Kesäkuun keskustelut

Tiituliinu Olen lähihoitaja yksityisessä hoitokodissa. Paikka on muutenkin täysin hanurista (enkä todellakaan ole ainut, joka on sitä mieltä), mutta vakipaikka kun on, niin ei sieltä oikein pysty lähtemään, täälläpäin kun nuo työpaikat ovat todella vähissä. Tuon pomon uhkailun jälkeen ajattelin, että en uhallanikaan irtisano itseäni (sitähän ne molemmat toivovat, yrittävät saada minut lähtemään painostamalla), vaan sinnittelen siihen äippälomaan asti ja yritän sitten etsiä uutta työtä. Jos antaavat potkut, niin en jää tuon paikan perään itkemään, mutta itse en lähde.

Nyt on yksi yö takana ja jälleen kerran ihanan krapulainen olo. Oksettaa, väsyttää ja pyörryttää. Vielä kaks yötä pitäis kestää. Sit muutama vapaa ja sunnuntaina uudestaan kolme yötä.
Hampaaseenkin koskee. Siihen samaan hampaaseen, johon noin kuukausi sitten tehtiin juurihoito. Seuraava aika olis 3.8., mutta pitää varmaan loppuviikosta mennä särkypäivystykseen jos ei helpota.

Keskiviikkona taas ultra. Yritetään ottaa selville tarkat viikot. Itsehän sanoisin 9+2, mutta neuvolatäti ei ollut varma. Kävin viemässä tänään terkkariin plv-näytteen ja sitten kai keskiviikkona verikokeet.
 
Kiukkua on täälläkin havaittavissa :) Viimein ylihuomenna on sitten se kauan odotetty ultra! Vuotoja ei ole enää ollut..kai se sitten johtui siitä seksistä? olisi sekin kyllä ikävää jos ei saa harrastaa seksiä koko loppu raskaus aikana :/ tai lähinnä se yhdyntä kai on kiellettyä, mutta kuka sitä nyt aina jaksaa hiplutella :D vois kyllä olla että ne olisi menkkojen aikaan ne vuodot ollut, mutta sitten se tarkoittaisi sitä että olisin pitemällä ja kierto ei ole ihan sitä 28pvä..mutta sekin kaiketi selviää keskiviikkona. hihih!

Ylihuomenna on myös sitten aika varattu pankkiin..vähän jänskää sekin. tahtoisi jo muuttaa ja vielä ei edes tiedä saanko lainaa niin ei sitä ihan vielä voi siis muuttaa..Mietin vain että kannattaako siellä sanoa että on raskaana kun tulot tippuu? vai olisiko parempi olla sanomatta?

Viikonloppuna ajattelin sitten synttäri kahvittelut pitää sukulaisille ja kertoa sitten mahdollisesta tulokkaasta. Ensi viikolla jos pääsisi sitten jo vähän ostelemaan mukavampia vaatteita. ahdistaa nämä vanhat jo hiukan.

Kaupassa oli paljon vauvoja ja vauva mahoja! en tiedä kiinnitinkö vain huomiota enemmän nyt vai onko nyt aika sikiävä aika?
 
Ihan hassua, ostin eilen aleista mammavaatteita, vaikka olin ajatellut etten vielä niitä tod tarvii.. mut jotenkin vietti vei mammisosastolle :) h&m:ssä oli mainioita alehousuja! En muistanutkaan, että nehän olikin ihan muodikkaita releitä ja ennenkaikkea mukavia!

Adara: Sinnittele ja pidä puoles! potkuja sä et voi saada, jos vakkarina olet tai sitten työnanataja on lirissä!!! Oon kanssa hoitoalalla, myös lähihoitaja&sairaanhoitaja.

Nyt olis tänään yövuoro edessä, mut koko päivä ennen sitä aikaa.. aurinko paistaa! mut hommia riittäis.. puutalkoot..ikkunanpesu.. mattojen pesu.. vai siivous.. haluaisin lähteä uimaan ja ottamaan aurinkoa.. onpa taas isoa pohtimista!
 
