Letrozolin käyttäjiä?

Mulla on yhteensä 15 munarakkulaa, joissa koko on nyt 16-20mm. Tänään vielä kasvupiikki ja jarru. Huomenna pregnyl.
Ei varsinaisesti tukala, mutta on tuo vatsan pömppö ja turvotus aika valtava! Pää ei onneksi ole särkenyt enää kahteen päivään :)
Toivottavasti olisi edes muutamassa munasolu sisällä noissa.

Edit. Punktiossa koko vissiin on noissa 20-27 mm

Tosi hyvältä kuulostaa :) Eiköhän noista jostain ihan kelpo munasolu löydy! Tsemppiä hautomiseen :grin

Meillä otti ekaa kertaa mieskin tosi raskaasti tän negan. Ennen on aina jaksanut olla positiivinen ja tsempannut, mutta nyt se meni eka hiljaiseksi ja sen jälkeen on lähinnä kiroillut ja valittanut kaikesta. Siis ei valita mulle mutta on tosi kiukkuinen noin muuten ja ekaa kertaa kokee että tää on ihan helvetin epäreilua että sellaiset ihmiset tulee raskaaksi jotka ei edes halua ja toiset ei millään. Haluaisin kyllä hänellekin jo suoda sen odotuksen onnen:sad001 Kuitenkin lähipäivien keskustelut täällä on saaneet itsen tajuamaan että oon ottanut liiankin itsestäänselvyytenä sen että mies on tässä tukena valittamatta ja aina jaksanut tsempata. Aion nyt arvostaa sitä enemmän, kiitos teidän :Heartred Ja toivon että myös teille Tyyne löytyy lopulta molempia tyydyttävä ratkaisu, oli se mikä hyvänsä :Heartred On tää tarpeeksi rankkaa yhdessäkin.
 
Täällä ei vieläkään menkkoja näy eikä kuulu, on se nyt kumma :mad: Menkkakipuja oli alkuun monena päivänä mutta eilen ja tänään ei oikein niitäkään. Pitkä luteaali on kai yleensä hyvä juttu mutta ihan peestä toisaalta oottaa ja oottaa niitä menkkoja.:confused:

Mites Louhittaren piinailut sujuu?:) Onko pipsu saanut aikaa kulumaan ?:grin
 
Meinaatko Varpu testailla vielä vai odotteletko vaan menkkoja alkavaksi?

Täällä tuottaa piinailu suurta tuskaa. Vähän jo luovutin ja lannistuin, mutta eilen oli pientä etovaa oloa/närästystä pitkälle päivään, eikä se lähtenyt edes syömällä. Viikonloppuna vastaavaa oloa tuli ehkä sen takia, että pääsi ruokailujen väli tolkuttoman pitkäksi. Tänään on ollut vähän outo maku suussa. Rinnat on olleet kipeät eilisestä asti (samoilla päivillä tuli kyllä viime kierrossakin). Toivonkipinä ehti taas herätä, mutta pelkään vain kuvittelevani kaikki pienetkin jutut. Loppuisi jo tämä piina!
 
Meinaatko Varpu testailla vielä vai odotteletko vaan menkkoja alkavaksi?

Täällä tuottaa piinailu suurta tuskaa. Vähän jo luovutin ja lannistuin, mutta eilen oli pientä etovaa oloa/närästystä pitkälle päivään, eikä se lähtenyt edes syömällä. Viikonloppuna vastaavaa oloa tuli ehkä sen takia, että pääsi ruokailujen väli tolkuttoman pitkäksi. Tänään on ollut vähän outo maku suussa. Rinnat on olleet kipeät eilisestä asti (samoilla päivillä tuli kyllä viime kierrossakin). Toivonkipinä ehti taas herätä, mutta pelkään vain kuvittelevani kaikki pienetkin jutut. Loppuisi jo tämä piina!

Toi on kyllä niin piinaa... Mutta jos yhtään lohduttaa, niin tämä se vasta perseestä on kun ovisplussasta menny 17 päivää, testi nega ja menkat ei ala :sad001 Niin hiton turhauttavaa. Piinapäivinä mä jaksoin sentään toivoa raskautta. Mutta sun oireet kuulostaa kyllä tosi hyviltä, milloin sulla pitäisi menkat alkaa ja millon oot ajatellu testata?:) Toivottavasti sä plussaat, kun mulla ja Tyynellä meni nyt penkin alle tää kierto:smiley-angelic001 Kai mäkin vielä testailen jos menkkoja ei kuulu, mutta koska ei ole yhtään mitään oireita enää paitsi nuo hitusen arat rinnat niin ylläriplussaan en kyllä usko edes promillen vertaa.
 
Tsemppiä Varpu! Tuo on kyllä jo varsinaista kidutusta.

