Letrozolin käyttäjiä?

Onkohan se vuoto kovin runsasta ja onko sitä jatkunut kauan? Pikkuvuodolla ensimmäinen ajatus olisi helposti se, että meniköhän ovis jo. Mutta ehkä tästä ei ole kyse sinun kohdallasi. Kannattaa joka tapauksessa soitella heti aamusta klinikalle ja kysellä sieltä neuvoja. Toivottavasti vuoto loppuu pian, tsemppiä!
 
Mä en oo kuullu että Letrot aiheuttaisi välivuotoja. Varmaan sun kannattaisi emppuelkku olla yhteydessä hoitopaikkaan? Ainakin jos se vuoto vielä jatkuu. Ei varmaan ole mitään vaarallista mutta kyllähän tuollainen aina säikäyttää :sad001

Pipanalle onnittelut plussasta/haamusta, siellä Letrot näytti toimivan tosi hyvin! :) Mullakin tuli silloin ekasta letro-kierrosta (annos 5mg) kemiallinen raskaus mutta sen jälkeen ei oo tärpännyt. Nyt olis kolmas kierto menossa ja dpo3. Tallettelut ainakin onnistui tässä kierrossa niin hyvin ettei sen suhteen pysyisi enempää tekemään. Mutta katsotaan riittääkö toivottuun lopputulokseen:nailbiting:
 
Jätin soittopyynnön heti aamusta, mutta gynekologi ei ole soittanut takaisin. Luin vielä lääkeselostetta ja siellä oli, että verenvuoto emättimestä olisi yleinen sivuvaikutus (esiintyvyys yhdellä kymmenestä). Lääkeselosteessa oli myös, että verenvuoto johtuisi siitä, että letrot estää estrogeenin tuotantoa, mikä aiheuttaisi helposti vuotoja.

Kysyin myös toisella foorumilla kokemuksia verenvuodosta ja siellä yksi vastasi, että hänellä tiputteli ovulaatioon asti ja sanoi, ettei tarvitsisi huolestua.

Toivottavasti gynekologi nyt kuitenkin soittaisi takaisin, niin kuulisi hänen mielipiteen. :nailbiting:
 
Onkohan se vuoto kovin runsasta ja onko sitä jatkunut kauan? Pikkuvuodolla ensimmäinen ajatus olisi helposti se, että meniköhän ovis jo. Mutta ehkä tästä ei ole kyse sinun kohdallasi. Kannattaa joka tapauksessa soitella heti aamusta klinikalle ja kysellä sieltä neuvoja. Toivottavasti vuoto loppuu pian, tsemppiä!

Kiitos tsempeistä! :) Vuoto alkoi eilen illalla, joten reilun päivän on nyt kestänyt. Aluksi mietin myös, että olisiko ollut jo ovulaatio, mutta lämpö ei ole noussut vaan on edelleen tosi matala, joten ei varmaan johdu siitä. Keskiviikkona on ultra, joten silloin viimeistään on asiassa viisaampi.
 
Kp 2, letrot kp 3-7 nyt ei oo inseminaatiota kun polilla on sulku.
Tää on siis toinen letrozol kierto. Päätettiin että ei nyt sit tikuteta ovista. Mies aloittaa loman ensi viikolla niin on enemmän kotonakin :)
Mitä muille palstalisille kuuluu?
 
Meillä välikierto pistoksista. Kun ollaan just ulkomailla kun olisi pitänyt olla follikeliultra. Noh, vedän primolutit kohta niin päästään heinäkuussa tekee toisen pistoshoitokierron.. :)
 
Ja mä piinailen kolmannen letrozol 5mg -kierron tuloksia, tänään dpo13. Ens kierto vielä tarkoitus mennä Letrot + ajoitettu yhdyntä kotona ja viidenteen kiertoon pitäis sit yhdistää inseminaatio:) Eli käytännössä inssi olis sitten syksyllä. Tietty vielä parempi jos tärppäis jo ennen sitä! :smug: Tän kierron mahdollisuudet tuntuu tällä hetkellä olevan vähän 50-50, kun toisaalta uutena oireena on aiempaa voimakkaampi väsymys ja nänniarkuus (yleensä vain rinnat arat) mutta sit taas toisaalta aamut on alkaneet kuumilla aalloilla mikä on aina viitannut estrogeenitasojen laskuun eli menkkojen tuloon...
 