[:)] Sain eilen tilaamani dopplerin ja kyllä sieltä massusta sydänääni kuuluu. <3 Mieskin kuuli joten ei ole omasta päästä [;)]. Mies tosin epäili josko se oli minun sydän mutta eiköhän sen kaiku kuuluisi joka kohdassa eikä vaan yhdessä jos olisi kuuluakseen. Työkaverille tilasin samalla ja hän haki omansa illalla, äänet oli sielläkin saatu kuuluviin. Ylihuomenna olis neuvolalääkäriin meno, ei millään malttaisi odottaa enää... Ja se np-ultra ensi viikolla. Mutta eiköhän nää päivät tästä kulu, vasta oli 3 viikkoa odotusta [:D]
 
[:D]Täällä on taas aika epäuskoinen olo [&:] Viime viikolla ultra toi uskon, mutta nyt kun juhannusviikonloppu on mennynnä, niin kun ei tunnu miltään. Että jos jota kuta yhtään lohduttaa, niin se oksennus ainakin kertoo, että tosi on [:D] Ei pitäisi valittaa, kun ainoastaan vaan väsyttää, mutta mie olen niin väsynyt [8|] Meillä on useampi iso koira joita pitää "purkaa" että pysyvät nahoissaan ja muutenkin tuo elämä on kummasti pyörinyt koiraharrastusten parissa. ne on aika kuluttavia, hyvässä ja pahassa [:)] Ja kun tuo väsymys on on ainut oire, niin epäuskohan tässä valtaa.
 
Meillä on koti täysremontissa, ollut kuukauden ja on vielä toisenkin ja ollaan sitten asuttu evakossa pari kymmentä kilometriä kaupungista - etäämmällä siis kaikesta normitoiminnasta. Oma rasitus siinäkin.
 
Josko tää tästä - hetki kerrallaan. Osaapa olla pitkä aika odottaa [8|]  Olen siis hieman (?) kärsimätön ihminen
 
Jeij! Tänään oli pitkään odotettu ultra, siellähän se vauveli melskasi [:D] Oli kyllä hienoa nähä miten se sätki ja potki, nyt paljon todellisempaa tää kaikki!!! Seulan tuloksetkin ihan normaalit, ei mitkään arvot kohollaan. Josko se tästä [:)] Nyt on kyllä hyvä mieli!

Seuraava neuvola ois heinäkuun lopulla ja seuraava ultra elokuun lopulla. Että odotus jatkukoon!
 
hui! kahen tunnin päästä on sitten se kauan kaivattu ultra! Peukut pystyyn et kaikki on hyvin! Jännittää ihan hirveesti! Et toissa sunnuntaina siellä ainakin oli kaikki vielä hyvin eikä nyt ole ollut mitään outoja juttuja, mut sitkun vielä se vauva sais "terveen paperit".. En saanu oikein nukuttua.. heräsinkin tossa jo 6 jälkeen miettimään että mitä kaikkea siellä voikaan tapahtua..[&:] tän jälkeen kyllä jos kaikki on hyvin niin saa loppua tämä itsensä pelottelu! sit tiputaan korkeelta ja kovaa jos jotain pahaa sattuu. Pääsisköhän sitä tänä iltana ihan jo puksuttelemaan? [:D]

Saa nähdä mitä tuo minun koira pirpana täällä kerkeää tänä aikana tuhota, kun se on keksinyt että tuota muovi mattoa voi myös repiä [:@] sitä onkin sitten vaikeampi korjata..täytyy kattoo jos vaan suosiolla soittaa vuokran antajalle että näin kävi "ottakaa vuokra takuut me ei enää osata tätä paikata.." kasvais jo tuo apina..
 
Heissan taas!
 
Olipa mukava lukea mukavista ultrakuulumisista! Onnea kaikille! [:)][:)]
 
Basura kaipaili eväsvinkkejä. Mulla on aina omat eväät mukana töissä, kun ollaan sen verran pienessä yksikössä, ettei mitään omaa lounaspaikkaa olekaan ja sijaintikin on sen verran syrjässä ettei viitsi useinkaan kylille lähteä. Mulla lounaslistaan kuuluu erilaisia keittoja, nuudeleita pakastevihanneslisällä ja näin kesällä hyvin usein joitain ruokaisaa salaattia ja aina lisäksi leipää. Mun mielestä valmiinakin saa ihan hyviä ja erilaisia keittoja ja nopsaan niitä tekee itsekin, etenkin jos ostaa pakasteesta niitä valmiita keittojuureksia.
 
