Kesäkuun keskustelut

Rautakuurille pitäisi alkaa täälläkin, hemppa oli vaan 114 neuvolakäynnillä ja erittäin todennäköisesti laskee vielä. Ei tarvii ihmetellä kun väsyttää...
 
Tsemppiä kaikille vastoinkäymisiä kokeneille! Ei sitä muuta oikein osaa sanoa.
 
Mulla ei ole mitään uutta kerrottavaa. Väsyttää, väsyttää ja vielä väsyttää. No, parempaa kohti ollaan menossa, sillä etova olo ei ole enää koko- ja jokapäiväistä. Välillä saattaa mennä tuonne puoleen päivään ihan hyvin ja sen jälkeen vasta alkaa ällötys. Ja oikeasti olen päässyt helpolla, kun ei ole tarvinnut oksentamassa käydä.
 
Mulla alkaa omat farkut jo kinnata vatsan kohdalta. Paljon aikaisemmin kuin junioria odottaessa, mutta johtunee niistä kaksosista. Oli pakko tilata äitiyshousuja, koska tukalaa oloa ei kannata lisätä kireällä housunvyötäröllä. Ei taida tämä raskaus pysyä "salassa" niin pitkään kuin tuo ensimmäinen. Silloin pystyin käyttämään ihan loppuun saakka omia ulkoiluhousuja ja tavallista talvitakkia.
 
Tarttis varmaan ruveta tekemään töitäkin. Vähän on työmotivaatio hukassa.
 
kävin tänään ekan kerran neuvolassa eli oon 8+5 viikolla ultraan sain ajan jo 10+2 viikolle ja samoin verikokeisiin... älyttömästi sain lippusta ja lappusta mukaan neuvolasta :D aikaa siel meni tunti ja nyt oon paljon tietorikkaampi ihminen :) toivottavast kaikki menee hyvin.
 
Vitamiineista: Syön Multivitan tavallista monivitamiinivalmistetta. A-vitamiinia siinä ei ole, mutta tosi hyvin esim. foolihappoa. Yksi päivässä riittää. Sitä olen syönyt jo useamman kuukauden. Hemppa on aikaisemmin ollut hyvä, rautaa ei ole tarvinnut syödä edes raskausaikana. Tämän hetkinen tilanne selviää ensi viikon torstain ensimmäisessä neuvolassa.
 
Melko hiljaistahan täällä palstalla on ollut... Toivottavasti keskustelu tästä lisääntyy. Itse en ainakaan keksi mitään uutta kirjoitettavaa, kun mitään uutta ei tapahdu. Ja kauheasti tässä ei vielä uskalla "hehkutella". Kohtahan toivottavasti saamme kuulla alkukuun odottajien kuulumisia NP-ultrasta. [:)] 
 
Toivottavasti kaikki loppukuun odottajat eivät pakene tuonne helmikuisten keskusteluihin... [;)]
 
Omaa: alaselässä / häntäluussa on ollut pari päivää polttelevaa kipua. Mitähän sekin on? Kuten Entlekin edellä totesi, väsyttää. Nukkumaan tulee mentyä illalla jo 8-9 aikoihin, että on jotain toivoa päästä aamulla klo 6 ylös. Samoin mulla tulee etova olo aina iltapäivästä ja pahenee iltaa kohden. Työmotivaatio hukassa täälläkin. Vielä 4 viikkoa kesälomaan....
 
Yleisesti kaikille kohdunulkoisen kokeneille että toivoa on! itsellä 2008 ja vasen munajohdin poistettu 4,5l veren kera ja hyvin tuntui tuo oikeapuolikin toimivaan yksinään! [:)] Itsekkin pelkäsin hirmusti että uudestaan on siellä mutta alkuraskauden ultraan pääse sitten melkein heti ja katsotaan että se siellä kohdussa on! hyvin on tähän asti sujunut ja toivotaan että loppuun astikkin mentäisiin! Aika paljon on nyt tullut noita ku..ollaan harvinaisia. Mutta voimia teille ja muille surunkohdanneille! ei se helppoa ole missään tilanteessa.. mutta eteen päin sanoin mummo lumessa, ei siinä muukaan auta! [8|]