Täällä nyt kp 9 luomukierrosta. Eilen kävin munanjohtimien aukiolotutkimuksessa, kun sen halusin vaikkei mitään tarvetta siihen taustojen puolesta olisikaan ollut :grin Mutta en todellakaan usko että siitä oli ainakaan mitään haittaa! Tämä kierto siis luomu (toivottavasti ei veny, ei oo yhtään teroja enää kaapissa :nailbiting:), seuraavaan kiertoon voin lääkärin ohjeen mukaan aloittaa taas letrot, kun ne on toimineet mulla hyvin. Follikkelien kasvu ollut aiemmin hyvin maltillista, minkä vuoksi ultrassa ei tarvitse käydä jos ei nyt välttämättä halua. Mutta toivotaan josko tuo tehty aukkari ja letrot toisi piakkoin plussan :) Näillä mennään syksyyn. Mehän ei olla missään hoidoissa, mietin tässä että pitäiskö miehelle ruveta puhumaan jos lähdettäisiin julkiselle jatkohoitoihin ja nyt ei ala tärppäämään. Ei ehkä yksityisellä ole vara enempää toteuttaa näitä ainakaan jos pidemmälle joudutaan hoidoissa menemään, maksaahan nuo kontrolliultrat jne. sen verran.. Vaikka mieluummin siellä yksityisellä olisinkin :grin
 
Täällä nyt kp 9 luomukierrosta. Eilen kävin munanjohtimien aukiolotutkimuksessa, kun sen halusin vaikkei mitään tarvetta siihen taustojen puolesta olisikaan ollut :grin Mutta en todellakaan usko että siitä oli ainakaan mitään haittaa! Tämä kierto siis luomu (toivottavasti ei veny, ei oo yhtään teroja enää kaapissa :nailbiting:), seuraavaan kiertoon voin lääkärin ohjeen mukaan aloittaa taas letrot, kun ne on toimineet mulla hyvin. Follikkelien kasvu ollut aiemmin hyvin maltillista, minkä vuoksi ultrassa ei tarvitse käydä jos ei nyt välttämättä halua. Mutta toivotaan josko tuo tehty aukkari ja letrot toisi piakkoin plussan :) Näillä mennään syksyyn. Mehän ei olla missään hoidoissa, mietin tässä että pitäiskö miehelle ruveta puhumaan jos lähdettäisiin julkiselle jatkohoitoihin ja nyt ei ala tärppäämään. Ei ehkä yksityisellä ole vara enempää toteuttaa näitä ainakaan jos pidemmälle joudutaan hoidoissa menemään, maksaahan nuo kontrolliultrat jne. sen verran.. Vaikka mieluummin siellä yksityisellä olisinkin :grin

Kannattaa sinnne julkiselle ainakin pyytää lähete, meneehän siinäkin tovi ennen kuin pääsee ensikäynnille ja hoidot alkaa :smug: Kun sulla on perustutkimukset jo tehty ja Letrot olleet jo käytössä niin varmaan siellä jatkettais vielä jonkin aikaa niillä ja pääsisit seurantaultraan huomattavasti edullisemmin. :) Ja sit jos Letrot ei riittäisi nii pääsisitte nopeammin muihin hoitoihin kun siinä vaiheessa olisitte jo ”sisällä” julkisella. Mä oon ainakin ollut ihan tyytyväinen julkisenkin hoitoon ja usein siellä on jopa samat lääkärit, mulla oli nimittäin eka gynekäynti yksityisellä ja se teki lähetteen julkiselle jossa on myös itse töissä :grin
 
