Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mä oon niin onnelline että alun pahoinvointi on poissa. Mikään ei maistunut, ajatuskin syömisestä ällötti. Oksenteluja ei kuitenkaan ollut, mutta jatkuvaa etomista ja väsymystä jatkui vk ~6-13~
Nyt on vaan ongelmana se ettei edelleenkään maistu ruoka, toisinaan puoli pakolla syön. Nälkä on, mutta aikalailla kaikki tökkii, paitsi hedelmät.
Veikkaampa että korvienvälissä on tämä onglma, joska ei mulla ole ongelmaa syödä ravintoloissa, joissa usein oon lähiaikoina syömässä käynyt..
 
Mulla vähä samaa, että kyllä kaikki ravintolaeväät maistuu, mut kotona tehdyt ei välttämättä sit uppookkaan. Varsinkaan seuraavana päivänä lämmitettynä. :rolleyes: jatkuva nälkä, mut mikään ei oikei maistu. Nyt tekis mieli lihiksiä... Tosi terveellistä taas, muttaaa.... :wacky:
 
Mä ajattelin mennä ja ostaa itselleni jonkun herkun, kun kohta lähden töistä. Jonkun munkin tai jotain, mitä en tyyliin ikinä yleensä osta. Jännittää niin paljon huominen rakenneultra, niin ajattelin antaa sille munkkihimolle periksi. En yleensä ole tunnesyöjä, yleensä jännittyneenä tai ahdistuneena multa ennemminkin katoaa ruokahalu. Raskaus varmaan vaikuttaa tähänkin.
 
Mulla vähä samaa, että kyllä kaikki ravintolaeväät maistuu, mut kotona tehdyt ei välttämättä sit uppookkaan. Varsinkaan seuraavana päivänä lämmitettynä. :rolleyes: jatkuva nälkä, mut mikään ei oikei maistu. Nyt tekis mieli lihiksiä... Tosi terveellistä taas, muttaaa.... :wacky:

Mulla meinaa kanssa tökkiä kotiruoka seuraavana päivänä lämmitettynä. Tosin väkisin syön kuitenkin, ettei nyt tartte joka päivä kahta lämmintä ruokaa kokata. Ja ravintolaruoka peittoaa kotieväät kyllä melkein aina ihan 100-0.
 
Mä ajattelin mennä ja ostaa itselleni jonkun herkun, kun kohta lähden töistä. Jonkun munkin tai jotain, mitä en tyyliin ikinä yleensä osta. Jännittää niin paljon huominen rakenneultra, niin ajattelin antaa sille munkkihimolle periksi. En yleensä ole tunnesyöjä, yleensä jännittyneenä tai ahdistuneena multa ennemminkin katoaa ruokahalu. Raskaus varmaan vaikuttaa tähänkin.

Tsemppiä huomiseen! :) Mikä rv sulla?
 
No nyt hokasinkin tuolta viikkoketjusta että 20.

Jännittää omakin rakenneultra ihan hirveesti, ja sitä joutuu vielä viikkoja odotella...
 
Täällä alkoi klexane pistot, aika kauan joutuu nyt pistelee :/ mutta ei tarvi ainakaan pelätä enää tulppaa :)
 
Täällä alkoi klexane pistot, aika kauan joutuu nyt pistelee :/ mutta ei tarvi ainakaan pelätä enää tulppaa :)

Kauanko joudut pistämään? Vielä synnytyksen jälkeen? Minulla sama juttu, joudun pistämään vielä 6viikkoa synnytyksen jälkeenkin :woot:
 
Täällä on ihan hirveet nivuskivut, kävelyn jälkeen pistää ihan sietämättömästi. Tämä viikko olis vielä sairauslomaa, saa nähdä jatkavatko perjantaina.. Ei paljoa pysty tekemään, ettei tuu noita kivuttomia supistuksia, ja nyt vielä tuo nivuskipu päälle :sorry: Morkkis, ettei ole töissä, mutta pakko mennä oman voinnin mukaan :sad001
 
Kauanko joudut pistämään? Vielä synnytyksen jälkeen? Minulla sama juttu, joudun pistämään vielä 6viikkoa synnytyksen jälkeenkin :woot:

Juu 6 viikkoa synnytyksen jälkeen vielä :/ onneksi nyt vaan kerran päivässä, ainakin alkuun. Viimeksi joutu aamuin illoin. Kyllä kukkaro kiittää :D
 
