Keskenmenon kokeneiden (ja miksei muidenkin) huolia

Pahoittelut Odottajako :sad001 Voimia!
 
Voimia kaikille tänne huoliaan purkaneille! :Heartbigred En ole itse kokenut keskenmenoa, mutta pelko on silti suuri. Miun lapset ovat jo 14 ja 10, joten edellisestä raskaudesta on kauan aikaa. Ar-ultra on nyt perjantaina, joka toivottavasti vähän vähentäisi tätä stressaamista... Aivan eri lailla pelkään kuin nuorempana raskaana ollessa, tiedostaa riskit aivan erilailla.
 
Olen todella pahoillani odottajako! Aivan varmasti sinun vuorosi tulee vielä. Pura läheisillesi (jos siltä tuntuu) vaikka kyllästymiseen asti tunteitasi. He kyllä jaksavat kuunnella. Ainakin itselläni se auttoi todella paljon.
 
Odottajako, jos haluat, voit purkaa myös tähän ketjuun fiiliksiäsi, sitä varten tää on tehty.

Mulla on tänään toinen ar-ultra ja pelottaa kovasti, onko pieni pysyny mukana.
 
Suvetar tsemppiä ultraan! Toivotaan että siellä kaikki hyvin!
 
Täällä kanssa yksi keskenmeno takana 9/16. Todettiin vasta np-ultrassa. Ei siis itsekseen tyhjentynyt. Tuosta raskaudesta jopa yrjösin, mutta nyt ei ole mitään oireita.. Tein siis oireettomuuttani eilen clearblue r-testin ja se näytti samoja viikkoja kun viikko sitten eli 2-3... eipä siellä masussa sit varmaan ketään ole. Enkä pääse edes ar-ultraan. [emoji26]
Ja tosiaan viikkona eilen 6+0, tästäkään ei varmuutta epäsäännöllisen vuodon takia.
 
Digitesti ei ole mikään 100 varma kertomaan viikoista. Mä tein kanssa viikon välein ja näytti samaa 2-3 viikkoa. Silti ar ultrassa myöhemmin kaikki oli hyvin. Ymmärrän että et uskalla olla toiveikas, mutta noilla antamillasi tiedoilla ei voi mitenkään tietää että on kesken mennyt. Tsemppiä!
 
Toivotaan että olen suotta vainoharhainen. Mieli on niin maassa. Pakko varmaan käydä siellä yksityiselle ar-ultrassa. En kestä nimittäin odottaa huonoa uutista viikolle 12 asti. Mietin vaan että millon uskaltaisin mennä ar-ultraan kun viikoista ei oikein hajua.
 
Toivotaan että olen suotta vainoharhainen. Mieli on niin maassa. Pakko varmaan käydä siellä yksityiselle ar-ultrassa. En kestä nimittäin odottaa huonoa uutista viikolle 12 asti. Mietin vaan että millon uskaltaisin mennä ar-ultraan kun viikoista ei oikein hajua.

Miten ovat neuvolassa viikot laskeneet? Tai otetaanko siellä mitenkään huomioon jos on epäsäännöllinen kierto? Jos et yksityiselle ar-ultraan vaikka raaski mennä niin olisiko mahdollista käydä neuvolassa ennen tuota np-ultraa että sydänääniä siellä kuuntelisivat?
 
No ei varsinaisesti neuvolaan soittaessa sanonut viikkoja sanoi vaan että paha laskea sitten jos kierto epäsäännöllinen. Sitten sanoi että voisi sen takia laittaa ultran että selvittää la, mutta ainoa vapaa aika olikin juuri silloin kun mieheni kanssa ollaan häämatkalla pidennetty viikonloppu. Sitten oli vaan no voivoi. Neuvola on ennen np-ultraa, mutta täällä kuulema vanhat laitteet niin kuuntelevat vasta sydänääniä ultran jälkeen..
 
Aika jännä. Mulle sanottiin että jo niiden verikokeiden vuoksi on tärkeää selvittää ne tarkat viikot. Mulla siis raskaus alkanut suoraan keskenmenosta ja se oli varmaa että edellinen raskaus oli mennyt kesken kun ultralla se varmistettiin.
 
Tsemppiä odottajako! :Heartpink Oman keskenmenon jälkeen tuntui että maailma romahti ja tuli se toivottomuuden tunne että saanko ikinä lasta!
 
Takaisin
Top