Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä on kyllä myös ollut tuota etovaa oloa edelleen ajoittain... tulee usein aamulla jos liian vähällä aamupalalla lähden liikkeelle. Hampaita ei tosiaan tarvi haaveilla aamulla pesevänsä :meh:
 
Hampaittenpesusta tuli mieleen, et mulla on ikenet alkanu vuotaan verta herkemmin. Tämä ilmeisesti kuuluu oireistoon. Samoin nyt ilmennyt häntäluun alueen kipu. Eipä näille mitään voi, eikä niin pahana, että yrittäisikään..

Tsemiä pahoinvoiville!
 
Hampaittenpesusta tuli mieleen, et mulla on ikenet alkanu vuotaan verta herkemmin. Tämä ilmeisesti kuuluu oireistoon. Samoin nyt ilmennyt häntäluun alueen kipu. Eipä näille mitään voi, eikä niin pahana, että yrittäisikään..

Tsemiä pahoinvoiville!
Mulla just noi samat! Häntäluu ja verta vuotavat ikenet. Lankaillessa varsinkin saattaa joskus tulla ihan kunnolla verta. Selkeästi enemmän kuin ennen raskautta.
 
Mulla kans sama et hampaita harjatessa vuotaa verta. Parhaimmillaan koko suu veressä hampaitten pesun jälkeen :/
 
Voi hitto tätä pahoinvointia! Hyvin virkee oli työpäivä, kun heräs klo 2 ja 5 väliks aamuyöstä oksentamaan, koko päivän etonu. Luulin, että tää etominen ois jo loppu, mut ei. Ilmeisesti vauva ei tykänny ku söin sipsejä illalla, oli muuten vaikeita oksentaa...
 
Täällä kans pahoinvointi jatkuu, ei olis eka raskaus missä alusta loppuun pahoinvointia :D Unettomuus kans rantautunut tänne, eli jos herään yöllä niin en enää saa unta, tänään siis heräsin puol kaks... Ei kuitenkaan väsytä normaalia enempää :)
 
Oon kyllä jo tyytynyt kohtalooni, että oksentelu loppuu vasta synnytyssaliin, sitähän mä sillon alkuun puoliks vitsillä ennustin, että pitikin mennä sanomaan :D

Joo, toi unettomuus on ihan outoo, kun yllättävän vähän väsyttää, vaikka herää keskellä yötä. :eek: mä saatan torkkua vähän aamusta, jos pyörimiseltä saa enää nukuttua. Mihinkähän sitä aina herää. Mulla se tuntuis liittyvän jotenkin huonoon asentoon, tai lähinnä siihen, että paikat puutuu, en oo kauheen kova pyörimään öisin, niin kroppa herättää kääntämään kylkee. Sit ku maha kasvaa, niin en nuku varmaan ollenkaan, kun nyt jo tämmöstä :D Onneks aika hyvin työvuoroissa on iltaa ja yötä, kun niitä on helpompi tehdä, ei tarvii stressata nukkumista.
 
Täällä on tänään taas vähän ällötys olot ja ois 8h töitä tänään :wacky: en tiiä miten selviän, kun on nii huonot taukosysteemitkin meillä... Oivoi..
 
Onpa tylsä lukea, että niin monella on edelleen pahoinvointia. Tsemppiä teille!

Mulla on uutena oireena alkanut tuntua tosi epämukavalta yhteen kohtaan vatsan yläosaa (melkein alimpien kylkiluiden kohdalle), jos joudun istumaan pitkiä aikoja. Erityisesti tuntui kun olin työmatkalla tällä viikolla, kun jouduin koulutuksissa istumisen jälkeen vielä matkustamaan kotiin. Melkein niinkuin pistää siitä yhdestä kohdasta. Vähän helpottaa, jos yritän oikein kunnolla suoristaa selän. Onko kenelläkään ollut tällaista?
 
Täälläkin öisin vaikea päästä takaisin uneen, varsinkin aamuyöllä. :meh: Ja kasvoihin on alkanut taas palata finnejä. Ne loistivat pari-kolme kuukautta poissaolollaan ja nyt taas näyttävät tasaisesti palaavan.
 