Omat oireet kuulostaa välillä turhankin hyviltä, mutta en uskalla niihin luottaa pätkääkään. Joku hyvä oire on seuraavana päivänä poissa ja sitten sitä taas onkin ihmeissään. Ja ehkä vaan muutenkin kuvittelen kaiken? Perjantaina pitäis alkaa menkat, katsotaan jos vaikka torstaina testaisi. Tai sitten riskillä vaan perjantaihin :nailbiting:
 
Kylläpä Louhittaren oireet kuulostaa hyvälle!!

Varpu, joo tuo on kyllä niin p..ka tilanne. Viimeksi oli just. Musta tuntuu, että odottamalla (mutä muutakaan voi) ne menee vielä enemmin eteenpäin.

Mulla on rinnat ihan älyttömän kipeät. Mä yritin etsiä onko näissä lääkjeissä sivuvaikutuksena mutta ei ainakaan lukenut.

Mitä pipsulle?

Alinah, miten sujuu?

Tyyne, mikä mieli siellä?
 
Kylläpä Louhittaren oireet kuulostaa hyvälle!!

Varpu, joo tuo on kyllä niin p..ka tilanne. Viimeksi oli just. Musta tuntuu, että odottamalla (mutä muutakaan voi) ne menee vielä enemmin eteenpäin.

Mulla on rinnat ihan älyttömän kipeät. Mä yritin etsiä onko näissä lääkjeissä sivuvaikutuksena mutta ei ainakaan lukenut.

Mitä pipsulle?

Alinah, miten sujuu?

Tyyne, mikä mieli siellä?


Tässähän tämä, tänään illalla lähtee kolmas pistos. Eilen oli jotain kipuja munasarjoissa, mut tiedä sitten oliko jo kasvukipuja vai mitä.
 
115310de7a5bb05b7142145b68e7b4c9


Kuvan ylin ovistesti tehty sunnuntaina kp5, siitä 2 seuraavaa eilen kp6 ja 2 alinta tänään kp7.. Toivotaan nyt että lähtee tummenee testit.
 
Saa varmaan jatkossa laittaa kuvat aijaa sivustolle, kun täällä niin huonoksi menee kuvan laatu. :sad001
 
Pikkuhiljaa Alinah alkaa viivoja tulla! Minä päivänä ne ennustivat noin, että vois ovista alkaa odotella?
Mikä sun annos oli nyt?
 
Ei mitään ennustetta annettu siis, mä ihan huvin vuoksi testaan. Perjantaina ultra, koska ois osunut viikonlopulle muuten ja maanantaille ei viititty sitä enään laittaa kun lääkäri sanoi että jos se mahdollinen ovis kerkiää mennä siinä jo ohi. Mun ei kai tarvis siis periaatteessa tehdä näitä testejä, kun mitään ei sanottu. Mut jokatapauksessa ovis varmaan tapahtuu, kun irrotuspiikillä irrotetaan sit tarpeeksi iso munarakkula? Jos oon ymmärtänyt oikein.. Mä joudun toistaa ton pistelyyn uudestaan jos tää ekasatsi ei oo tehonnut.
 
Hehee, joo mä haudon täällä vielä kolme päivää :D

Heh, mulla tulee jotenkin mieleen mun kana, joka kerran hautoi 15 munaa kerralla. Oli hälläkin aika tukalan täysi mahanalus :))

Mä aloitin tänään luget ja tuntuu että ne valuu samantein ulos :? Vaikka lääkäri sanoikin että kyllä sieltä tarvittava määrä imeytyy. Nyt sitten mennään pari viikkoa side pöksyissä, tässäkö se meni sitten seksielämäkin loppukierroksi? :P
 
Heh, mulla tulee jotenkin mieleen mun kana, joka kerran hautoi 15 munaa kerralla. Oli hälläkin aika tukalan täysi mahanalus :))

Mä aloitin tänään luget ja tuntuu että ne valuu samantein ulos :? Vaikka lääkäri sanoikin että kyllä sieltä tarvittava määrä imeytyy. Nyt sitten mennään pari viikkoa side pöksyissä, tässäkö se meni sitten seksielämäkin loppukierroksi? :P

:D
Joo se valuu kyllä, mutta se on sitä sidosainetta ym ja lääkeaine siitä imeytyy.
 
Louhittaren testiä täälläkin jännityksellä odotetaan :wink Oireet kyllä kuulostaa lupaavalta!

Tsemppiä Varpulle, mä plussasin ku raskaudessa vasta dpo 16, ehkä myöhäiseen plussaan on normi raskaudessakin mahdollisuus :)

Mä yritän nyt olla laskeskelematta päiviä, jos aika menis sillä tavalla vähän nopeammin :) Nyt tulevana viikonloppuna ois yhden kaverin pyöreät synttärit, jonne aiemmin olin aivan innoissani menossa, mutta nyt hieman mietittyttää siihen liittyvä alkoholinkäyttö. Voisin kyllä olla ihan kuivin suin, mutta en haluais aiheuttaa tarpeetonta huomiota asialla, ehkä ostan jotain mietoa punaviiniä ja juon siitä lasin pari, eikös punaviinin sanota myös edistävän kiinnittymistä :wink Toisaalta varmaan loppukierrosta potisin huonoa omatuntoa siitäkin.. Menisittekö te ihan nolla linjalla? :)
 
Louhittaren testiä täälläkin jännityksellä odotetaan :wink Oireet kyllä kuulostaa lupaavalta!