Hannulilla dpo 6 ja luomukierto täälläkin. Oviksen olin selkeästi tuntevinani ja tikkuunkin sain, ja kerrankin sain miehen kaadettua juuri oviksen aikaan. Siinä mielessä positiivisin odotuksin, vaikken osaa oikein ajatellakaan että se plussa olis mahdollinen. Toinen kierto lugeja tukena loppukiertoon. Joka on piiiiiiiitkä :))
 
Täällä eka letrokierto ja piinailu menossa, dpo 4. Oviksen bongasin viime su ja tallettelut onnistui hyvin. :finger: Kauhean suuret odotukset tässä kierrossa ei ole sillä ennen ovulaatiota kontrolliultrassa näkyi nestettä kohdussa. Gyne epäili keskenmenon jälkeistä kohtutulehdusta ja sain antibioottikuurin. Itse olen kuitenkin satavarma, että letrot aiheuttivat nestekertymän ja sitä edeltäneen tiputteluvuodon. Yrityskieltoa ei siis tullut, mutta kehotettiin varautumaan tädin tuloon.
 
Hannulille ja emppuelkulle kärsivällisyyttä piinaviikoille :grin Mulla tänään kai dpo14, tosin just kattelin oviksen jälkeisinä oiremuistiinpanoja ja totesin että ovis saattoi olla myohemmin ku arvioin jolloin tänään olisikin vasta dpo12... o_O Lisää piinapäiviä siis! Miehelle kyllä vähän lupailin että testaisin huomenna mutta katsotaan. Tänään ainakin vielä piinailen täysillä!
 
Hmm, onko muilla ollut letrojen kanssa menkkajomotusta pian ovulaation jälkeen? Mulla alkoi eilen dpo 4 menkkatuntemukset ja tänään on jatkunut voimakkaampana.(n) Joka vessareissulla on jännittänyt, että koska alkaa tiputtelu. Mitään keltarauhastukea ei mulla siis tässä kierrossa oo.
 
Hmm, onko muilla ollut letrojen kanssa menkkajomotusta pian ovulaation jälkeen? Mulla alkoi eilen dpo 4 menkkatuntemukset ja tänään on jatkunut voimakkaampana.(n) Joka vessareissulla on jännittänyt, että koska alkaa tiputtelu. Mitään keltarauhastukea ei mulla siis tässä kierrossa oo.

Ei mulla ihan noin aikaisin ole ollut mitään, kemiallisessa raskaudessa oli dpo6-7 selkeitä menkkajomoja ja sit uudestaan dpo11 alkaen, ja edellisessä negakierrossa jotain epämääräistä dpo6 mut selvemmin vasta dpo11 alkaen. Tässäkin kierrossa oli dpo6 pientä menkkajomoja mutta sen jälkeen ei oo ollut mitään lukuun ottamatta parin minuutin kunnon kipuilua eilen aamupäivällä (dpo13), laitoin siteenkin kun oli niin kovaa mutta menikin sitten ohi eikä sen jälkeen oo ollut mitään. Eli ei oo letrokierroissa koskaan ollut vielä dpo4 mitään... Keltarauhanen saattais jomotella mutta ehkä se olis munasarjojen kohdalla...? Mut voisiko se ultrassa nähty neste tehdä tota? :bored: Aika aikaista varmaan vielä kiinnittymiskivullekin, hmm...
 
https://aijaa.com/f7QHvm

Mun piinailu päättyi selkeään plussaan:love7 Toivottavasti tää tuo letroilijoille toivoa, joskus pelkät Letrot riittää :):Heartred Tänään siis dpo15 ja kolmas letrokierto 5mg:n annoksella, sillä 2,5mg:n annoksella ei tapahtunut mitään. Vielä ei tietenkään tiedä onko kiinnittynyt oikeaan paikkaan, monta siellä on ja jatkuuko raskaus. Mutta ainakin raskautuminen on mahdollista :)
 
Takaisin
Top