Mieliteot

Mun tekee mieli vaan kaikkea mitä ei voi syödä! Graavilohta ja sushia ja mätiä jajaja..argh :D
 
Toi munkkijuttu on jännä! Oon aina inhonnut munkkeja, etenkin -rinkeleitä, kun niissä ei ole hilloakaan, niin nyt tekee sikana mieli kun näkee. Eilen taisin neljällä haukkauksella ahmia yhden. Onneksi olin kylässä, niin en kehdannut ahmia koko kahvipöytää :D

Sent from my SM-T315 using Vau Foorumi mobile app
 
Mun kans teki eilennamimunkkia mieli... mutta kun maistoin niin eihän se hyvää ollukaan :D
 
Itse ostin kaupasta n. 20 erilaista vanukas/rahka/yms purkkia ku näytti niiiiiiin hyvältä. Nyt ne lojuu jääkaapissa ja oksettaa ajatus niiden syömisestä. Ja maksalaatikko!!! Mutta eihän sitä tietenkään saa syödä. Olin silti paha ihminen ja ostin yhden rasian että voin tässä muutaman päivän mittaan parit pikku annokset syödä.. Ei kai se nyt hirveän vaarallista voi olla? :sad001

Sent from my GT-I9070 using Vau Foorumi mobile app
 
Maksaa saa syödä pieniä määriä kerrallaan ja harvoin. Terveisiä maksa makkaran ääreltä..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kyllä mäkin oon syöny maksalaatikkoo ja on itseasiassa maksaa pakkases mist pitäis tehä laatikko.
 
mun tekee hirveästi mieli nyt semmosta vuohenjuustopaninia, saakohan semmosta syödä :D? se kuitenkin lämmitetään.
 
Joo täältä sai kyllä aimo annoksen uusia himoja tähön päivään :D

Itellä tekee kovasti kanssa mieli kaikkea roskaruokaa pitsaa, hampparii ym. Lisäks tietty sushia tekis mieli, kun sitä ei saa syödä. Yks päivä oli kaupasta pakko osataa lihiksiä itelle... en ees tiiä millon oon viimeks tuollasia syöny, mut nyt juustolla ja sinapilla uppoo kuin häkä. Niin ja croisantit on kans pop. Riisipiirakoista tykkään yleensä mut nyt ne vaan ällöttää :sad001 Joo ja voisin toki syödä pullaa vaikka joka päivä.

Tätä, kun lukee niin ei uskois et samaan aikaan kärsin kauheesta pahoinvoinnista ja oksukin lentää aina välillä. Onneks tuo jo helpottamaan päin.
 
Saarioisten jauheliharoiskeläppä tuunattuna : lisää juustoo, kinkkuu, suolakurkkua ja pätkiksen paloja.... mikron jälkeen päälle vielä ketsuppia ja omnomnomnom
 
Toi oli kyllä :) tähänastisen paras :Heartred oma paahtopaisti avokado chili ruippari kalpenee kyllä tän rinnalla..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla mieliteot on suurimmaksi osaksi haihtuneet.. Ainoastaan muutaman ruuan ajattelu ällöttää, kuten broileri. ollaan syöty aika paljon broileria, mutta nyt viime viikkoina jo ajatus ällöttää eikä voi kuvitella laittavansa suuhun. Samoin meidän työpaikan suodatinkahvin haju on oksettava. Aina kun kollega vieressä hakee kahvia, haju alkaa ällöttää. Enkä ole töissä kertonut raskaudesta joten ei voi mitään kommentoidakaan..
 
(Niin siis nimimerkillä että ite söin yhdessä raskaudessa peruna-tillipaistosta karamellikastikkeella....)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Saako metwurstia syödä?? Sitä tekisi mieli vetästä leivän päälle. Juusto tökkii.
Kaikki raikkaat kasvikset ja hedelmät maistuvat. Mansikat haisee oksennukselta. Vaikken vielä ole oksentanutkaan.
Tällä hetkellä unelmoin tortilloista kun niihin saa paljon ihania raikkaita makuja. Mutta tuhdit liharuuat ällöttää, pelkkä ajatuskin hyi.
Kahvi ei enää maistu niin hyvältä. Juon mielummin vettä mitä normaalisti juon ehkä lasin päivässä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meetwursti on suolainen joten sitä rajoitetaan suolansaannin vähentämiseksi mutta ei ole kielletty, mä olen surutta pahimpiin suolanhimoon sitä vetänyt alussa toim huom ennen raskautta oon viimeksi syönyt sitä 15 vuotiaana .. :p


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top