Millaisia raskausoireita sinulla on?

Rinnat turvonnut ja kipeät, finnit,tukkoinen nenä ja turvotus vatsassa valtava.
 
Täällä taas todella oireetonta, rinnat lähinnä arat enään. Joskus aamuisin etoo ja en pysty koko aamupalaa syömään, siinä se. Turvotus on kamala ja muista raskauksista poiketen nyt on jo kauhea maha mutta myös takapuoli levinny.
 
Täällä on kans finnit ollu riesana, naama kukkii ku teinillä :eek:
 
Mä oon niin kuolemanväsynyt.. ihan kamalaa :sad001 Onneksi yleensä saan pienet torkut 15-30min, kun lapset nukkuu samaan aikaan, niin vähän helpottaa. Joka ilta pitäisi mennä klo 20 nukkumaan, niin jaksaisi :sad001
 
Täällä myös väsymys riesana :sad001 toinen lapsista ei nuku päikkyjä niin ei saa ollenkaa ite levätä..
 
Tääläki väsy, eikä saa levätä ku töis käy ja lapset päälle. Yöt menee koiran / lasten kans valvoes tai vähintään kerran herätes.
Mulla on myös tosi runsasta valkovuotoa! Miten muilla?
 
Mulla alkaa väsymys taittua, nyt ultran mukaan rv 13+5. Finnejä on mullakin naama täynnä, mikä ei kyllä yllätä kun esikoisesta oli sama homma mutta vielä pahempana. Painoa on tähän mennessä tullut vain noin kilo, mutta lähtöpaino taitaa olla jo ylipainon puolella joten ei sinänsä haittaa.
 
Tänään väsy ja vilu ja huimaa ja vihloo vatsasta ja pännii. Luulin, et jo helpottais.

Mulla on painoo lähteny semmonen viis kiloo. Vaan onhan tuota ihan toistenkin eestä ollu valmiiksi.
 
Tänne 2kg tullut tähän menessä.Valkovuotoa runsaasti täällä pikkarit ihan ruskeat jos ei käyttäisi pikkuhousun suojia.
 
Mulla on tullu 4.5 kg painoa. :eek: nyt taas muutaman päivän ollu kovaa polttelua alamahalla, onko muilla? Leukkarit oli 3+, perjantaina PLV
 
Niemja voisiko olla virtsatieinfektio? Mulla oli laskenut taas paino 1kg, alan olla huolissani :sad001 Eli 3kg nyt laskenut. Ja olen normaalipainoinen. On mulla etovaa oloa, mutta syön kyllä säännölisesti ja herkuttelenkin, jotta paino ei laskisi :sad001
 
Huomiselle sain lääkärin, toivottavasti olisi vain se, pelottaa että olis vakavampaa. :sad001
Voi ei, toivotaan että se paino lähtis nousemaan!
 
Ei munkaan paino ole noussut, ei vatsa kasvanut ja nyt viikolla 14+0. Ensiraskaus. Ruuan aiheuttamaa turvotusta on helppo luulla hetkellisesti vauvavatsaksi, mutta kyllä se aamulla taas palautuu lättänäksi. Toisaalta mun lantio on leveä, joten ehkäpä se selittää. Ei siis huoleta ainakaan en kyllä tiennytkään että pitäisi :happy:
 
Täällä muiden oireiden lisäksi tullut yöllä wc pissalla käyminen.Muita oireita on välillä kuumuus ja välillä kylmyys, rintojen arkuus, rintojen turvotus ja vatsan turvotus.
 
Niemja voisiko olla virtsatieinfektio? Mulla oli laskenut taas paino 1kg, alan olla huolissani :sad001 Eli 3kg nyt laskenut. Ja olen normaalipainoinen. On mulla etovaa oloa, mutta syön kyllä säännölisesti ja herkuttelenkin, jotta paino ei laskisi :sad001

Kukaan mun hoikista ystävistä, jotka ovat odottaneet esikoistaan, ei ole lihoneet yhtään, päinvastoin, tuntui että kutistuivat vain raskauden aikana ja vatsa vain kasvoi. Ei raskauteen kuulukkaan painon nousta hurjaa vauhtia, tuntuu, että oletus on että kaikki "lihoo ihan kamalasti" raskauden aikana. Sehän on ideaali että paino nousisi vain sen vatsan verran!
 
Empu mulla on tullut edellisistä raskauksista +25kg, joten siksi tämä tuntuu todella oudolta :O Esikoisen aikana vatsa oli todella pieni ja raskaus alkoi näkymään vasta 7. kuulla, vaikka painoa oli tullut tosi paljon.
 
Itse oon melkein alipainoinen ja esikoisesta tuli +25kg, kuopuksesta +17kg, nyt näyttää tulevan hurjasti enemmän :D
 
Takaisin
Top