Vau, jotkut on jo päässeet äitysvaatteiden makuun. Mä olen malliltani lanteikas, joten sopivien housujen löytäminen on normaalisti hankalaa. Jos housut istuvat lantiolta, on vyötäröllä sitten 10 senttiä ylimääräistä. Eli mä pärjään normihousuilla todennäköisesti vielä piiiiiiiiiitkään! [;)] Sen verran muutosta olen huomannut, että häpyluun yläpuolelle on tullut kovempi pieni kumpu, jonka huomaa selvästi makuuasennossa. Aikasemmissa raskauksissa masu on tullutkin näkyviin vasta viikoilla 20+ se jää jotenkin sopivasti piiloon tuonne leveään lantioon.
 
Raskaudesta ei tiedä edelleenkään kuin yksi ystäväni. Hän kyselee nykyään kuulumisia aina: "Mitä mun kummitytölle kuuluu?". Kummi hänestä tulee, jos ja kun vauva tähän maailmaan saadaan. Tuo tyttöjuttu tulee siitä, että meidän kaveriporukassa lähes kaikki lapset ovat tyttöjä. [:D]
Muille kerrotaan sitten kun np-ultra on käyty. Töissä kerron sitten vasta kesäloman jälkeen elokuun puolivälin jälkeen.
 
Neuvolassa tuli käytyä ennen juhannusta. Sain yllätyksekseni jo tässä vaiheessa lähetteen sokerirasituskokeeseen, se pitäisi hoitaa rv. 12-16 aikana. Aikaisemminkin olen käynyt ko. kokeessa mutta se on ollut vasta noin rv. 25. Hoitsu sanoi, että seulovat täällä aikaisemmin ne, joilla on painoindeksi yli 25 ja lisäksi sukurasitetta, isälläni on siis diabetes.
 
Otin lähetteen myös seerumiseulaan, mutta en vielä tiedä mitä sen kanssa teen, mennäkö vai eikö mennä? Entäpä te, oletteko seerumiseulaan osallistuneet tai aiotteko osallistua? Kuinka kauan tulosten saaminen kestää?
 
Oikein aurinkoista viikon jatkoa, voidaan hyvin! [:)]
 
Heeej!

Ihania ultrakuulumisia :) Grattis!

Joo siis henkkamaukan mama vaatteet on istuvia ja muodikkaita,
eikä niitä tunnista äitiysvaatteiks.

täällä odotellaan kuumeisesti ultra-aikoja postista.

tänään kutsuu kuitenkin YYTERI <3

ihanaa kun vihdoin on kesä! Kohta se onkin jo ohi...

Juhannus meni mukavasti, vaikka mietitytti että millaista on olla ainoana selvinpäin.
Ei se tuntunutkaan niin oudolta :D Ja hauskaa oli :D
 
Nyt on vielä kesäkuu joten minä kirjoittelen ainakin vielä tänne. Slaagin meinasin saada kun huomasin heinäkuun, on nimittäin huomenaamulla klo 8. lääkäri ja säikähdin että mulla on päivät sekaisin. Käviskö jos elettäis ihan kalenterin mukaan? [;)]

Osaa olla taas huono olo . Mies lähti asioille ja itsellä oli tarkoitus lähteä käymään työmaalla samalla mutta ei puhettakaan, puoli tuntia olen koittanut nyt aamupalaa nieleskellä muru kerrallaan että helpottais.
 
Meillä tammikuisilla onkin nyt np-ultrailut ajankohtaisia, itseäni jännittää ihan älyttömästi! Sain ajan huomiselle, joten silloin on oma totuuden paikka.
 
