Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mun oireet on laantumaan päin, rinnat enää arat, pissattaa usein, harvemmin huonoa oloa. Pelottaa onko kaikki hyvin vaikka ultrassa syke näkyi, neuvolaanki vielä viikko.
 
Täällä ei oikein merkittäviä oireita ole oireita kuitenkin on.Rinnat arat nekin vaihtelevat välillä on kipeät ja välillä ei, huimaus kohtaukset, ei maistu oikein paljon ruoka ja repäisy kipuja vatsassa.Pari päivää meni oli paljon oireita ja pari päivää menee aina kun ei ole oireita. No onneksi maanantaina on kontrolliultra.
 
Täällä oireettomuus tarkoitti lopulta sitä pelättyä lopputulosta, km tuli viikonloppuna [emoji32]
 
Brave pahoittelut :Heartred kurjia uutisia.

Heitsulle tsemppiä!

Mulla ollut todella kipeä vatsa nyt tämän viikon, pyydän perjantaina ultraa jos neuvolatäti suostuisi.
 
Brave, todella ikävää :sad001 osanottoni ja voimia asian käsittelyyn.
 
Brave osaanotto :Heartpink voimia!

Saatatte muistaa kun huolehdin täällä niistä vatsa- ja selkäkivusta jotka ovat nyt muuten loppuneet viikkoja sitten. Kuten myös hillittömät orgasmikivut. Pikkuisella silti kaikki hyvin ja vastaa viikkoja, jopa pari päivää isompi. Kropalla taisi vain kestää tottua kohdun kasvuun. Pahoinvointi on nyt ottanut vaan vallan.
 
Muokattu viimeksi:
Jännä miten kotona on pahoinvointia mutta töissä ei ollenkaan. Oikeastaan jo kun poljen fillarilla töihin, pahoinvointi loppuu. Töissä on säännölliset (kellonmukaan) kaffitauot ja tulee liikuttua lähes koko ajan. Tietenkin huono olo tulee jos tauollemeno venyy. Olen alannut kotonakin katsomaan kellosta koska pitää syödä välipalaa.

Uusi ilmiö on se että mun ei kannata syödä yhtäpaljon kuin aiemmin, kun sitten tulee myös huono olo...

Ja on muuten käsittämätöntä miten voi olla niin nälkä jatkuvasti - oon yölläkin heränny ja tpdennu että nälkä on taas ja menny syömään ettei tuu huono olo.

Meidän puntari on vielä muuttolaatikossa mutta arvelisin että on tullut painoa jo vaikkei vissiin virallisesti saiskaa. No, lähtöpaino on ollut alakanttiin, että on siinä onneksi varaakin. Irtohösöä en jenkoiksi ja "navan pehmusteeksi" kyllä haluais kerätä...
 
Jännä miten kotona on pahoinvointia mutta töissä ei ollenkaan. Oikeastaan jo kun poljen fillarilla töihin, pahoinvointi loppuu. Töissä on säännölliset (kellonmukaan) kaffitauot ja tulee liikuttua lähes koko ajan. Tietenkin huono olo tulee jos tauollemeno venyy. Olen alannut kotonakin katsomaan kellosta koska pitää syödä välipalaa.

Uusi ilmiö on se että mun ei kannata syödä yhtäpaljon kuin aiemmin, kun sitten tulee myös huono olo...

Ja on muuten käsittämätöntä miten voi olla niin nälkä jatkuvasti - oon yölläkin heränny ja tpdennu että nälkä on taas ja menny syömään ettei tuu huono olo.

Meidän puntari on vielä muuttolaatikossa mutta arvelisin että on tullut painoa jo vaikkei vissiin virallisesti saiskaa. No, lähtöpaino on ollut alakanttiin, että on siinä onneksi varaakin. Irtohösöä en jenkoiksi ja "navan pehmusteeksi" kyllä haluais kerätä...
Mä olin ihan varma että mullakin paino noussut kun kokoajan nälkä ja pitää syödä. Muutenkin tuota painoa herkästi kertyy. nyt 11+2 ja painoa tullut vajaa kilo, joten ei paha. Turvotus on kyl ihan älytön.
 
Täällä kans syön jatkuvasti vähän, ja turvotus on kamala. Maha on jo todella iso viikkoihin nähden, painoa tullut 1.5kg. Nyt siis 9+1.
 
Mulla tullut semmonen 3 kiloa, ko ennen en syönyt ees aamupalaa ja nyt on pakko vähän väliä syödä. Ehkä se tästä tasottuu ajan kanssa. :grin
 
Mulla on paino sama kuin alussa, mutta mulla viikkoja vasta 7+3 :) syöm säännölisesti ja yritän välttää herkkuja :) kauhea pahoinvointi koko ajan :sad001 en ole kylläkään oksentanut vielä kertaakaan.
 
Täällä ollut koko viikon vatsakipuja, toivottavasti vain kasvua, mutta kun en kuullut dopplerilla sydänääniä tänään niin tietysti paniikki iski. Onneksi huomenna poikien neuvola niin pyydän jos täti vois joko dopplerilla tai ultralla kurkata onko kaikki hyvin.
 
Takaisin
Top