Keskenmenon jälkeinen hormonitoiminta

Kuulostaa rankalta, Mammu83, mutta lohdullista kuulla, että tämäkin on ehkä ihan normaalia. Lääkärissä ja sairaalassa kerrottiin kyllä huolellisesti itse kaavintaoperaatiosta ja sen välittömistä seurauksista, mutta kaikesta tällaisesta pienestä ei puhuttu.
 
Mulla eilisestä lähtien (eilen lievemmin kuin tänään) oviksen oireet! :rolleyes: Voiskohan oikeesti olla näin pian ovis? Tyhjennyksestä kohta kaks viikkoo? No, ihan vain "varuiks" tilanne hyödynnetty, vaikka menkkoja ei olekkaan ollu... :shy: Toivon, että olis oikeesti tuntemuksien mukaan! :) Jännää...
 
Kyllähän jotkut raskautuu keskenmenon jälkeen heti, että jos hormoni toiminta palautuu äkkiä nii voit varmaan jo ovuloida. :)
 
Niin, jännää nähdä, miten käy... En nyt kauheen suuria toiveita kyllä vielä tähän laita, kun aikaa mennyt niin vähän vasta, mutta ainahan se pieni toivon kipinä on silti. :rolleyes:
 
Heips kaikki!
Tungen tänne nyt ihan uutena käyttäjänä.
Sivusta olen seurannut jo pidemmän aikaa.
Esikoista ollaan yritetty 4/15 lähtien ja tulinkin raskaaksi 8/15 joka päättyi keskenmenoon 5.10.15.
Menkkoja ei oo keskenmenon jälkeen kuulunut..
Kuinkahan pitkään kannattaa odotella ennen kun ottaa yhteyttä lääkäriin?
Oon pari testiä tehnyt jotka ovat olleet negatiivisiä.
 
Olen kuullut että joillakin mennyt 2-3 kuukauttakin ennen kun menkat tullut! Omakohtaista kokemusta ei ole, kun mulla oli kkm:n lääkkeellinen tyjennys vasta kolmisen viikkoa sitten, eikä ole menkkoja vielä ainakaan tullut.
 
Ite oon kyllä suoraan ottanut yhteyttä poliklinikalle, kun joku asia askarruttaa. (Muutama soitto jo takana ☺) Varmaan Mittarimato kannattaa ihan rohkeasti soittaa ja kysyä! Sitä varten he siellä ovat. Ei tarvitse sitten yksinään pähkäillä asioita.
 
Onnittelen Yölentoa negatiivisesta testistä, hämmentävää, miten ihanalta se voikaan tuntua!

Ja hei, mittarimato, mäkin oon uusi, vaikka olen joitakin keskusteluja syksyn aikana selannut. Mun lääkäri sanoi, että ekoja kuukausia voi joutua odottamaan parikin kuukautta. Ymmärrän, että on tosi ikävää odotella, mutta ihan kohtahan ne voi alkaa. Itse ehkä menisin lääkäriin joulukuun alkupuolella, kun on selkeesti kaksi kuukautta kulunut.

Mun hormonitoiminnassa on selviä viitteitä normalisoitumisesta, mutta kohdun vihlonta mietityttää. Koska rakentelen mielessäni kaikenlaisia kauhukuvia, varasin suosiolla lääkäriajan ens keskiviikolle. Sehän on vain hyvä, jos menee ikään kuin turhaan.
 
Mulla tuli lauantaina nyt kolme viikkoa tyhjennyksestä ja tosiaan nyt lauantaina tuli raskausoireet takaisin, mietin voiko näin äkkiä oikeesti tärpätä vai onko hormoonit vaan ihan sekaisin... :oops: En kyllä uskalla testatakkaan!
 
Ansaki, testaa ihmeessä. Sittenhän tuon tietää. Tosin tuossa vaiheessa raskaustesti voi näyttäö plussaa vielä. Mutta testailemallahan se selviää. Toivotaan että tärppi olisi jo käynyt :Heartred
 
No saas nyt nähdä mitä tuleman pitää... Huonosti nukuttu yö takana, oireet kyllä voimistuu mutta alavatsaa nippailee nyt ikävästi, nippaili siis yölläkin. Tietääkö siis menkkoja vai voisko tollaista nipistelyä olla muuten? Ei ole aiemmissa raskauksissa mulla ainakaan ollu... :sad001
 
Oi, mua kans jännittää, Ansaki.

Kävin tänään lääkärissä kohtuvihlonnan vuoksi. Lääkäri totesi, että oli ihan järkevää käydä tarkistamassa, että kaikki on kunnossa – ja kaikki tosiaan on kunnossa. Ovulaatio näkyi olevan tuloillaan, joten kehotti aktiivisuuteen. :wink Eilen alkoivat ovulaatiota ennakoivat oireet, joten osasin sitä vähän odottaakin, vaikka testeissä ei ole vielä mitään näkynytkään.

Jospa tää tästä.
 
Takaisin
Top