En ole edes törmännyt noihin multitabsin raskaus vitamiineihin kun meinasin niitä vertailla keskenään niin en löytänyt kuin tuon lady vitan [:-] Mutta siinä on ainakin kalsium ja rauta mukana. Että jos sen takia joutuu ottamaan niin monta..toisaalta on kivempi vetää vitamiinit yhdestä paketista kuin monesta eri. Muutenkin olen syönyt rauta kuureja aina kun on väsyttänyt kun tosissaan aina jaksa niin terveellisesti syödä niin se on ihan kiva että se on tuossa lady vitassa mukana. Mutta ei se rauta hirmusti mahaa ainakaan mulla ole sekaisin pistänyt...ulosteen väri muuttuu mustaksi mutta se nyt ei ole niin vaarallista, jamjam tärkeä tieto [:D]

Pyöräily nyt on mulle autoilua että en osaa sitä ottaa edes liikunnasta, varsinkin nyt kun on niin heikko kunto raskauden myötä kun yleensä menen semmoista 14-18 km/h (pyörässä on matkamittari [:)]) niin nyt hyvä kun saan vauhdin 13 km/h..noloa..

Aamulla koin taas järkytyksen kun mies heräsi 5 töihin niin sanoi että "mistä sulta tulee verta?" Housut oli veressä ja pöntöön valui pari hyytynyttä veri paakkua jotka liukeni sitten näyttäen todella pelottavalta.. Siteen laitoin ja pari tuntia pyörin sängyssä ja menin katsomaan tilannetta niin ei ollut tullut enää mitään.. En enää ikinä harrasta seksia...[>:] ainakin toivon että se siitä johtui..kerran aikaisemminkin tuli seksin jälkeen..neuvolapapereista juuri luin että on limakalvot niin herkkänä ja verestävät että saattaa tulla verta yhdynnynän jälkeen ja sen ei pitäisi olla vaarallista. Kipujakaan ei ole ollut ja "tilastot" sanovat että ei pitäisi olla hätää.. :/ kauheata se silti on..onko kellään muulla ollut vastaavaa?? Olisi jo 30.pvä ja kaikki olisi hyvin..huah..
 
Hoplaa!
Ostinpa tänään sitä Ladyvita Mamaa, juurikin sen kalsiumin takia. Iso paketti taitaa kulua kuitenkin melko nopsaan, jos tosiaan 3 tabua päivässä napsii. Mutta saapa siitä sitten kaiken mitä tarvii.

Mielenkiintoinen ja tärkeä yksityiskohta, basura, tuosta raudan vaikutuksesta [:D][:D] Vaan olipa kamala aamu sulla! [&:] Mutta onneksi oli jo tiedossa että voi olla ihan vaan limakalvoista johtuvaa. Mitenkähän itse menisin paniikkiin tuommoisesta?... Toivotaan parasta sulle!!

Kunnon huonontumisen on täälläkin huomannut! Portaissakin hengästyy niin kaameasti että ihan hävettää [:D] Sen siitä saa kun suurimman osan illasta makoilee tai laahustaa vessanpöntön ja sohvan väliä [:)]

kjeev mullakaan ei vielä ole oikein palstalla tän "jännempää" kerrottavaa kun en vielä yhdessäkään ultrassa ole käynyt. Mutta kyllä täällä minusta pyörii paljon porukkaa ja meitähän on listalla jo vaikka hurumykket [:)][:)] Minä ainakin olen tänne jo pesiytynyt enkä lähe kulumallakaan ellei pakko ole [:)] Kullanarvoista tämä vertaistuki. Sitäpaitti eiköhän tässä niitä vaivoja tule itse kullekin lisää, joita sitten yhdessä tuskaillaan [;)] Samoin kaikki tarvikehankinnat vielä edessä. Siskot, kyllä tässä vielä aktivoidutaan ja pidetään yhtä jookos!!!!!!!!!


Nyt täällä alkais hirmuinen pakkausrumba. Ja siivota pitää ja mies vielä leikkaa nurtsin. Yritän ajaa kesäkenkiä vähän sisään, laitoin märät sukat jalkaan jotta nahka vähän pehmiäis. Vanhat kengät mutta niiin vähän pidetty että rakkoja odotettavissa 

Huomenna aamuvarhaisella sitten matkaan, JEE [8D][8D][8D]
Matkalta en varmaan hirveästi päivityksiä tänne kirjoittele, joten palaan kertomaan matkakokemukset ja muut uutiset heinäkuun alussa.

Heippa ja voikaahan paksusti!!!!! [8D] [:)]
 
Heippa vaan teille kaikille rakkaat kanssasiskot!