Tämä raskausinnostus on päässyt vaivihkaa jotenkin valloilleen, olen hankkinut pari äitiysvaatetta suurentuneen vatsakummun takia ja miettinyt ja katsellut jo vauvatarvikkeitakin. Kävin jopa KELA:n sivuilla katsomassa tämän vuoden ä-pakkausta, on se vain hieno! :)
 
Muita kuulumisia: sukulaisille on melkein kaikille tullut kerrottua eri yhteyksissä ja iloisena on uutinen otettu vastaan. Anoppi oli vielä niin ihana, että vei minua juhannuksen vierailun aikoihin joka päivä kävelylenkille. Mies sai kehotuksen pitää nyt jatkossa huolta että minun tulee liikuttua. Totta tosiaan, pieni kurinpalautus ruokavaliossa ja liikunnan määrässä onkin vienyt turvotusta viikon aikana yllättävän hyvin pois. Tein itselleni ohjelman, jonka mukaan pyrin kävelemään noin puolen tunnin lenkin joka päivä ja lisäksi yhden pidemmän pyörälenkin/uintikerran viikossa. Niillä ois hyvä pitää itsestään huolta nyt raskauden aikana. Ei ole kiinnostunut enää riuhtoa salilla tai kentillä.
 
Kohta onkin heinäkuu, peukut pystyyn ultrien kanssa ja voimia niille, joita on kohdannut suru.
 
 
Päivää!

Pitkästä aikaa tungen nokkani tännekin palstalle. Olen kyllä käynyt lukemassa teidän muiden jutut, mutta kirjoittaminen ei vaan ole huvittanut. Veto on ollut ihan veks. Päivät kuluvat sohvalla torkkuen, jos muilta hommiltaa ehtii. Ja nyt on ollut pidemmän aikaa sellainen olo, että onkohan siellä masussa edes ketään. Mulla on np-ultra 14.7., joten sinne on vielä hyvä tovi. Yhtä odottelua tämä odotus. [:D] Raastavaa.

Sitä vaan toivoo, että kaikki menisi hyvin, koska ei tällaista jatkuvaa wc-posliinin halailua muuten kestäis! Aina kun on pää pöntössä sitä koittaa vaan ajatella, että kaikki tuska ja kärsimys on kyllä sen arvoista. Viime viikolla alkoi sitten myös "hampaidenpesu-oksut". Ei tartte kuin työntää hammasharja suuhun ja vähän aikaa kuurata kruunuja, niin johan jo lentää! Sitten aloitetaan pesut uudestaan...

Kirsikkatomaatit. Nam! Mä olen aina inhonnut tomaattia, mutta ajan mittaan olen oppinut tykkäämään kirsikkatomaateista. Nyt kun päivisin tulee sellainen olo, että jotain tekis mieli napostella, heitän muutaman pikku tomaatin helttaan. Olen niin ylpeä itestäni! (Kapriksia ei ole tehnyt enää aikoihin mieli, onneksi se oli ohimenevää.) Yön/ aamun pahoinvointiin vetäsen aina sellaisen melkein raa'an banaanin ja aamuisin aloitan varovasti juomalla blandattua appelsiinituoremehua. Jos mehu pysyy sisällä, niin sitten syön väkipakolla kulhollisen maustamatonta jogurttia ihan sellaisenaan. Mitään ruokaa ei tee aamuisin mieli. Hyi olkoon!

Aiduska kertoi mutustelevansa rinkeleitä. Mulla oli viime raskaudessa yhdessä vaiheessa pelastus, kun sain vehnäpatonkia pelkällä margariinilla. Muutama iso patonki tuli syötyä, kun mikään muu ei uponnut. Onneksi se vaihe meni suhteellisen pian ohi, koska eipä siitä patongista muuta saanut kuin tilapäistä vatsantäytettä ja muutaman kilon painoa lisää...

