Laihdutus..

Hmm, mua niin himottaa lähteä juoksemaan! Ajattelin kyllä kokeilla tänään ihan kevyen ja lyhyen lenkin, ja jos tuntuu että pissat ja sisuskalut valuu housuihin niin sitten vaan kävelen:grin
Pari päivää sitten kyykkäsin 8kg painolla ja hyvin kesti paikat ainakin sen :)
Mullakin maha näyttää seistessä pieneltä mut istuessa tulee se löysä nahkamakkara esiin :laughing002 ja muuten tänään meni omat farkut ihan kiinni asti nappia myöten :p et ei sitä löysää nyt niin kovin paljoa ole! :)
 
Täälläki menee kyllä omat housut kiinni jne mutta toi makkara mikä ilmestyy kun istut alas ja housut puristaa on aika komee. :D seisaaltas näyttää silti ihan hyvältä jo. :D ristiäisis täytyy pitää ittes kiireisen ettei kukaa kerkee nappaamaan kuvaa ku istun. :D
 
Täällä raskauskiloja synnärille jäi vaan 5/16,2 kg, n. viikko sitten (1,5vk synnytyksestä) pojun neuvola käynnillä oli lähteny 10/16,2kg, kotona ei oo puntaria niin ei tie mikä tilanne, hyvä noilla neuvola käynneillä puntaroida
 
Minulla on tippuneet raskauskilot ja ylimääräistä tosi helposti, ihan ihmetyttää! Raskauskiloja tuli 5 kg ja niiden lisäksi on tippunut 6 kg. On mussa jotain vialla vai onko imetys noin hyvää urheilua? Itsellä siis todellakin ylimääräistä mistä tiputtaa! :rolleyes:
 
Kävin tänään lenkillä, pystyin hölkkäämään n.1,5 km ilman että pissat olis housuissa :grin sit alkoi sattumaan nivusiin niin kävelin lopun reipasta kävelyä n.2km ja ai että kun on nyt hyvä olo :p
Multa lähti tosi nopee 11kg/14,5kg mut nyt tuntuu et noi vikat kilot ei meinaa lähteä millään! :eek: Jumppaan jokatoinen ilta ja käyn lenkillä ainakin kerta viikkoon ja syön terveellisesti ja juon paljon vettä. ...ehkä se on vaan se löysä nahka joka hämää...vaakaa ei meilläkään ole joten seuraavaan neuvolaan pitää odottaa punnitusta,on ensi viikolla.
Ei täs muuten mitään kiirettä ole, mut haluan näyttää hyvältä kun kerran menen naimisiin! :rolleyes:
 
Mulla putos se 12kg suht nopeesti mutta kun kiloja kerkes kertyä se 18kg raskauden aikana niin nää viimeset 6kg on vähän tiukemmassa :D eiköhän neki siitä aikanas kun vaan jaksaa jatkaa tota lenkkeilyä. :)
 
Täällä on enää kilo lähtöpainoon ennen raskautta, ja siskon kanssa tehty veto että toukokuuhun mennessä multa yht -15kg eli enää -11kg ja häneltä -6kg (hän on muutenkin pienempi) ja jos tässä onnistumme, äiti sponssaa meidät sushiravintolaan ja vietämme tyttöjen/siskosten illan herkutellen ja juhlien :)
Hyvä alku, nyt pitää päästä vaan lisään liikuntaa!
 
Kuka on jo lähtöpainossa? Mulla vielä reilu 3kg jäljellä... Määää en jaaaaksa laihduttaaa! Sit kun imetyksen lopetan (7kk) päästä niin sit lähtee kyllä loputkin! Nih.
 
Mä olin jossain vaiheessa mut nyt taas 3kg enemmän. Oliskohan ollut oikeesti nestehukka vaan välissä...
Aloitin vähähiilihydraattisen ruokavalion maanantaina. (lauantaina herkkupäivä). Nyt rupee tapahtuun! Mut maltilla, ettei maidontuotanto vähene.
 
Mä oon jo miinus kaksi kiloa lähtöpainosta... Pitäisi vissiin alkaa katsoa syömisensä vähän tarkemmin, kun tässähän kuihtuu ihan silmissä. :eek: Lihaskuntotreeniäkin pitäisi tehdä enemmän.
 
