Keskenmenon kokeneiden (ja miksei muidenkin) huolia

Mullakin on pelko alkanut kasvamaan keskenmenosta :sad001 ar-ultra vasta ens vkon perjantaina...viime sunnuntaina ja maanantaina tuli vessakäyntien yhteydessä muutamaan kertaan paperiin vuotoa. Ekaksi sellaista vaaleanpunaista ja maanantaina ruskeaa. Pikkuhousuihin asti ei tullut, eikä edes jokaisella vessakäynnillä. Nyt kuitenkin tänä aamuna havahduin, että se väsymys mitä on ollut, sitä ei ole samoissa mitoissa ollut tuon jälkeen...joitakin muita oireita on kyllä ollut...isku kuitenkin sellainen pelko, että olisko kuitenkin käynyt niin, että olis keskeytynyt keskenmeno? Meillä tosin oli sunnuntaina ennen vuodon alkua ollut yhdyntä, joka voisi myös tuota selittää... Vaikea vain uskoa, että voisin tässä raskaudessa onnistua:sad001
 
Oon aivan todella pahoillani teidän menetyksen kokeneiden puolesta.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla oli eilen kotona tyhjennyslääkkeiden ottopäivä, mutta en oo varma, onko tyhjentynyt kokonaan. Tuntuu, että vuotoa ja hyytymiä on tullut vähän. Siteeseen asti ei oikeastaan ollenkaan, vessakäynneillä vaan.

Tsemppiä kaikille huolestuneille, toivottavasti mahdollisimman moni saisi huojentavia uutisia!

Luulen, että me pidetään nyt pikku tauko yrityksessä. Pitäiskö peräti ottaa kortsut käyttöön.. En kestäis tähän perään uutta keskenmenoa.
 
Suvetar, mulla oli just tuolleen, että vessanpönttöön vaan vähän lorisi ja hyytymiä tosi vähän. Kävin tarkistaa tilanteen parin päivän päästä ja kohtu ei ollut tyhjentynyt. En ottanut uusia lääkkeitä vaan menin sitten kaavintaan. Se oli helppo ja kivuton homma sitten. Toivottavasti sulla nyt tyhjeneminen tapahtuu kokonaan. Jos vähänkin epäilyttää niin käy tarkistuttamassa.
 
Täällä pelko kolmannesta keskenmenosta on noussut potenssiin tuhat. Perjantaina illalla alkoi kirkas verinen vuoto. Välillä hetken ollut pois ja sitten taas alkanut. Mitään kipuja ei ole ollut ja se onkin ainut millä enää pystyn toiveikkuutta pitämään yllä. Varasin tänään ajan gynelle. Onneksi sain sen jo täksi illaksi. Tää on niin hermoja raastavaa.
 
Tsemppiä Jahtulle, että vuoto olisi harmitonta. Vertahan voi tulla paljonkin ja kaikki silti hyvin.
 
Minulla on kyllä aina ollut aikamoista polttoa kun tyhjennys on alkanut tuollein spontaanisti. Kipuja on kestänyt päivän-kolme, ikinä ei ole ollut pelkkää vuotoa. Tutullani oli hematooma alkuraskaudessa, se aiheutti runsastakin vuotoa, eli vuodosta huolimatta kaikki voi olla kunnossa. Illalla olet toivottavasti Jahtu viisaampi, pidän sinulle peukkuja!

Minulla on tullut muutamana päivänä sitä rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä, ei housuihin asti. Huomenna menen alkuraskauden ultraan, toivottavasti kaikki on kunnossa! Tänään 6+4, näin pitkälle en ole ikinä päässyt.
 
Jahtulle tsemppiä!

Mulla ei ole ollut vuotoa, niin silti pelottaa jos tämä menee kesken. Olisin paljon rauhallisempi asian suhteen jos saisin joka päivä oksentaa. Nyt vain jatkuva etova olo ja välillä aamuisin oksentanut. Nyt en taas pariin päivään. Huomenna onneksi ultra niin näkee onko kaikki hyvin.
 
Todella suuret pahoittelut odottajako ja suvetar, niin surullista ):

Jahtu, tulethan kertomaan lääkärikuulumiset! Pidän peukkuja!
 
Kiitos kaikille tsempeistä! Ihanaa ku saa täällä vuodattaa. Helpottaa oloa paljon.

Pienellä oli kaikki hyvin verenvuodosta huolimatta! Kasvua oli tullut viikossa viikko (viime ma 9+0 ja nyt 10+0) mikä oli gynen mielestä tosi hyvä merkki. Verenvuoto tulee istukasta joka on jotenkin vielä kohdunsuulla. Näytti kuulemma siltä että tulee vielä vuotamaan, mutta sen ei pitäisi keskenmenoa aiheuttaa. Laittoi lähetteen gynen polille että pääsen vielä kontrolliultraan.

On tää kyllä semmosta tunteiden vuoristorataa että hyvä kun kyydissä pysyy. Kunhan vain pikkuinen pysyisi vaikka mulla välillä päässä heittääkin!
 
Täälläkin huolet taas hetkeksi helpotti, kun neuvolassa ultrasivat huolet pois. 1,5cm pituinen tyyppi siellä oli sykkeineen:love017 8+0 edellisen ultran mukaan tänään ja koko vastasi 7+6. Eli pitäisi olla kaikki vähintäänkin hyvin ja luottaa taas hetki tähän.
 
Täällä yks huolehtija liittyy klubiin :/

Viime perjantaina tuli hailakan vaaleanpunaista limaa paperiin _yhdellä_ vessakäynnillä.
Vloppu meni normisti, mutta eilen illalla tuli taas yhden pyyhkäisyn verran punertavaa.
Samoin tänään töissä pari kertaa.

Yritän pysyä rauhallisena, mutta vaikeeta on. Eka ultra olisi vasta 2.3, nyt mennään viikolla 10.
Onko ihan ylireagointia jos huomenna soittaisin äippäpolille? Voisinkohan sitä kautta päästä ultraan aiemmin? Vai onko neuvola oikeampi osoite?
Itellä ei mitään käryä, esikoisen raskaus oli niin tavallinen ja säännöllinen kuin olla voi.

Ahdistaa tää epätietoisuus :sad001
 
Meillä ei polille huolita ennen rv22 ilman lähetettä, joten meillä ainakin neuvola olisi oikea osoite. Sieltä kannattanee kysyä neuvoa. Tsemppiä!
 
Tänään yritetty neuvolassa dopplerilla kuunnella ääniä tuloksetta :sad001 raskausviikkoja huomenna täynnä mun laskuilla 9, neuvolan laskuilla 10. Huoli kasvaa... kohtu oli kyllä hivenen suurentunut th:n mielestä, sanoi että tuntuu käsiin.
 
Elmeri toivottavasti kuitenkin kaikki olisi kunnossa. Mulla on tänään 10+4. Äsken kävin neuvolassa, niin kätilöharjoittelija ei saanut ääniä kuuluviin. Oma th sitten vihdoin löysi mutta hieman sekin sai etsiä.
 
Eilen käyty ultrassa ja mulla oli jo paha aavistus että kaikki ei oo varmaan hyvin.. ei löytyny sykettä ja toukka oli pari viikkoa pienempi kuin piti..
Kai sitä vaan ajatteli että olisi ollut liian hyvää ollakseen totta että olisin onnellisesti raskaana loppuun asti näin yhtäkkiä yli vuoden plussattomuuden jälkeen.. :sad001
Kyllä ahdistaa mennä päiväkotiin kaheksi päiväksi töihin ennen viikonloppuvapaata :'(
 
Takaisin
Top