Edellisessä raskaudessa paisuin kuin pullataikina, eikä neuvolan täti ottanut asiaan mitään kantaa pyynnöistäni huolimatta. Kuulemma mun paisuminen oli ihan normaalia?! En kyllä edelleenkään asiaa usko. Painoin ennen raskautta 57kg (olin normaalipainon alarajalla painoindeksin mukaan) ja siihen tuli raskausaikana 30kg lisää, joista 14kg jäi laitokselle. Loput ovat edelleen paikoillaan, koska laihduttamaan en imetettäessä tietenkään voinut alkaa ja samaan aikaan tämä uusi raskaus alkoi. Nyt olen tässä koittanut asennoitua niin, että synnytyksen jälkeen (viimeistään kesällä) mun on pakko karistaa ylimääräiset kilot pois, ettei ne jää siihen hamaan loppuun asti. Sanoin eilen miehelleni viikon mietinnän jälkeen, että mulle on sitten ihan aikuisten oikeesti hankittava personal trainer ainakin muutamaksi kuukaudeksi, jotta pääsen "jaloilleni". Mä en kestä itseäni tällaisena. Vaatekoko muuttui 36/38 -> 42/44. Vali, vali. *itkeä tihrustaa hiljaa itsekseen* Tulipas nyt ainakin julkisesti lausuttua tämä, niin sitten on pakko ryhtyä tuumasta toimeen.

Sokerirasitustesteistä: Mä jouduin sokerirasitustesteihin edellisessä raskaudessa 2 viikkoa ennen synnytystä! Järkyttävä kokemus, kun mitään ei tietenkään saanut syödä ennen sitä ja kuitenkin olin ihan viimesimmilläni paksuna. Makoilin sitten laboratorion laverilla, kun en tolpillani muutoin pysynyt. Labrassakin vähän ihmeteltiin, kun menin ison mahani kanssa paikalle. Syynä tähän myöhäiseen testailuun oli se, että mulla oli n. viikkoa vai kahta aiemmin tullut vähän sokeria virtsan mukana. Olin ihan hämmentynyt, että vielä tuossa vaiheessa tehdään rasitustesti, vaikka kaikki raskauden aikaiset pissatestit olivat olleet aina muutoin puhtaat. (Jorvi kuulemma haluaa, että kaikki testataan, joilla sokeria on virtsassa...ajankohdasta riippumatta.) Juuri ennen tuota "kohtalokasta" neuvolakäyntiä olin syönyt aamupalaksi rahkaa ja purkkiananasta. Ananaksen sokerit hulahtivat sitten sopivasti läpi ja jouduin tonne testiin. Nyt olen "viisastunut" ja syön vain "vettä ja (ruis)leipää" ennen neuvoloita.

Nyt ekalla neuvola käynnillä täti kertoi, että Espoossa nykyään kaikki joutuvat kuulemma joka raskaudessa automaattisesti noihin testeihin. Noh...jos tää pahoinvointi jatkuu tällaisena, niin tämä tyttö kyllä lykkää sitä testiä vähän eteenpäin. Eihän mulla pysy edes aamuisin vesi sisällä, saati sitten puoli litraa sokerilientä. Toteisivat kuitenkin labrassa, että palataan myöhemmin asiaan. Ho hooh. Onhan se hyvä, että noi jutut testaillaan, mutta ei huonovointisena, kiitos. Ja joo, mä meen taas kaikkiin mahdollisiin seulontoihin, mihin vaan pääsen.

Mitähän muuta? Ainakin kaikille ultrassa käyneille oikein paljon onnea siitä varmistuneesta tiedosta, että samettirasian asukkaalla on kaikki hyvin. <3

Mitenkäs Adara jakselee? Menitkö lauantaina töihin tekemään sen yövuoron?

Omanapa ja Oonuska75:Suuret onnittelut plussista! (Muille kanssa, joita en ole erikseen huomioinut.) Ihanaa, että teilläkin on nyt lykästänyt! Paljon tarrasukkia odotukseen <3

Rozien kanssa olen samoilla linjoilla: Tämä on meidän kaikkien avautumiskanava, joten hyvät uutiset, kaikki kiukkupuuskat ja valitukset tänne palstalle vaan!

Nyt poistun seurustelemaan tuon pikku miehen kanssa. Jaksamista jokaiseen tupaan!



-Possunen 9+3, mutta neuvolan tädin mukaan 9+4 (Espoon tädeillä on joku oma laskuri, joka viimeksikin heitti päivän ja ultra pisti lasketun ajan takaisin omalle paikalleen. Mä elän edelleen ton "oman laskurin" ja kalenterin mukaan...)
 
