niin sain rauhassa torkkua kun mies hoiti lasten iltatoimet.
 
Täällä oireet hieman vähentyneet neuvolasta kylläkin sanoivat että hyvin tässä vaiheessa voi vähentyä 9+3. Lähinnä oireena rintojen muutokset kaikki nystyrät ja väri muutokset myös arkuus ja aamulla ei meinaa ruoka mennä alas kun etoo niin ruoka myös kakomista ollut.Turvotusta hieman ja nenä tukossa 24/7.
 
Takaisin
Top