Keskenmenon jälkeinen hormonitoiminta

Kaikkea sitä kyllä tähän elämään tosiaan mahtuu! Itse täällä odotan että aika kuluis nopeesti ja menkat tulis pian! En olis ikinä uskonut että menkkojakin voi innolla odottaa jonakin kauniinä päivänä! Elämä on ihmeellistä! :joyful:
 
Hei kertokaas joku, että onko mahdollista viikko tyhjennyksen jälkeen olla raskaustesti negatiivinen? Tai voiko ovis tulla vaikka oliskin hcg arvo vielä korkealla kkm ja lääkkeellisen tyhjennyksen jäljiltä?
 
Ovista ei voi tulla jos hcg on koholla, kroppahan "luulee" olevansa vielä raskaana, eli ei oo mahdollista ovuloida. En tiedä voiko r-testi olla nega viikko tyhjennyksen jälkeen, ei kai(?) mut ihan ihmisestä riippuu :)
 
Mulla nyt toista päivää kaupan testi näyttää negatiivista... Ja vajaa viikko lääkkeellisestä tyhjennyksestä!!! Onkohan testeissä joku vikana vai voiko olla totta? Tosin alkiohan oli kuollut jo useita viikkoja sitten, voisko se vaikuttaa? Anteeksi kauheeton kysely, mutta... No ymmärrätte kenties! :grin
 
Anaski, mulla näytti negaa tosi nopeasti testi. Joillakin hcg tippuu nopeammin kuin toisilla. Joten voihan se olla hyvinkin mahdollista. Voithan varmistaa asian esimerkiksi soittamalla neuvolaan että mittaavat verestä tuon arvon.
 
Voi kun pitäisi paikkansa!!! :) Se olisi jo askelta lähempänä (mukamas, omissa kuvitelmissani) menkkoja ja mahdollista raskautumistakin jossain vaiheessa! Jee!
 
Juu kyl se varmaan on aika yksilöllistä.
Mä tein ensimmäisen raskaustestin km:n jälkeen 2 viikkoa lääkkeiden otosta ja oli silloin nega.

Mulla on täällä nyt kyllä niin jännät paikat että ihan pakko hehkuttaa :)
Nyt menossa kp22 ja aamulla tuli vähän rusehtavaa vuotoa...eiks se voiskin olla kiinnittyminen? Kääk...mä oon ihan liian mielissään jo tuosta ja ei kyllä ehkä kannattais olla, koska pettymys on kyllä sit aikamoinen jos menkat alkaa :sad001
 
Mä en tehny yhtään nega raskaustestiä ottivat sairaalassa silloin kun todettiin tuulimuna ja 5vko niin ekattuli ja 2kk oli ihan sekaisin niitten rytmi mut si vakiintu ja sama homma uudelleen 8kk kuluttua ja onni tärppäs 10kk yrityksen jälkeen mikä päätty keskossynnytykseen kiirreellisellä sectiolla.
Mä sain molemmissa kkm:sä kutiavan agnen päänahkaan tyhjennys ja hormonaalisen tasapainon järkkyessä.
 
Tänään piti testailla toivottua negaa raskaustestistä, mutta aamulla oli muuta mielessä. Ehkä huomenna.
 
Mullakin ihmeellistä nipistelyä ennen menkkojen alkua. Eilen alko menkat, noin kolme viikkoa tyhjennysvuodon loppumisesta. Onko normaalia, että ne alkaa näin nopeasti? Menkat on myös tosi kivuliaat, mutta ne on olleet kyllä joka kerta kohdunulkoisen jälkeen. Mulla siis taustalla tyttö 02/05, kohdunulkoinen 11/14 ja km 10/15.
 
Varmaan on tosi yksilöllistä miten ne menkat alkaa. Mulla alkoi 4 viikkoa tyhjennysvuodon jälkeen.
Kun kävin gynellä ihan tarkistuksessa nyt kuukausi sitten niin se kyseli just et minkalaiset ensimmäiset menkat on ollut kkm:n jälkeen ja sanoi et monesti ne on tosi runsaat ja kivuliaat.
 
Hei ihmiset, kyselisin vähän neuvoa.

Mä koin tuulimunan, joka kaavittiin kirurgisesti noin kaksi kuukautta sitten. Kaikki meni hyvin, vaikka olin pyörällä päästäni oireiden kanssa: vuoto oli kohtuullista enkä tarvinnut lainkaan särkylääkkeitä, mutta keho tuntui vieraalta. Koko kierron ajan kohtu supisteli välillä, etenkin seksin jälkeen. Ensimmäiset kuukautiset tulivat ajallaan ja ne olivat todella runsaat, kuten olin odottanutkin. Ovulaatiota ei tässä kierrossa välttämättä ollut, mutta toisetkin kuukautiset tulivat ajallaan. Joku tässä ketjussa totesi kuukautisien muuttuneen. Niin ne muuttuivat minullakin: vuotoa on selvästi enemmän ja hyytymiä vähemmän.

Nyt kuukautiset ovat lopullaan, mutta alavatsassa alkoi taas eilen tuntua taas pientä vihlontaa. Se ei ole varsinaisesti kipua, mutta hämmentää kuitenkin, koska odottaisin tällaista olevan pikemmin ennen kuukautisia – en niiden jälkeen. Onko teillä muilla ollut vastaavia kokemuksia? Turhauttaa jo tämä, kun ei osaa enää tulkita omaa ruumistaan.
 
Sissis, minulla on keskenmenosta 7 kk ja nyt vasta on alkanut kroppa pikkuhiljaa tasottumaan kierron tuntemuksien osalta. Mutta edelleen tulee vastaan "aaa, mikäs tämä tuntemus on" -reaktioita.
 
Takaisin
Top