Mieliteot

Kyllä se siitä mäkin vedin rasvaa ja suolaa ekat 2 viikkoa, nyt taas maistuu mulle ns normiruoka ja aamupalalla maustamatonta jogurtti kiiveillä ja ruishiutaleita öljy tipalla maistui taivaalliselta :) jossain vaiheessa se vaan lakkasi maistumasta.
Subin patongin syön heti kun Suomeen pääsen :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joo, mulla alkaa tekee pelkästä lukemisesta mieli suunnilleen kaikkea, mitä täällä mainitaan! Ei ehkä pitäis lukea tätä ketjua...

Tosta Oivariini-paketista tuli mieleen, että kun ihmettelin kavereille, miten sikiö voi olla jo monta senttiä pitkä, mutta painaa vaan 5 g, niin joku sanoi, että se on ku semmonen pieni kerta-annosvoipaketti - nyt mulla on sitten mielessä, että semmonen pieni voipaketti siellä mun mahassa on. :p
 
Aivan jäätävästi tehny mieli nyt 3 päivää makkara keittoo ja näkkileipää joten kai se nyt vaan on pakko lähtee kauppaan ostoksille ja makka keiton laittoon :grin
 
Sepe mulla oli kanssa ihme porkkana himo niitä oli vaan saatava :) nyt sekin meni ohi :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä söin esikoisesta paljon porkkanoita, samoin kuulemma työkaveri. Poika tuli :winkporkkanaraskauksista :wink (en saa aiempaa hymiötä tuolta välistä pois...)
 
Tää on niin poika.. tulin kulmakonditoriaan aamupalalle verikokeitten jälkee nii normisti vetäisin aamupalaks jonku pullan tai viinerin, nyt ei tullu mieleenkää.
 
huh huh, paino laskee kun ei treenaa, lue lihas kaantyy lolloksi.. mutta voi tata syomisen vaikeutta..

Roskaruoka ei enaa maistu thank god for that, aina valilla tulee himo pizzaan mutta kun ajattelee sen syomista sita itse toimitusta niin se alkaa jo oksettamaan.

Eilen illalliseksi ainoa mita sain alas oli 2 paistettua munaa ja 4 porkkanaa. 4!!! myohemmin tuli sitten suolaisen nalka ja soin 50 grammaa paahtopaistia iltaproteiiniksi.. Ma olen vakavasti miettinyt raskaana olevan naisen ruokavaliosta kirjoittamista. Taysin ennenkuulumatonta.

Herasin tanaan 0700 ja aamukahvi vaihtui taas 50 grammaan maustamatonta hapanta jugurttia
Evaaksi junaan tein 2 Wasan superkuitu nakkista (24% kuitua, miten niin ummettaa... ) kalkkunalla becelilla ja juustolla ja 2 porkkanaa, soin ne kello 0900 junassa, nyt istun toissa ja mietin miten parjaan viela 45 minuuttia ennenkuin lounasravintola aukeaa..
Imailen ensimmaista ja ainokaista kahvia jos vatsan saisi toimimaan.

nyt ei taas tee mitaan mieli mutta Suomeen tullessa ehdottomia on se kuukauden haaveiltu kana teriyaki kokojyvapatonki, 1 siivulla juustoa, paahdettuna, kaikilla kasviksilla paitsi oliiveilla ja suolakurkuilla ja kastikkeeksi joko ihan pikkainen siivu kevytmajoa tai amerikan sinappia ja mansikka lettukestit vanilja jadella jotka sitten huuhtelen alas jollain hyvalla laksatiivilla taa mun vatsa on kanssa seuraava tuleva ex kun se ei tee yhteistyota mun kanssa.
 
Eniten tekisi mieli ruisleipää Oivariinilla ja Edamilla. Mutta ei ole täällä toisella puolen maapalloa ihan heti saatavilla. Kaikkea oikeastaan tekisi mieli, mitä täältä ei saa. Sellaisia tuttuja, turvallisia makuja.

Todella monet hajut ja maut ällöttävät. Joskus pelkästään oman suun maku, hampaat pitää pestä monta kertaa päivässä. Hävettää myöntää, mutta poikaystävän suutelemisesta on tullut nyt vähemmän miellyttävää. Hän ei vaan enää maistu... hyvältä. Olenkohan ainoa, jolla on näin nolo ongelma?
 
Sama juttu oman suun maku ällöttää, omat hajuvedet lähti vaihtoon en voi käyttää niistä ainuttakaan..
Miehen synttärilahja tuoksu kääntää vatsan ympäri jne muita kivoja juttuja.
Olen vannoutunut chilin ystävä ei maistu eli kaikki mikä ennen maistui ei nyt maistu ja toisinpäin..
Porkkana tomaatti kurkku ja ananas on suosikkeja mansikatkaan ei enää kolise :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mju82, vaihda becel johonkin toiseen, mulle ainakin neuvolassa painotettiin että kaikki kolesterolia alentavat on ehdottomasti kiellettyjä kun vaikuttaa myös sikiöön.
 
Tää on ihan normi becel ei mikään kolesterolia alentava vaan ihan tavan margariini :) kiitos että muistutit tärkeästä asiasta :)
Duunissa margariinia ei oo joten kerran viikossa nykäisen ihan voita leivän päälle :d


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Välillä tekis mieli munakasta, mutta kun ajattelenkin sitä paistettuna alkaa yököttää.
 
Mainonta on siis tehnyt tehtävänsä :) moni rasvamerkki ratsastaa sillä että niissä on omegat mukana ja omegat edistää sydän ja verisuonten terveyttä :) mutta benecol ja muut on niitä kolesterolia alentavaa ja siten hyi hyi koska sikiö tarvitsee kolesterolia kehittyäkseen.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla on ollu paljon sellasii tosi lyhytaikaisia mielitekoja: kaupassa tulee himo johonkin, jota on sit pakko ostaa ja kotona ei sit teekään enää mieli.

"Pahinta" on kyllä ollu, kun makeeta ei kauheasti tee mieli. Minä, joka rakastan suklaata, jouduin kokemaan niin hirveän hetken, että kaupan suklaahyllyä tutkiessani teki mieli oksentaa pelkästä suklaan ajattelemisesta. :confused::eek:
 
Miks menin ees epäilemään etteikö Mjuukkeli tietäs mitä suuhunsa laittaa?! Oon nyt ihan nolona :D
 
Mun uusin himo ja pahoinvoinnin kurissapitäjä on perunapiirakat. Sekä eilen että tänään oli pakko käydä kaupan kautta ostamassa pari sellaista. Toimii!!

Piirakka nassuun metron liukuportaissa ja uskaltaa mennä metrossa ihan istumaan asti. Jei! :cool05 Tässä vällillä kun on iltapäiväolot olleet sellaiset, että oon ns. turvallisuussyistä katsonut parhaaksi jäädä ovensuuhun seisomaan, jotta voin tarvittaessa hypätä helposti pois kyydistä.
 
Takaisin
Top