Onpa tylsä lukea, että niin monella on edelleen pahoinvointia. Tsemppiä teille!

Mulla on uutena oireena alkanut tuntua tosi epämukavalta yhteen kohtaan vatsan yläosaa (melkein alimpien kylkiluiden kohdalle), jos joudun istumaan pitkiä aikoja. Erityisesti tuntui kun olin työmatkalla tällä viikolla, kun jouduin koulutuksissa istumisen jälkeen vielä matkustamaan kotiin. Melkein niinkuin pistää siitä yhdestä kohdasta. Vähän helpottaa, jos yritän oikein kunnolla suoristaa selän. Onko kenelläkään ollut tällaista?

Minulla on ollut tässä ja esikoisraskaudessa tuollaista, meni kyllä ohi. Minullakin liittyi pitkään istumiseen, venyttely auttoi minulla.
 
Täällä liitoskivut pahentuneet viimeisen viikon aikana.. Jos istun liian pitkään liian kovalla penkillä niin noustessa tulee hyvin kipeitä tuntemuksia liitoksiin. Hetkisen kuluttua helpottaa kyllä mutta nyt alkaneet selvästi vaivata pidempään. Vaikka masutuubi minulla jo käytössä ollut niin kyllä silti kovasti liitoksiin painaa :eek: masu tuntuu muutenkin puskevan kovasti esiin ja eteenpäin... Että olisikohan kuitenkin tämä kuopus poika, alun tyttöfiiliksestä huolimatta.. Vaikka edelleen hyvinkin vaikea omista oireista osata päätellä sukupuolta.. :dummy: tai :dummy1::Heartbigred
 
Täällä kans liitoskivut vaivaa, tuntuu kuin toosa halkeis kahtia ja illalla ei meinaa jalat kantaa... Onneks liikunta ja venyttely auttaa, eikä toistaiseksi ole supistelut estänyt reipasta kävelyä! On nämä perkeleen hiekoittamattomat tiet ja peilijää vaan niin kamala yhdistelmä näiden kipujen kanssa :sad001 Sais äkkiä pakastua kunnolla niin vois normaalisti kävellä.
 
Mulla alkanu välillä jotkut oudot alavatsa kivut. En muista edellisestä raskaudesta tällästä ollenkaa. Ei oo liitoskipuja mun mielestä vaan se vaan on koko alavatsa kipee. o_O no käyn taas maanantaina neuvolassa, pitää koittaa muistaa mainita siellä.
Mites muilla toimii pää :grin tuntuu, että oon koko ajan iha pihalla kaikesta. Töissäkin yks päivä en oikein osannu toimia ja muisti tökkii ja pahasti :wacky:
 
Hah, täällä yks lahopää ilmoittautuu! Voi kun muistais ees laittaa niitä lappuja yms muistutuksia itelleen, monesti muuten löydän itteni töistä jupisemassa itekseni, että mitähän helvettiä mun pitikään tehdä. :D On tää kyllä yks vanhuussimulaattori koko raskaus, joka kohtaa kolottaa ja mitään ei muista :D

Elokuinen, mulla ollu myös alavatsakipua, ei minustakaan sovi liitoskivuksi, enkä usko, että on supistuskaan. On tosi outoja kyllä, kerro sitten, mitä ne sano siellä neuvolassa. En osaa kyllä ite kovin huolissaan olla, kun mulla se ei oo hirveen voimakasta, eikä oo ollu mitään vuotoja. Kiinnostais kyllä muakin tietää, mitä se vois olla.
 
Voisko liittyä ihan kohdun kasvuun/venymiseen? Sellainen vähän tukala tunne, vaikea kuvailla, mut mullakin sellaista välillä alavatsalla. Muuttuuhat tuo ryhtikin melkoisesti, että voihan ihan lihaksistokin kipuilla kun eri tavalla joutuu töihin :)
 
No joo, nyt kun sanoit, niin se tosiaan on vähä niinku repäsykivut sillon alkuun, mut isommalla alueella jotenkin :)
 
Takaisin
Top