Täällä on ihan hirveet nivuskivut, kävelyn jälkeen pistää ihan sietämättömästi. Tämä viikko olis vielä sairauslomaa, saa nähdä jatkavatko perjantaina.. Ei paljoa pysty tekemään, ettei tuu noita kivuttomia supistuksia, ja nyt vielä tuo nivuskipu päälle :sorry: Morkkis, ettei ole töissä, mutta pakko mennä oman voinnin mukaan :sad001
Auttaako sulla venyttely? Mulla kipeytyy vaan jos en venyttele tarpeeksi ja sitä tehtävä vähintään kahdesti päivässä ja aina liikunnan jälkeen.
 
Tulee venyteltyä muutamia kertoja päivässä.. :sad001 Ei auta..
Voi harmi :sad001 Mites liikunta? Mulla auttaa reipas kävely pitkällä askeleella ja sen päälle tosiaan venyttely, lihaskuntoa teen kolmesti viikossa ja lantionpohjaa treenailen lähes päivittäin. Toka raskaus mulla oli kivuliain kun tuli liikuntakielto, nyt viides tulossa ja saa kyllä tosissaan tehdä töitä ettei kivut ala vaivaamaan! Mut eihän tosiaan kaikilla auta samat asiat, mun äiti joutui viimeisillään kuukauden verran kävelemään kainalosauvojen avulla kun muuten ei pystynyt.
 
Entä rebozo? Mä kävin aikoinani synnytysvalmennuksessa toisen pojan odotusaikana ja aivan taivaallista apua olen saanut jumeihin ja kipuihin.
Netistä löytyy videoita ja ohjeita, suomeksikin. Helppoa, ei voi tehdä väärin. Pääasia että rentouttaa ja tuntuu hyvältä.
 
Mää kävin tällä viikolla sokerirasitus kokeessa koska suvussa on diabetesta ja yks arvoista oli vähän koholla. Tänään neuvolaan ja saan mittarin ja täytyy alkaa seuraamaan arvoja. Oon ihan paineissa kun tosiaan sukurasite :eek:
 
Juu 6 viikkoa synnytyksen jälkeen vielä :/ onneksi nyt vaan kerran päivässä, ainakin alkuun. Viimeksi joutu aamuin illoin. Kyllä kukkaro kiittää :D

Samassa veneessä ollaan.. Täällä jo lääkekatto paukkui.. harmittaa vaan että paukkuu vielä ensi vuonna myös ennenkuin tämä piikittäminen on ohi. Minulla piikit a&i :confused:
 
Tsemppiä Lucinda! Ootko kokeillut tukivyötä? Sekin vois tukea lantioo ja helpottaa liitoskipuja. Ite tuskailen tän selän kanssa, muistutteli itestään ekan kerran nyt töissä, ei kärsi luistaa ergonomiassa yhtään.
 
Liikuntaahan en voi harrastaa (varsinkaan kävelyä), alkaa heti supistelemaan, en voi kantaa tai nostella edes esikoista :sorry: Totaali levossa menty 2 viikkoa, venyttelyä ja kevyttä joogaa lukuunottamatta. Sairausloma loppuu tähän viikkoon, katsotaan mitä neuvola sanoo huomenna.
 
Liikuntaahan en voi harrastaa (varsinkaan kävelyä), alkaa heti supistelemaan, en voi kantaa tai nostella edes esikoista :sorry: Totaali levossa menty 2 viikkoa, venyttelyä ja kevyttä joogaa lukuunottamatta. Sairausloma loppuu tähän viikkoon, katsotaan mitä neuvola sanoo huomenna.
Mulla oli just sama toista odottaessa :sad001 Kolmatta odottaessa sain kävellä rauhallisesti ja oli muuten vaikeaa kun normaalisti kävelen tosi reippaasti.... Eipä niitä muita apuja taida kipuihin olla, jospa se siitä ajan kanssa kuitenkin helpottaisi! Tsemppiä! :)
 
Samassa veneessä ollaan.. Täällä jo lääkekatto paukkui.. harmittaa vaan että paukkuu vielä ensi vuonna myös ennenkuin tämä piikittäminen on ohi. Minulla piikit a&i :confused:

Voi auts :/ mulla ei tänä vuonna ehdi täyttymään mutta ens vuonna kyllä!
 
Takaisin
Top