Mulle tuli raskauskiloja 5 ja nyt on jo -13kg. Jälkitarkastuksessa ihmettelivät painonpudotustani. Minulla tuo imetys on vieny kiloja ja olen käynyt vaunuttelemassa myös. Tarkoitus taas aloittaa salitreeni nyt kun jälkitarkastus tehty. Tuleekohan kilot muuten takaisin kun imetys loppuu? :oops:
 
Mulla on kilo jäljellä enkä sitäkään varsinaisesti raskauskilona pidä, koska aina on paino heitellyt 59-61 kilossa kokoajan. Eilen mies ilmoitti mut jäseneksi kuntosalille ja oon niin onnessani, kun pääsen sulatteleen tätä löysää vatsaa sinne ja hakemaan vähän ryhtiä keskivartaloon :gen014 Saan kuulemma pari kertaa viikossa omaa aikaa, että pääsen käymään,tietty vähän sen mukaan millä tuulella vauva on (en suostu jättämään jo valmiiksi huutavaa vauvaa miehelle, koska mies ei ykeensä vaivaudu lohduttamaan edes toista :sad001 ). Luultavasti ajoitan salilla käymiset siis kauppareissun tai miehen lenkin ajaksi, jolloin voi ottaa tytön mukaan ja tyttö nukkuu varmimmin.
 
Oho Winnie! Hurjaa pudotusta. :eek:
Mulla miinus 3,5-4kg painoon raskaustestin tekohetkeen. Paino tippuu itsekseen, vaikka ruokavalio on mitä on. Välillä on hyvä kun edes muistaa ja ehtii kolmesti syödä päivän aikana. Herkkuja on kans menny ihan liikaa! :/
Tuntuu, että alkuun kilot tippui vauhdilla, kun luovutin äidinmaitoa, mutta luovutus loppui jo.
Viikko sitten juoksin ekaa kertaa lenkin (tosin koiran avustuksella) ja juoksu kulki kivasti. :)
Harmittaa vaan, kun vauvalla on tapana iltaisin isän hoidossa huutaa ja kitistä, jos lähden jumppaan tai uimaan. Ei oo kivaa lähteä,kun se aiheuttaa hankaluuksia kotona.
 
Me ollaan sairasteltu,.. :sad001 kolme viikkoa ja kolme eri pöpöä ja kukin vuorollaan. Nyt vauva sai kauhean räkä taudin ja on ollut kyllä kurjaa katsella kun onniin vähän keinoja millä auttaa toista.
Oon kans innostunut tiputtaan sitä kymppiä mutta tää sairastelu pysäyttää kyllä kaiken... Nyt -6kg ja kilo yli lähtöpainon mutta omaa elopainoa vielä paljon ylimääräistä jäljellä .
Haluisin jo kans salille, pt kin olis varattu mutta joudun sitäkin kokoajan siirtään...
Aina oltu tosi terveitä niin kummastuttaa nyt tämmöinen hurja putki...
Kaikki kyllä sanoo että tänä talvena pöpöt jylläs kunnolla ja harva säästyi..
Loppuis jo!
 
Multa on paino pudonnut noin 11 kiloa, mutta vielä on raskauden alkupainoon noin 5kg tiputtamista. Ja sen jälkeen urakka eikun jatkuu...........

Meillä on myös sairasteltu, niin tuo vaunuttelu on ollut vähän niin ja näin. Vuorollamme perheen tytöt ollaan jossain taudissa, tälläkin hetkellä molemmat tytöt yskii ja Elma on taas räkäinenkin. Ratsastamaan olen onneksi nyt muutamia kertoja päässyt, ja voisihan täällä sisällä polkea tuota crosstraineria, kunhan ensi viikolla vähän nämä menemiset rauhoittuu.
 
En ole käynyt vaa'alla 3 viikkoon mutta silloin olin jo melkeen kilon alle lähtöpainon ja peili kertoo, että kuihtuminen on jatkunut. Viimeksi vatsa ollut näin litteä 90-luvun lopulla :D Näyttäisi imetys laihduttavan ja ehkä myös se, että kannan vauvan vaunukopassa 3. kerroksesta kellariin ja takas pari kertaa päivässä. Vaunujen runko on säilössä kellarivarastossa.
 
Mulla oli n.3kg lähtöpainoon kun aloin käymään salilla,no nyt sitä on 4-5kg, grr :mad: vaikka syön n.1200 kcal/vrk niin paino noussut,olen kyllä kuullut että aluksi paino voi noustakin kun lihasmassaa alkaa kehittyä,mut on toi masentavaa kun itseäni rääkkään ja paino nousee:shifty: kuitenkin tuntuu et on alkanut kiinteytyä, eiköhän se siitä pikkuhiljaa...
 
Eevis: Kyllä ne lihakset painaa enemmän kuin läski!! :)
 
Jestas Eevis! Eihän toi kalorimäärä varmaan kata edes sun perusaineenvaihduntaa. Varo, ettei keho mene säästöliekille. Siinä vaiheessa paino ei ainakaan putoa.
 
Takaisin
Top