Täällä onkin ihanan paljon porukkaa ja näköjään monia yhtä huonovointisia kuin minäkin[:o]. Nyt olen saanut vihdoin tickerit toimimaan, joten haluan liittyä mukaan keskusteluun!

Kaksi ensimäistä raskautta on mennyt huippukunnossa, mutta nyt tässä kolmannessa olen pari viikkoa ollut niin väsynyt, että viitisen tuntia päivässä olen jaksanut heilua ylhäällä, muuten vain sängyssä loikonut tai nukkunut. Onneksi sen verran isoja nuo lapset, että pärjäävät ilman suurempaa huomiota. Nyt alkaa väsymys helpottaa, mutta vessanpyntty tullut sitäkin tutummaksi.

Eipä tässä kaikessa mitään, mutta olen viikon päästä lähdössä ulkomaille yksin lasten kanssa. Mahtaa tulla mahtavaa, jos yleisn näkymä matkalla on junien/hotellien/matkakohteiden vessat[:)].

Emme ole halunneet kertoa raskaudesta vielä muille. Sekin tuottaa hankaluuksia, kun joku tulisi kylään tai toisi lapsiaan hoitoon, ja täytyy sitten keksiä jotain outoja selityksiä. En oikein tuon väsymysvaiheen aikanakaan enää kehdannut joka kerta sanoa, että väsyttää niin paljon, ettei nyt tälläkään kertaa sovi kyläilyt.
 
Hyvää matkaa sadepilvi! rentoudu!

Voihan nenä...miksi siihen ultraan on vielä niin pitkä aika.. Just taas luin netistä kaikkia oireita keskeytyneestä keskenmenosta sun muista.. Töistä ei tahdo tulla mitään ja mietin vain että olisiko se nyt kuitenkin kaikkein fiksuinta käydä tarkistuttamassa asia ettei seuraavat 12 pvä mene ihan plörinäksi..toisaalta taas se on vain alle kaksi viikkoa. Se nyt on varmaa että seksiä en harrasta ennen 30.pvä! [:@]

Olisi sekin kamala mennä sinne rv13 ja vain kuullakseen että viimeiset 5vko on ollut kuolleena. voivoi.. Enää ei ole tosiaankaan vuotanut sen yöllisen jälkeen tai muutenkaan mitään kipuja tai muita ollu..

ihmiset ruvennut jo arvailemaan kun en ole polttanut enkä juonut aikoihin ja mässytän koko ajan jotain ihmeellistä. Tänäänkin työkaveri arvasi. Olisi vielä juhannus ja läksiäiset ainakin ennen ultraa ja mikään muu ei nyt oikein kiinnosta kuin se ultra. Miksihän kaikki tämmöiset tulee viikonloppuna..ma voisin neuvolaan soittaa ja kysyä oisiko mahdollista päästä vähän aikaisemmin johonkin. Mutta taidan juuri soitto aikaankin olla töissä niin pitäisi saada rauhassa puhua. Pitäisi varmaan nuja nukuttaa itsensä siihen 30 pvä asti.. Jos nyt ei muuta tule niin kai se on pakko vain rauhassa odottaa että se päivä koittaa ja rauhan sielulleni saan..on vaan aika vaikeaa tässä jo kohta 3kk olla hiljaa ja muka innostumatta. Täytyy toivoa ettei enempää ihmiset arvaa..hankala se on tupakoivana ja alkoholista pitävällä ihmisellä tätä piilotella näin kauaa. kylläpä taas masentaa ja stressaa..jospa tuo uni auttaisi.
 
ehtoota vaan kaikille [:D]

Tänään oli sitten se eka neuvola vihdoinkin [:D] kirjuuttelen siitä varmaan tuone eka neuvolakaynti -ketjuun huomenissa kun muistan ottaa kortin mukaan autosta [8|] Mut pääpiirteittäin kaik oli hyvin, jopa hemppa joka mulla ollut aikoinaan simmonen 'murheenkryyni'. Mieskin oli mukana ja meillä meni siellä jutustellessa 'vaan' kaks tuntia [:D] miehen mukana olon vuoksi koitettiin saaha sydänääniäkin kuulumaan, mut neuvolatätikin sanoi että ei tarvitse huolestua vaikkeivat kuuluisikaan ja tiedän jo entuudestaan että mulla on kohtu aikalailla taaksepäin niin sekin jo aiheuttaa ongelmansa tässä vaiheessa. No, eivät ne kuuluneekaan mut tätsy sai kuitenkin näytölle sykelukemia 137 yms, ja tuumasikin että kyllä siellä sykkii mutta niin syvällä ettei kuulu [:D]. Multitabsia kans suositeli ottamaan, ensin meinasi lykätä foolihapponappeja, muttakun mulla ollut tuo tyhjennys aika tehokasta niin tuo multivita olisi parempaa jos edes se pysyisi sisällä.. Koitan niitä nytsit muistaa ottaa nukkumaan mennessä kun ei _vielä_ ole tarvinnut yöllä käydä ykäilemässä.

