Laihdutus..

Harmi kun en saanut punnittua itseäni heti synnytyksen jälkeen :sad001 nyt 3 vko synnytyksestä 77kg ensimmäisessä neuvolassa 87kg ennen synnytystä en nyt muista, pitää tarkistaa :)
 
Minäkään en käynyt sairaalassa vaa'assa. Systeri kysyi kun olin kotona, että paljon jäi kiloja sairaalaan, sillon vasta tajusin, etten punninnut itseäni ollenkaan. Toisaalta otin vähän sellasen asenteenkin, ettei sillä ole väliä siinä vaiheessa. Väliä on vaan terveellä vauvalla. Nyt kävin vaa'assa kotona toissa päivänä ja se näytti 65.4kg, eli kaikkinensa tippunut vähän vajaa 5 kg synnytyksen jälkeen. En ota ressiä vielä laihtumisesta, vasta joulun jälkeen kun herkut on syöty :D
 
Mun kans piti jo alottaa, olisin kuukauden kerinnyt ennen joulua mutta ekoilla viikoilla ei sitten Jännästi tehnyt mieli .. :)(Kumma juttu noin just synnuttäneenä..? :wink. ) ja nyt oon vaan siirtänyt kun jouluna herkutellaan kuitenkin! Raskaudesta mulla ei enää ole kun 3kg mutta omaa elopainoa haluan sen -20kg kesäksi pois!
Äiti lupas lainata omaa juoksumattoaan meille, saa miehet sen vain tänne roudata ja ajattelin sen pienen mini tramboliinin ostaa , saa hyppimällä samalla lantionpohjalihaksiin vähän reeniä..

Noh, joulu herkkuineen eka :D
 
Minä en oo mitenkään tarkoituksella pudottanut painoa.. Mutta ajatus oli aloittaa myös joulun jälkeen :) enemmän kuin tyytyväinen olen, että painoa on vähemmän kuin raskauden alussa :):) vielä voi ihan reilusti pudottaa :)
 
Mä en voi herkutella Jos syön suklaata missään muodossa tai sokerisia leivonnaisia ylipäätään, niin vauva huutaa, kuin hinaaja
 
Kohta on taas se tilanne, ettei uskalla syödä mitään. Varmaan jää jouluruuat syömättä ja viinit juomatta. Illalla söin ehkä 5 suklaakonvehtia, niin yö huudettiinkin selkä kaarella
 
Tää olisi ihan helisemässä, jos Möykky reagoisi suklaaseen millään tavalla. Eilen vedin varmaan 200g eikä mitään vaikutusta. Kaupan kassa varmaan katteli kun toissapäivänä kävin kaupassa ja mukaan lähti arviolta himpan alle 2kg erinäisiä suklaita :D Joulun jälkeen tsemppaan :D Ihan oikeesti!
 
Edellisen kanssa olin munattomalla, sokerittomalla, maidottomalla, viljattomalla, soijattomalla ja hedelmättömällä ruokavaliolla 6kk. Joten suklaaton ei tunnu missään. Olkaa onnellisia, jos teidän vauvoilla ei ole vatsavaivoja. Se voi olla helvetillistä, vaikka onneksi kaikkeen tottuu. Paitsi jääpuikkoon perseessä. Sanoo vanha kansa
 
Mä lanttaan tota omaa pumppaamaani noin puolet ja puolet korvikkeen kanssa ja olen syönyt ihan kaikkea mahdollista ja neiti itkee vain nälkäänsä! (Luojan kiitos..) tosin aikamoinen sylikissa näyttäisi olevan ja öisin korisee ja vetää "virkayskää" ja kröhää minkä olen tulkinnut röyhyttämättömyydestä. Häntä on toooodella vaikea saada röyhtäseen syöttöjen jälkeen. Kauheasti joutuu vellaan ja asentoja vaihtaan ja hyppyyttään ja taputtaan ja heijaan ja ja ja.,
Menipäs ohi aiheen! :) mutta pointti oli että täällä olen voinut syödä mitä vain, ainakaan noin lantattuna ei näyttäisi aiheuttavan mitään vauvalle
 
Meilläkin on röyhy tosi tiukassa. Varmasti on suurimmaksi osaksi kyse ilmakuplista. Käyn tänään ostamassa cuplatonia, jospa se vähän toisi helpotusta toiselle..
 
Täälläkin noita ilmavaivoja. Hassuinta siinä on se että ne pahimmat "kohtaukset" tulee aina 4-5 aikoihin yöllä. Siinä huudetaan ja kitistään parikin tuntia. Tulee vaan itselle niin turha olo kun tuntuu että mitään ei voi tehdä. Täytyy varmaan tuota cuplatonia hakea myös. Ei kai siinä ainakaan mitään häviä. Niin ja ku tän nyytin lykkää nukkumaan ittekseen nii ei mee kauaa ku sieltä jo heräillää taas. Plöh. Ja niin, laihdutus. Kokeilen nytte jättää suklaan pois jos se auttais. En oo kyllä kauheesti sitä muutenkaan tässä syöny. Kokeillaan silti.
 
6 kiloa näyttäs jäävän synnärille, olen vähän pettynyt,mutta toisaalta olen viime yön turvonnut vähän joka paikasta joten kun turvotus laskee niin häviää varmasti myös kilo jos toinenkin!
8 kiloa jää siis pudotettavaa jos mielii samoihin mittoihin kun ennen raskautta
 
Sinäpä sen sanoit Citrus, onneks kesään on vielä aikaa!

Mulla jäi synnärillä 6kiloa ja vain kolme kiloa on siis ennen raskautta olleeseen lukemaan matkaa. Ei siis paha ollenkaan, ilonen saa tästä olla! Tosin jouluherkuttelut kyllä tul varmasti muutaman kilon...

Enemmän minua ärsyttää se, että kaikki lihakset tuntuu kadonneen. Peppu roikkuu ja sekä sen, että reisien iho on löysää. Kyykkäämään siis heti kun vaan alapää sen kestää!
 
Kyykkäämistä mäkin ajattelin aloittaa, en tykkää yhtään kun perä roikkuu pitkällä! :grin Vatsa saa palautua nyt ihan rauhassa ettei jää sellaista pömppöä jos aloittaa treenit liian aikaisin! Kuhan täs nyt päästään alkuun täs vauvanhoidossa,tämä uusi neiti kun on tulta ja tappuraa :grin:angry4 :p
 
Raskauspainoa on jäljellä enää kaksi kiloa. Tais tulla yhteensä noin 15kg ja nyt on 9 vrk synnytyksestä. Ihmeellisesti on kilot karissu, vaikka "mitään en oo tehny". :D Toisaalta täytyy oikeen muistuttaa itseään syömisestä ja katsoa kellosta, koska viimeksi söi. Juominen hoituu itsestään, kun imettäminen saa mulle karmeen janontunteen aikaan.
 
Mulla ehti tulla n.14 raskauskiloa. Vähä olin pettynyt kun kotiutumisen jälkeen jäljellä oli vielä 10kg! Toivottavasti imetys alkaa nyt viiä kiloja mukanaan! Kyykkääminen ei näitten peräpukamien kans oikeen luonnistu ;D
 
Raskaudenaikana tuli 11kg ja siitä on jäljellä 2,6kg. Viikko synnytyksestä takana. Omat farkut vedin tänä aamuna jalkaan :)
Äitini kyllä pelotteli aikanaan, että mahassa roikkuu nahka synnytyksen jälkeen, mutta pyh! :dance018
 
Takaisin
Top