Mieliteot

Mulle on tullu lähinnä kaurapuuro ja riisipuuro mutta ne pitää syödä jäätelöllä,oikealla vaniljajäätelöllä :D Rakastan tuoretta ruisleipää mutta tuo pirskatin närästys vei senki herkun.Nii ja amerikan herkkukurkut on ihan ehdoton ykkönen!Ennen join kahvia ihan älyttömästi..nyt menee yks kuppi aamulla :sad001
 
Ihana myös tuo kaurapuuro vanilja jätskillä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hihittelen teijän hupsuille mieliteoille!
Mun teki tänää mieli greippimehua mutta jäi juomatta kun se ei ollut tarpeeks kirpeetä. Muutenki kaikki kirpee ja sitruksinen maistuu, samoin tortillat, eritoten "feta"juustolla. :)
Mutta minä limpparihiiri en pysty enää juomaan limuja kuin hyvin satunnaisesti. Ihan mukavaa. :D


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Mulla kansaa nuo sitrukset ja mitä happamampaa niin sen parempaa, nyt jää appelsiinit syömättä kun oli liian makeita


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Jodelie: Ootko huomannut, että nyt on kausimakuna sitruunatuoremehuja? Mä rakastan niitä ja harmittaa, kun niitä saa niin harvoin! Itse tykästyin God Morgonin sitruuna-viinirypäle-mehuun. Ihanan kirpeä! Sitä on meillä mennyt varmaan jo yli 10 litraa. Harmi vaan, että sitä saa todella harvoista kaupoista.
Brämhultsilla kans hyvä sitruunamehu, samoin Snapple hyvä. :)
 
KayKay, kiitos vinkistä! Täytyypä kokeilla. :)
Rybb&deckerin greippimehu oli liian makeeta mun makuun joten jos noista löytyy suosikki ni hamstraan kyllä! :D


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
mun teki hirveästi mieli lasagnea, noh tein sitä koko aamun tässä ,muutenkin on kuuma sit vielä uuni päällä, nyt kun rupee valmistuu niin se haju oksettaa mua!!!:D argh,kivaa :D
 
Tuo sitruuna-viinirypäle todella on hyvää! Metsästin cittarista vaikka kuinka kauan kunnes rullakon perältä löysin kaks viimeistä purkkia :D just sellasta kirpeetä ja hapanta ku toivoinki!


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Paahtoleipä ja paahdettuna pelkällä becelillä.. Ja pop cornit niitä oli pakko saada eilen.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hyvä jodelie, että löysit ja tykkäsit! :) Tunnistetaan sitten toisemme, jos samassa Cittarissa taistelemme viimeisestä mehupurkista! :grin Täytyykin varmaan tänään lähtee etsimään.
 
Alussa (viikolla 5) kärsin todella etovasta olosta, enkä meinannut saada mitään alas. Ainoat, jotka auttoivat olivat kirsikkatomaatit, hapankorput ja piltit. Nytkin pidän töissä koko ajan jääkaapissa rasian kirsikkatomaatteja joita käyn välillä napsimassa. Mielenkiinnolla odotan millaisia mielitekoja saan tässä matkan varrella, toistaiseksi olen selvinnyt melko vähällä! :grin
 
Hmmm.... hernekeittoa aurajuustolla, sipulilla, sinapilla ja voilla .... Ja aina vaan juomaksi juotavaa mustikkajugurttia....
 
Jälkiuuniruisleipää Oivariinilla, juustolla ja tomaatilla, naminami! :p Yleensä en niin ruisleivästä piittaa, mutta nyt kyllä maistuu. Punaista lihaa en ole syöny noin 10vuoteen, mutta nyt iski kamala kebabin himo ja sitä oli pakko saada :rolleyes: Sitruunalimsa oli aivan ihanaa helteillä!
 
Kotipizzan yms. Pitserian pizzat ei uppoo yhtään ku on sellasii rasvalötköi sen sijaan pakastepizzat on pop! :D
 
Salmiakkia, salmiakkia, salmiakkia... Sit väliin kebabia riisillä, tuoremehuja, limpparia, pizzaa... Noh, ei ne syömiset ihan tuota oikeesti ole, mut noita tekee mieli. Inhokeiksi on tullu mm. reissumiehen tosi tumma ruisleipä (jota ennen himoitsin), meetwursti...
 
Pätkis pitsassa kuulostaa tosi hyvälle! Itse paistelin jotain viikko sitten pitsaa jossa oli normaalien täytteiden lisäks oli vaahtokarkkeja.. Nam! Muita mielitekoja on maksamakkara ja jossain välissä metukka+juustosämpylä. Niin ja riisipuuro voilla, sokerilla ja kanelilla :D

Sent from my Nexus 5 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on herkuttelu lähteny ihan käsistä, varsinki nyt lomalla. Koko ajan tekee jotain pullaa ym. mieli. Mitenköhän tästä kierteestä pääsis eroon...(x
 
Nyt tekis mieli sokerittomia vadelmalarkkeja suklaata ja jäätelöä. Onneks pyöräilin just 20 km töistä ja nyt laiskottaa niin paljon että ainoo mihin taivun sohvalta on a. ruispuuron keittoon tai B. Porkkanan kuorintaan :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top