Jotain positiivista sentään ruokahuollosta tänän, peukkupaarissa kykenin syömään sallaattia ja jopa jonkin verran lasagnea ja mikä parasta [:D] ne ovat pysyneet sisällä [:D] [:D] jospa tää tästä..

Sadepilvikö (*dementikko*) oli reissuun lähdössä? Oli tai ei niin matkalaiselle kuitenkin hyvää reissua [:D] [:)] [;)]

ja vielä [;)] laskettuaika pysyi siinä 18.1 ja nyt sitten menossa RV 9 + 3 [:D]
 
Moikka kaikille!

Minäkin eksyin kirjoittelemaan kun uni ei tule, onneksi viikonloppu vapaa ja saa nukkua [:D]
Meillä kanssa eka neuvola takana,kaikki hyvin tai ainakin niin hyvin kuin tässä vaiheessa voi olla.
Vitamiinia kanssa ostin, valitsin multitabsin koska siinä vähiten rautaa..meinaan että hb oli 164 [:-]
Eka lääkäri olisi ensviikolla just ennen juhannusta ja heinäkuun alussa heti ultra. Vähän jännittää..toivottavasti kaikki on hyvin!
Meneekö kukaan teistä siihen Downin oireyhtymän seulontaan,mikä tehdään viikoilla 10-12? Me mennään,samalla hoituu eka ultra.

Onnellista odotusta kaikille!![:D]
 
Mulla on seulontalabra 24.6. Sit lääkäri 1.7 ja eka ultra 7.7. Nyt on onneksi jokaiselle tulevalle viikolle jotain niin menee aika nopeempaa. [:D]

Viikonloppu meneekin ylitöiden merkeissä, onneksi saa itse tehdä sen verran kuin jaksaa. Pitäähän sieltä käydä ylimääräiset rahat ottamassa pois vaika kuinka nyt väsyttääkin.  [;)]
 
Vihdon keksin mikä pysyy sisällä! mehujää! tai pakastemansikat! ainoo keino aloittaa aamu mehujällä ja syödä sen jälkeen monta leipää tai tuhtia ruokaa. vaikka kerkesin käydä vessanpönttöä halaamassa sen jälkeen söin pakastemarjoja auttoi kummasti.kannattaa kokeilla mulla on meinaa pakastin piukassa mehujäitä[8D]
hyvää viikonloppua kaikille!
[align=center] [/align]
 
kylläpähän tämä taitaa huomenna terveystaloon soittaa ja kysyä josko pääsisi sinne ultraan..makso mitä makso. Tänään yksi vanha kohdunulkoisen jäljiltä jäänyt arpi on ollut todella herkkä ja turvonnut..sekä tulee taas hiukan ruskeata tuhrua.. en jaksa nyt enää soutaa ja huopaa. Toivotaan että kaikki on hyvin..toivottavasti jo huomenna pääsisi ultraan tai sitten heti ensi viikolla. pakko tämä on selvittää ennen juhannusta kun olo on niin outo..tai olen sitten niin paljon maalaillut piruja seinille että ne rupeavat hyppimään nenille..toivotaan niin [:)]
 
