Kesäkuun keskustelut

Kiitos rozie [:)] Nyt toivon mukaan toimii allekirjoitus.

No tuo lilypie laskuri ei suostunut toimimaan mutta saimpas sentään jonkun laskurin toimimaan. [:)]
 
Halipossu Joo, kävin kolme yötä tekee. Hieman väsytti. Nolottaa ihan sanoa, mutta vika yönä piti ottaa ihan pienet nokoset. Muuten meni se vika yö ihan hyvin ja jaksoin tehä kaiken tarvittavan (ylimääräsiin en kuitenkaan ruvennu vaikka ois ollukki aikaa ihan reippaasti), mut sit aamulla tuli järkyttävä väsymys ja tuntu, etten pysy enää pystyssä. Piti käydä sohvalle pitkäkseen ja puolen tunnin päähän herätys. Kyllä minä lähes sen puol tuntii sit nukuinkin. Ja helpotti ainaki vähän.
Meillähän tehdään yöllä kaikki mahdollinen; siivous, ruuan laitto, leipominen (pullaa tai muuta kahvileipää ja vaaleaa leipää), pyykin pesu ja silitys, lääkkeiden jako, kukkien kastelu (sisä- ja ulkokukat)... Ja aamulla pitää syöttää/vaipottaa 6 asukasta ennen aamuhoitajan tuloa, aamuhoitajan kanssa vielä 5 vaipotetaan. [:@] Että ei ihmekään jos hieman väsyttää nuo yövuorot. Nyt on onneks sit muutama vapaa ja sunnuntaina alkaa taas kolme yötä. Onneks sain ens listaan kuitenkin vaan kaks yötä.

Tänään kävin neuvolassa pyörähtämässä. Ultralla kateltiin, että selviää tarkat viikot. Minä olin oikeassa. [:D] Neuvolatäti on ihan ihmeissään kun on viikko vähemmän, kuin mitä pitäis, mutta kun mulla on ollu tosi pitkä kierto. Väitti, ettei sen pitäis niin paljoo vaikuttaa. Mut nyt on tätikin vakuuttunut, että on se vaan 9+4. [:)] Pikkuinen oli siellä nyrkit pystyssä. Eikä ihmekään, vesimies kun on tulossa. [:D] Mummoni ja siskoni ovat vesimiehiä. En todellakaan olisi toivonut vesimiestä meidän perheeseen. [;)][:D] No ei, samahan se minkä merkkinen, kunhan vain tulee. [:)]
Huomenna pitää käydä verikokeissa ja sitten odotella kutsua np-ultraan.
 
basura: ekkönää tiiä [:D] son ABC-ketjun kuppila/ravinteli [:D] peukkupaari-nimitys tuloo kun niitten logossa on se peukkupystös..

Tjah.. hitaasti mutta varmasti eteni siivous tänään mut eteni kuitenkin.. Toviksi voisi keikahtaa vaakatasoon, kello soi aamustas taas jo kolmen jäljest..
 
Takaisin
Top