Naisen tippaleipä aivot kun ovat kovin vauhdikkaat, niin mie mietin jo äitiyspäivärahaa ja hoitovapaan aikaan kuukausituloja ja niitä kaikkia menoja [:D][:D] Että sitä voi ihmisen mieli lentää!
 
Eilen työpäivän jälkeen oli pakko ajaa suorinta tietä kotiin, käytiin koirat pikapikaa pisulla ja hautauduin sänkyyn. Onneksi oli mökki viileä ja sai kömpiä peittojen alle. 1,5 tunnin tirsat ei vielä piristänyt, eikä lenkki koirien kanssa + 27 asteessa, mutta sitten parin tunnin agilitykoulutus, osittain itse treenaten jo vähän herätteli. Väsymys tuli kyllä takaisin ennen kuin kotiin ehdin [;)] Mutta edes hetkittäin tuntee olevansa hereillä, eikä jatkuvassa horroksessa.
 
HB on noin 115, luulen, että on vielä tippunutkin ja tuntee itsensä vampyyriksi kun vetelee verenmakuista muka hedelmäistä rautajuomaa. Saa olla ainoa pullo jonka juon, sillä pöydällä odottelee suklaanmakuiset purutabut [:)]
 
Basuralle eväsvinkeiksi, jos vaan salatti ja vihannekset uppoaa, niin ovat kyllä nyt parhaimmillaan. Siihen sitten kaveriksi kalaa, kanaa tai possu tmv lihaa, niin ei haittaa, jos ei pottuja vaikka olekaan [:)]
 
 
 
 
Ei ollut tarkoitus pelästyttää ketään, eikä väittää etteikö vielä näin kesäkuussa kuuluisi tänne kirjoitella.
Laitoin vain uuden ketjun, jotta muistaa sitten huomiset kirjoittajat vaihtaa keskustelua :)

Halipossu hyvä tietää, että kannattaa vähän katsoa mitä syö ennen noita testejä että
ei tule vääriä tuloksia. Ja kirsikkatomaatit on tosiaan hyviä! Toisin ku tavis tomaatit :/
 
Tjah.. juhannuksesta selvitty täälläkin [:)] johtuu varmaan jotenkin pääkopastakin tuo pahoinvointi..? Juhannus meni vallan mainiosti ilman pahoinvointeja ja hyvällä ruokahalulla pistelin anopin värkkäämiä sörsseleitä napaani.. Noh, maanantai olikin sitten taas totaalityhjennyspäivä, ei edes mehukeitto pysynyt sisällä [:'(] eilen kakistelin päivällä, mutta iltapalaksi peukkupaarissa nautitut ranskalaiset pysyi kuin pysyikin sisällä [:D] hiukan net koittivat ylöspäin mut puhaltelemalla asettuivat suolenmutkaan.. Tänään onkin sitten ollut suhteellisen ookoo päivä, joten tartuin härkää sarvista ja aloitin hissuksiin tämä ydintuhon jäljiltä olevan mökin raivauksen [8|] vuoden vanha pesukone päätti tiltata [:@] joten pyykkäys meni vanhaan tyyliin padassa lämmitetyllä vedellä ja pulsaattoripesukoneella [&:] takuutahan tuossa huuverissa olis jäljellä jos vaan löytäis takuulapun jostain [8|]

Meinasin netistä tilata sen ikean familytarjous pinnasängyn, mutta en sitten tilannutkaan niillä toimituskuluilla [:@] ennemmin sitten haetaan se sillä ooveehoolla kun joskus ehditään [8|] ja saattaahan se tulla tarjoukseen johonkin muuhunkin tavarataloon vielä.. ja aikaahan vielä on moista hankkia, periatteessa melkeen vuosi kun meneehän se muksu tovin siinä mammapakkauslaatikossakin [8|]

Vihdoin sain ultrankin tilattua [:D] se olis ens viikon torstaina.. eip tarvi kauan enää kärvistellä 'epätietoisuudessa' masuasukista tai sen voinnista [:)]

joo-o, jos siirtyis kolan kanssa seuraavaan nurkkaan [:'(]
 
Tässä muualta poimittuna maajon laittama tickerin lisäysohje:


Mene www.lilypie.com.

Valitse maternity&Precnancy kuvake.

