Mieliteot

Oi hitto toiveinen, nyt on pakko saada munkkia! :wink oikeen joku iso possumunkki. Tai kaksi. Mulla ei tee kunnon ruokaa oikein mieli mutta herkkuja kyllä. Salmiakkia himoitsen mutta sitä nyt ei paranis syödä tietty, 1-2 syön toisinaan. Yks päivä meinas itku tulla kaupassa ku tuoksu tuore laku ja tiesi että ens vuonna sitten voi ostaa säkin tuoretta lakua...
 
Nyt uusin villitys on viinirypäleet! Aikaisemmin meni raejuusto, kunnes se alko maistuu liian suolaselta. Sit meni viiliä, mut se alko maistuu ällöltä. Nyt on juotavat jogurtit ihana aamupala :) Katotaan, mitä ensi viikolla syödään :D
 
Kiitos tsempista Eriika, eilinen kokovartalokrapula kuoli Oetkerin pakastepizzalla ja mehujaalla joka puudutti oksentamisesta kipean kurkun ihanasti.

Tanaan olikin sitten jo lahes voittaja-aamu kun ei oksettanut ei niin yhtaan ja aamukahvin korvasin piimalla ja otin kahvin asemakioskilta mukaan, ja sain kakkosasian hoidettua tanaan. Elaman pienia iloja, hormonien laiskistuttama suoli tuntuu tosi ikavalta mutta kahvi onneksi toimi ja helpotti.

Tsemppia kaikille pahoinvoinnin kanssa karsiville ja toivotaan etta pian helpottaa.

Edelleen himottaisi subin patonki tai kaalikaaryleet :)
 
Mulla on ihan hirvee himo naudanlihaan ja kanaan. Pizza on kans aivan mahtava ja maitoo kaiken kanssa :)
Mies teki jauhelihakeiton ja nyt en uskalla mennä jääkaapille, kun se keitto käryää siellä :sick009
Karkkia ja sipsiä vedin ennen raskautta ihan kiitettävästi ja nyt ei mee enään ku hopeetoffee alas ja limsat.
Toivottavasti vähän alkais tasaantuu nää mielihalut.
 
Kävin jo muualle valittamassa tätä mun roskaruoka himoani, mutta kerrotaan se nyt täälläki :D Eli kaikki suolainen on hyvää! Pitsa, ranskalaiset ym maistuis kyllä liianki hyvin, mutta terveellinen ruoka ei kiinnosta yhtään. Jotain hedelmiä oon syöny, mutta ku pitäs syödä salaattia ni tuntuu, että tulee oikeen pahaolo ku yrittää väkisin ahtaa sitä naamaan. Kana saa mahan kääntymään ympäri... Keitot menee hyvin alas ja oon miettinykki, että taidan elää lohi ja tomaattikeitolla koko raskausajan :D
 
Äh, mulle tulee pelkästä lukemisesta himo melkein kaikkeen, mikä täällä mainitaan! :eek: Nytki alko tekee mieli kaikkee epäterveellistä roskaruokaa, vaikka jääkaapissa kyllä odottais ihan terveellisiä ruokia.
Jätskiä menee kyllä näillä keleillä kiitettävään tahtiin, mutta se kesällä sallittakoon.
 
Femi mä voisin minimegan kanssa tempaista..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Lämmin kaakao! Oon tee-ihmisii eli juon teetä ja vichyy hulluna, mut nyt uppoo vaan kaakao. Pitkään teki mieli sushii mut se meni ohi ku söi sitä samaa sushii kahtena päivänä peräkkäin :p Tänää piti ostaa pakaste-pizzaa ku teki mieli pizzaa muttei mitään rasvalättyy :D
 
Viimeviikko meni pahoinvoinnin kanssa, onneksi ei tullut kuitenkaan sitä pahoinvoinnin grande finalea.. Vielälin kaikki muu paitsi raikkaat kevyet ruuat oksettaa, mutta pystyn kyllä syömään kun alan syömään. Paitsi tänään töissä en saanut kukkakaali-parsakaaligratiinia alas sitten millään.. Persikka piltti jääkaappikylmänä on ihanaa! Ei kyllä varsinaisia mielitekoja. Ennen raskautumist olin vhhlla mutta plussauksen jälkeen lähti vähän käsistä. Nyt yritän palata mutta hedelmien kanssa.

Tavallaan ihan hyvä se viimeviikon pahoinvointi niin tuli stoppi sille mässäilylle.

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä myös etominen vieny syömisen minimiin vuorokauden ympäri :sad001 Pelkästään jotain raikasta ja hyvänä päivänä salaattijuustoa.Toiveissa onki että ois se tyttö kun niin erimeinikiä kun poikia odottaessa :) Silloin armoton herkku oli kylmät nakit hedelmäpommijugurtilla :D
 
Mulla ei tee mieli oikeen mitään kun on niin huono olo :sad001 eilen tein ihania sämpylöitä ja tänään oksensin sellaisen, en varmaan ikinä enää syö sämpylöitä. Tai kotipitsaa... Vähän mua himottais se mustassa pakkauksessa oleva mozzarella-pakastepitsa. mut mahtaisko oikeesti sit saada alas kuitenkaan. Voi vitsit mä kyl niin paljon mieluummin vetäisin jotain kuvottavaa yhdistelmää naamaan kaksin käsin sen sijaan ettei saa ku väkisin jotain syötyä niin ettei sentään taju lähde. Mut kyl nuo jotka maistuu on enemmän sitä roskaruokapuolta, hesen ja mäkin ranet, oi. ja kokis. Ihan hullua ku ei noi nyt ole kenellekään terveellisiä, miksi mä niitä saan syötyä ja juotua...
 
Laitan pahan kiertään kun taas vierailen täällä teidän helmiryhmässä (ei voi mitään ku on nii helmi ryhmä! :D).

Mutta, jos siis sais jonkun mielitekoihin uuden himotuksen nii täältä pesee. Tuolta tammikuisista sain nimittäin eilen himotuksen Arnoldsin bageleihin ja donitseihin! Aattelin että tänään vois syödä välipalan kaupungilla.... :D
 
Muistakaa et arnoldsin bageleissa käytetään pastöroimatonta tuorejuustoa!:wink Opin viime raskaudessa..
 
Juotavat jutut, piimä, maito, jäätee, juotava jogurtti.. Eilen yökötteli kivasti kun miehelle paistoin kanaa, mikään paistettu ei nyt oikein taho uppoilla.
Paitsi että kiitos naiset... *kuolaa pitsaa, hese mättöä, possumunkkeja, arnoldsin tuplasuklaa muffinsseja...* :P
 
Vetäsin eilen pikku purkin ruohosipulituorejuustoo ja carr'sin voileipäkeksei. Oli pastöroituu juustoo jee! :D
 
Teki eilen ihan hulluna mieli vispipuuroa! Oli pakko hakee saman tien :D Sit tänään teki mieli Amarillon ranskalaisia majoneesilla. Nää on kyl jänniä ku jostain tulee pieni hajuntuulahdus joka edes muistuttaa jotakin ruokaa niin sitä on pakko saada ja HETI!!
Tällä roskaruoan määrällä helmikuussa syntyy varmaan Oivariini-paketti :D

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top