noniin huonoksi (tai hyväksi) onneksi illalla alkoi tulemaan runsaammin verta ihan ykskaks ja tänä aamuna pääsin sitten päivystykseen! Siellä se oli nyrkit ojossa, nenä pystyssä ja sydän tykytti! <3 kovasti kuulemma liikkui. voi tätä ilon määrää! <3 olin aivan varma eilen illalla että se oli sitten siinä. Sain kuitenkin 3pvä sairas lomaa että pitää huilailla jne ettei veren tulo pahene. Että kuulemma keskenmenon riski on suurempi jos on vuotoja. nyt se tosin oli jo yöllä rauhoittunut. virallisen seksi kiellonkin saatiin (ja arvaa tekiskö nytten sitten mieli kun on kiellettyä [;)]) ainakin sinne 30.pvä että saattoi ärsyttää limakalvoja se tai sitten se istukka on sen verran lähellä kohdun suuta että saattaa sieltäkin vuodella. Voi ihanaa! nyt on olo kuin keuhkojen päältä oltaisiin yksi vuoristo tiputettu pois! 30. pvä näkee sitten tarkemmin tilanteen ja on paremmat laitteet millä voi sitten tutkia että mistä se vuoto sitten johtui. Jos se muuttuu runsaaksi verenvuoto tai tulee voimakkaita aaltomaisia kipuja niin mentävä näyttämään uudestaan. Tänään on aivan ihanan hyvä päivä!! toivottavasti teilläkin kanssasisaret! [:)]
 
onko kukaan muu nähny vauva unia?
ite näin viimeyönä unta et vauvankaa olin päässy kotiin ja sit imetin sitä mut en tienny saiko se tarpeeks maitoo yhdestä rinnasta xD ihme unia vaikka oon vasta 3 kuulla :D
 
basura: Onneksi selvisitte säikähdyksellä! Nyt sitten otat ihan hissun kissun etkä tee yhtään mitään! [:)]

Onko muilla päänsärkyä? Mulla on ollut nyt joka päivä :(. Mietin voisko olla raudan puutetta kun se hemppa oli vain 114 ja on voinut laskea siitä. Syön kuitenkin aika paljon ja juon myös joten ravinto pitäisi kyllä muuten olla ihan kunnossa. Johtuneeko sitten ihan hormoneista?
 
Viikonloppu takana ja uusi, onneksi lyhyempi, työviikko edessä.
 
Basuralle tsempit, maltahan lepäillä. Ja todella upeita uutisiahan te saittekin! [:)]
 
Sadepilvi: Ihanaa lomaa! [:)][:)] (Vaikka myöhässähän nämä toivotukset tulevat!)
 
Tikarolle tervetuloa mukaan keskusteluun! Meillähän oli se sama la? Sullakin tulee mukavasti tuota ikäeroa vanhempiin lapsiin. Kaikki on uutta ja ihmeellistä, kun on tarpeeksi tuota aikaa tuossa välissä. Esikko on mulla on pian 15, ihana murkku! [;)]
 
Täytyy ihailla teitä, jotka jaksavat yömyöhällä kukkua ja kirjoitella tänne. Itsellä nukkumatti kutsuu viimeistään klo 21 oli arki tai pyhä! [8D]
 
Omaa: Oloissa ei mitään uutta väsyttää ja on etova olo. Viikonloppuna käväistiin taas mökillä ja eilen oli siskon lapsen ekat synttärit. Mainio tenava! [:D]
 
 
 
 
 
Uuden viikon alkua kaikille masukkaille [:D]

Viikonloppu meni taas lähes huomaamatta ja mitään tekemättä [:D] Launataina maaseutupiirin jälkeen käytiin taas peukkupaarissa syömässä ja olivat jättäneet perjantaista lasagnea tyrkylle niin sitä sitten taas pistelin poskeen [;)] SIeltä tullessa ajeltiin pieni lenkki ja tultiin kotio 'päiväunille'.. unta riittikin sitten iltaan asti ja mulla siis pysyi taas ruuat kokopäivän sisällä [:D] [:D] Sunnuntai aamuna kävin lehdet jakamassa vesisateessa, onneksi autopiiri niin ei kastunut kuin vasen käsi ja auton oviverhoilut [8|] sit nukuttiin vielä pitkälle päivään kultsin kanssa ja lähdettiin iltapäivällä vanhempieni luo saunomaan. Meillä kun tuo saunaremppa odottaa aloittamistaan [8|] [;)] [:D].. Hiukan jänskätti että mitähän siitä tulee kun en nyt ole viikkoon juonut kahvia ja kotikotona mut tiedetään kovana kahvin juojana [8|] selvisin vain yhdellä mukillisella ja sain iskän tekemän pyttipannunkin pysymään sisällä [:D]

