Letrozolin käyttäjiä?

Pipsu mä oon miettinyt että mulla oli ehkä toi sama ajatus tämän kierron puolikkaasta siideristä, että alitajuisesti toivoin että ehkä jos kerrankin ”rikon sääntöjä” ni sit just silloin plussaan. Mutta eihän se siideri plussaa tuonut nyt sitten... Oon kanssa lukenut tuosta uudesta tutkimuksesta mutta kyllä tässä niin kauan on lasta yritetty että en jaksa elää puolet kuukaudesta silleen ”jos oonkin raskaana”. Ehkä vain ihan viimeiset päivät ennen menkkoja eli dpo10-17. Ja silloinkin jos olis alkoholinkäyttöä tiedossa niin testaisin eka ja jos nega niin voisin ottaa. Varsinkin kun mun maksimi kerta-annos on ollut jo pitkään kaksi lasia viiniä tai kaksi siideriä ja hyvin harvoin noinkaan ”paljon”. Yleensä se on se yksi lasi kuohuviiniä juhlissa tai pieni saunasiideri mökkisaunassa:) Mutta kukin tekee tietysti niinkuin parhaaksi näkee :) Toivon kyllä hirveästi että plussatte Louhitar ja pipsu ja tietysti muutkin sitten kun pääsevät piinailemaan! Olisi jo aika saada plussia tähän ketjuun :happy:
 
Tunnistan tuon ihan saman ajatuksen siitä, että kerrankin jos sattuu rikkomaan rajoja, niin silloin sitä tietysti kohtalon ivana plussaa. Joku väsähdys taisi itselläkin tulla siihen, että elämää pitäisi rajoittaa aina vaan kuukaudesta toiseen ja koskaan se lopputulos ei ole sitä mitä haluaisi. Ei kai sitäkään kukaan vuositolkulla jaksa. Saa nähdä miten tällä kertaa käy. Vähän toivo hiipuu, mutta odotellaan nyt ainakin perjantaihin ennen kirveen heittämistä kaivoon :)
 
Minä elin koko hoitojen ajan, eli marraskuusta toukokuuhun ajatuksella, että mitään en uskalla tehdä jos olenkin raskaana. Toukokuussa sitten odotinkin jo innolla klinikan koko heinäkuun kestävää kesätaukoa, ja suunnitelmana oli, että silloin lomailen minäkin, syön ja juon kaikkea kiellettyä, jne, ja syksyllä taas hoitoihin. Sitten kun kesäkuun ensimmäisellä viikolla raskaustestissä näkyi leffaviivat, olin jopa pettynyt, että nyt menivät hedonistiset kesälomasuunnitelmat pilalle. :grin Toki olin superonnellinen raskaudesta, mutta samalla hämmeentynyt, ettei suunniteltua taukoa siitä kuten-olisi-raskaana-elämäntavasta tullutkaan.
 
Mites louhittaren testin kans kävi? :)
Itellä dpo 8 ja pieniä vihlaisuja on vatsassa tuntunut, rinnat myös kipeät ja turvonneet, mutta näitä oireita on kyllä joka kierrossa ollut :)
 
Testi oli kaikista hyvistä oireista huolimatta eilen nega ja tänään sitten kp1. Harmittaa, mutta minkäs teet.
 
Voi ei! :sad001 Noh, uusi kierto on aina uusi mahdollisuus, vaikka ärsyttäähän se aina odotella sitä uutta mahdollisuutta! Mullakin varmaan dpo 11 alkaa tiputtelu, eikä tarvitse enää jännäillä.
 
Toivottavasti pipsu sulla tärppäisi! Itsellä tulee rinnat aroiksi vasta muutamaa päivää ennen menkkojen oletettua alkamisajankohtaa. Onko sulla pipsu ollut aiemmin rinnat kipeät jo noin aikaisessa vaiheessa?
 
Hmm, tässä kierrossa ehkä tavallista aikaisemmin, mutta mulla on yleensä niin päin, että rintojen arkuus loppuu muutama päivä ennen menkkojen alkua, kuten kaikki muutkin lupaavat oireet :grin

Mulla on nyt toista kiertoa käytössä donaverty, luin jostain, että, jos on pcos tai monirakkulaiset munasarjat, kuten itsellä, se tehostaisi follikkeleiden kasvua stimuloivien lääkkeiden (kuten letrozol) tehoa, itsellä tuon valmisteen kanssa ovulaatio on tullut 2pv aiemmin, oman kokemuksen perusteella suosittelen kokeilemaan :)
 
Ooh, jospa tuo sitten olisi hyvä merkki!