Tsemppiä Varpulle, mä plussasin ku raskaudessa vasta dpo 16, ehkä myöhäiseen plussaan on normi raskaudessakin mahdollisuus :)

Mä yritän nyt olla laskeskelematta päiviä, jos aika menis sillä tavalla vähän nopeammin :) Nyt tulevana viikonloppuna ois yhden kaverin pyöreät synttärit, jonne aiemmin olin aivan innoissani menossa, mutta nyt hieman mietittyttää siihen liittyvä alkoholinkäyttö. Voisin kyllä olla ihan kuivin suin, mutta en haluais aiheuttaa tarpeetonta huomiota asialla, ehkä ostan jotain mietoa punaviiniä ja juon siitä lasin pari, eikös punaviinin sanota myös edistävän kiinnittymistä :wink Toisaalta varmaan loppukierrosta potisin huonoa omatuntoa siitäkin.. Menisittekö te ihan nolla linjalla? :)
Huh, johan tässä tulee kohta paineita :wink Oireet on kyllä hämmentäviä ja luultavasti vaan tiputaan korkealta ja kovaa. Ettei tämä nyt muutenkaan liian helppoa olisi, niin joka päivä on ihan erilaisia oireita. Tänään oli vähän menkkamaista jomotusta päivällä, mutta sekin häipyi. Vanha tuttu palelu tuli kyllä takaisin ja nyt illalla lämmöt on jotain 37 pintaan. Saa nähdä mitä huomenna.

Alkoholin suhteen pysyisin tosi pienissä määrissä tai olisin mielummin kokonaan ilman. Eipä sillä että olisi varaa huudella, join itse pari päivää oviksen jälkeen kaksi pientä lasia kuoharia ja soimasin itseäni typeryydestä pitkään. Olisi pitänyt jättää juomatta ja pelata varman päälle. Edellisessä kierrossa menin oviksen jälkeen nollalinjalla, mutta nyt jotenkin lipsahti erikoistilanteessa. Luin vielä jonkun vanhan hesarin jutun suomalaistutkimuksesta, jossa todettiin ihan alkuraskaudessa nautitun alkoholin, ennen tietoakaan plussasta, vaikuttavan tiedettyä enemmän. Mieleen jäi, että alkoholi läpäisee solukalvot ja se vanha hokema istukan myöhemmästä kehittymisestä tai siitä, että niin pitkään ennen kuin ei tiedä raskaudesta, ei voi tehdä vahinkoa, ei pitäisi paikkaansa. Kokeita oli tehty hiirillä ja raskausaikaa oli suhteutettu ihmisraskauden kestoon. Hyvin varhaisessa vaiheessa solujen jakautuessa voi tulla isoja tuhoja, mutta jäi epäselväksi millaisia määriä siihen tarvitaan ja puhutaanko ajasta ennen vai jälkeen kiinnittymisen. Kannattaa kaivaa se juttu jostain ja lukea. Jos seuraavaan kiertoon mennään, niin meinaan ainakin itse pysytellä ilman alkoholia oviksesta lähtien. Eipä tuo kulutus suurta ole muutenkaan. Juhlissa tai muissa vastaavissa tilanteissa olen usein ottanut lasin alkoholillista juomaa ja ollut siemailevinani siitä vähän. Sopivan hetken tullen lasi "unohtuu" jonnekin tai vaihtuu vaivihkaa miehen tyhjempään lasiin. Näillä on pärjätty aika monet juhlat, mutta jos vie omat juomat, voi kikkailla enemmän :)
 
Joo, oon itekkin lukenu tuon saman tutkimuksen ja myös siitä, että alkoholinkäyttö voisi haitata alkion kiinnittymistä. Mulla ois tuolloin dpo 8 ja mahdollinen kiinnittymisprosessi olisi käynnissä. Toisaalta tässä niin monta kiertoa jo mennyt ilman plussaa, että vähän ehkä jo väsymystä elää tätä projektia vain silmällä pitäen :)
Tuntuu niin typerälle, että mietin edes käyttäisinkö alkoholia, koska kaikki haitat ovat tiedossa, ehkä alitajuisesti toivon, että jos käyttäisinkin alkoholia saisin plussan ja joutuisin sitten harmittelemaan sitä asiaa :D

Vielä lisäys omista oireista, rinnat kipeytyivät tässä kierrossa heti oviksen jälkeen ja nännit kipeytyivät myös ja niitä kihelmöi oudosti. Tälläista ei ole ennen ollut, nyt tosin vasta dpo 4 ja eihän mitään oireita pitäis vielä edes olla :D
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top