Hmm.. oireet siis hivenen vähentyneet tai sitten kroppa jo tottunut [8|] olotila ei kaikkein parhain ole mutta välttynyt tyhjennykseltä. Toiset teistä joutuu juoksemaan pissillä 'jatkuvasti' ja mulla moinen tarve vähentynyt minimaaliseen entisestä. Luulen että se johtuu tuosta kahvinjuonnin lopettamisesta [8|] mä kun ennen raskautta join 'litratolkulla' kahvia ja pissilläkin sitten sai ravata alvariinsa. Nyt kyllä juonut vissyä, mutta se ei ole niin pissittävää kuin kahvi [:D]

Sunnuntaina muuten kotikotiin matkalla poikettiin Lahden Kärkkäisellä ja hypisteltiin taas vaunuja [:D] saattaa olla että sieltä haetaan jo piankin vaunut kun ovat aika edukkaita enkä tiedä että minkälaisia eriä ne siellä pitävät, siis onko moisia edukkaita sitten enään syksymällä.. Jos masuasukille käykin hassusti niin nukkukoon sitten kissat niissä [:D] [8|] [;)]

Tjah, jos kävisi nukkumaan kun viimeyönä ei taas uni tullut kunnolla ennekuin piti töihin lähteä... [:-]
 
HIHI! tääpä kävi tänään ekaa kertaa aamu oksulla! [:D] Kyllä sitä voi ihnminen pienestä ilahtua! Nyt varmaan kun laukesi tuo stressi masuasukin kohtalosta (ainakin tältä erää) niin elimistökin keksi et "ei perhana täähän on paksuna" [:D] harmi vaan että tässä vaiheessahan niitten oireiden pitäisi jo ruveta vähenemään.

Turvotuskin on loppunut pari vko sitten ja pääsee vessassa juoksemaan vanhaan malliin. Ihan alamaha tossa niinku häpyluun ihan yläpuolella ois jo vähän "kasvanu" tai lähinnä kun se kohta oli mun mahan ainut hoikka kohta niin ei sekään oo enää hoikka [:D]

Oli ihan hassua nähdä vauva eilen kun jotenkin ajattelin että se on katkarapu tai muut toukka mitä kaikki aina hehkuttaa mutta se oli ihan ihmisen näkönen..Jotenkin aattelin että se on vieläkin matonen vaikka tiedän että se rupeaa jo olemaan ihminen..hih! Työnimeksi rupeaisi tässä kehkeytymään hattiwatti.

Mitään ei edelleenkään tee mieli..ei suolasta eikä makeeta. Ainut on ehkä jäätelö mitä voi aina syödä, mutta sitä syön aina kesällä normaalistikkin paljon.. Mietin vain että kumpihan sieltä ois tulossa kun kuulemma poikaa tehdessä maistuu suolanen ja tyttöä makea..mut sipsi ja jäätelö on kyllä aika tasavertasia tässä kisassa..mutta sipsiä en kyllä ite osta että syön sitten vain miehen sipsit [:)] se tykkää, varsinkin kun oon aika salaman nopea sen tyhjentämään.

Ainiin joku kysy että ottiko sitä sikiö seulonta juttua niin mä en ottanut. Kuulin niin monelta äiti tutulta että on turhaan hälytellyt ja sitten on 3vko joutunut stressailemaan turhaan. Enkä halua tilanteeseen jossa kysytään haluanko tehdä abortin jos onkin iso mahdollisuus saada vammanen lapsi..sit leikitän vammasen lapsen kanssa! toivottavasti terve tulee mutta ei se minun maailmaani totaalisesti romuttaisi jos se ei täysissä ruumiin ja sielun voimissaan olisi...yhtä rakas se silti on.

simpsa tais kysellä että onko nähnyt unia vauvasta. Mä kyllä olen tässä "stressi kautena" nähnyt sellaisen että se vain synty kun kävelin eteenpäin ja kävelin vielä sairaalallekin ja olin sillei "tuolla housuissa ei nyt ole kaikki hyvin" ja se oli vasta ihan pieni ja kuollut :/ samoiten näin unen että vauva on katkaissut jonkun laskimon ja vuodan paljon verta ja joudun leikkaukseen. sekin kuoli enkä voinut enää koskaan tulla raskaaksi. se oli kahea uni, mutta se varmaan johtaa juurensa sinne kohdunulkoiseen.. Nyt en sitten olekkaan nähnyt unia ja toivotaan että seuraavissa saisin sitten vaikka sen ihan elävänä uniin [:)]
 
Takaisin
Top