En tiedä mitä kikkakolmosia tässä pitäisi itse kokeilla. Letrot ainakin viimeksi toimi ihan hyvin, joten siihen ei varmaan tehostusta tarvita. Ehkä pitää kokeilla jotain, mikä auttaisi kiinnittymisessä.
 
Joo, kaikki kiinnittymisvinkit ois tännekin tervetulleita :) Välillä kyllä miettii, että ovulaatio tulee kyllä nyt hienosti, mutta ei silti tärppää, että onko vika sittenkin jossain muualla.
 
Moikka leidit :) Olen pitänyt hieman taukoa foorumilta kun edellinen kierto (luomu) venähti 49 päivää pitkäksi ja lopulta menkat alkoi kahden terolut kuurin jälkeen.:cheers Se oli mahtava fiilis :grin Uuteen kiertoon aloitin taas letrot. Nyt kp 14 menossa ja tänään aamupäivästä sain tikkuun ovisplussan:hello2 (kuvassa alempana eilisiltainen testi) Että täällä ollaan taas muutaman luomukierron jälkeen mukana letroilemassa :p
 

Liitteet

  • IMG_20180604_130125.jpg
    IMG_20180604_130125.jpg
    736.9 KB · Katsottu: 119
Heh, on varmaan tuulettelut ollut paikallaan, kun kp 1 on koittanu :grin Pitkät kierrot on niin syvältä :shifty: Mutta nyt tallettelu iloa :joyful:

Huoh, mulla tänään dpo 10, huomis aamuksi on varattu herkkä testi, alavatsa on kyllä kipeä ja rinnat arat, mutta lämmöt on matalalla, että ei varmaan ole taaskaan tärpänny.. :sad001
 
Onpa upea ovisplussa siellä salainensydän! Ei tarvii ainakaan arvailla, ihan kunnon viiva :) Onneksi ovis tuli noin aikaisin, ihan tarpeeksi sait jo venailla menkkoja :confused:

Pipsu älä vielä luovu toivosta, lämmöt on niin alttiita mittausvirheille ja kaikille muutoksille ettei välttämättä kerro mitään:)

Täällä kp7 ja eilen otin vikat Letrot. Varmaan kp10 pitäis alkaa testailemaan ovista mutta luulen että se taas tulee vasta joskus kp16-25.., Huoh tätä odottelua :grin
 
Hyvä hyvä, salainensydän. Siitä se taas lähtee!

Komppaan Varpua täysin, pelkkien lämpöjen takia ei vielä kannata vaipua synkkyyteen. Muut oireethan Pipsulla kuulostaa hyvältä kuitenkin.

Tässä aletaan kyllä olla varsinaisia odottelun mestareita kaikki! Tuntuu, ettei tässä muuta ole tehtykään kuin odoteltu :confused: Tsemppiä Varpu! Toivottavasti ovisplussa ei antaisi tällä kertaa odotuttaa itseään ihan hirveän kauan
 
Hyvä hyvä, salainensydän. Siitä se taas lähtee!

Komppaan Varpua täysin, pelkkien lämpöjen takia ei vielä kannata vaipua synkkyyteen. Muut oireethan Pipsulla kuulostaa hyvältä kuitenkin.

Tässä aletaan kyllä olla varsinaisia odottelun mestareita kaikki! Tuntuu, ettei tässä muuta ole tehtykään kuin odoteltu :confused: Tsemppiä Varpu! Toivottavasti ovisplussa ei antaisi tällä kertaa odotuttaa itseään ihan hirveän kauan

Pitäisi varmaan tehdä joku iso elämänmuutos kuten asuinpaikan tai työpaikan vaihdos mikä veisi ajatukset joksikin aikaa pois tästä koko hommasta niin aika kulkisi ehkä nopeammin :grin Ainakin kun edes menkkojen ajan keskittyi ihan muuhun eikä oikein käynyt foorumillakaan niin tuntui päivät etenevän nopsammin. Mut nyt sitä taas sortui tähän odotteluuno_O
 
Uusi letrolainen täällä hei! Osaisikohan joku auttaa? Mun olisi tarkoitus aloittaa letrot huomenna kp3. Jos reseptissä lukee 2tbl päivässä (5mg) annos niin otanko ne tabletit samaan aikaan vai toisen aamulla ja toisen illalla? En tajunnut lääkärissä kysyä:rolleyes:
 
Uusi letrolainen täällä hei! Osaisikohan joku auttaa? Mun olisi tarkoitus aloittaa letrot huomenna kp3. Jos reseptissä lukee 2tbl päivässä (5mg) annos niin otanko ne tabletit samaan aikaan vai toisen aamulla ja toisen illalla? En tajunnut lääkärissä kysyä:rolleyes:

Ota samaan aikaan molemmat :) Tervetuloa mukaan keskustelemaan!
 
Takaisin
Top