Valitse joko Development stages tai Days and weeks

Valitse Full tai mini ticker ja paina next painiketta.

Valitse Scene eli tikcerin tausta ja paina next.

Valitse Slider eli kuva joka osoittaa raskautesi edistymistä ja paina next.

Lisää vaaditut tiedot (laskettu aika ja viimeiset kuukautiset) ja paina next.

Paina Add to My Lilypie ja tee tunnus itsellesi.

Valitse kohdasta Forum Signatures kohdasta PseudoHTML, UBBCode and BB Code.

Kopioi saamasi koodi ja lisää se vau.fi:n automaattiseen allekirjoitukseen omissa tiedoissa ja toivottavasti toimii.

_____________________________
 
No niin, se kolahti postilaatikkoon tänään kutsu np-ultraan. Totuuden hetki koittaa 19.7., samalla päivämäärällä tulee täyteen rv 12. Samana päivänä alkaa kesäloma ja illalla on tiedossa MUSEn keikka. Siitä päivästä on PAKKO tulla loistava! [;)]

Eipä mulla muuta tällä kertaa... [:)]
 
epelation mikä tuo peukkupaari on? se kuulostaa niin hauskalta [:D]

oonuska75 ja kjeev en tahtoisi olla pikkutarkka, mutta se oli bubble joka eväsniksejä kaipaili [:)] Itse olen ravintola-alalla töissä niin tarvitse tuosta eväspuolesta huolehtia, varsinkaan kun meillä ei taukoja ole 6h päivässä ollenkaan ja 8h päivässäkin vain yksi 15min..ah autuutta..6h päivät vedetäänkin sitten leivän voimalla siinä työn ohessa.

oonuska75 mulla myös pyörii äitiysrahat ym asiat päässä kun tänään käytiin pankissa sitä lainaa kyselemässä ja kun ei ole hajuakaan että kuika paljon tulot tippuu ja en minä haluaisi alle 1v hoitoonkaan laittaa..

Hei selittäkääpäs vähän et mikä toi on toi np-ultra..tarkottaako se niinkun niskapoimu ultraa? Itse tänään juuri kävin ultrassa eikä siellä mitään niskapoimuja kateltu..katellaanko niitä vaan jos ottaa sen seulonnan niistä kromosomi poikkeavuuksista? on tosissaan jo 9 vko siitä ekasta neuvolasta enkä varmaan ymmärtänyt kaikkea muutenkaan kun olin niin jännittynyt..

Tänään oli tosissaankin se ultra! Voi jestas kun kaveri oli vilkas! ei pysynyt hetkeäkään paikoillaan <3 ultra tätikin sanoi että saa tosissaan huitoa sillä koneella että pysyy perässä [:D] Tuntui niin hassulta että se liikkui niin paljon kun ei itse tunne mitään.. Saatiin kolme kuvaakin jossa yhessä se justiinsa istuu ja potkii [:D] <3 Oli hassua kuunnella sitä miehenkin tuhinaa siinä penkillä kun yritti muka ottaa ihan tyynesti ja kuitenkin taisi vähän herkistyä ja naurattaa [:)] Laskettu aikakin pysyi tismalleen samana, tosin mittailu oli hiukan haasteellista [:D]

En kyllä älynnyt kysyä mitään, jotenkin oltiin miehen kanssa niin väsyneitä ja tyhjä päisiä että ei tullut mitään mieleen..ei edes sitä että saadaanko puksutella! Mutta oletan että joo että veren vuodot mitä luultavammin johtui siitä kun istukka on ihan kohdunsuun lähellä niin se siitä tuli. Varmaan piti vähän tyhminä kun molemmat vaan hämmentyneenä tuijottaa suu auki eikä kysele mitään..nyt kyllä tulee monta kysymystä mieleen mitä olisi pitänyt kysyä..No jos sitä sitten purkautuisi kysymys tulvallaan neuvolassa heinäkuun lopulla. Elokuun lopulla on sitten se rakenne ultra. Nyt vielä kun saadaan suvulle kerrottua niin saan ottaa rennosti ja shoppailla ja antaa asioitten mennä painollaan! Ihana päivä! <3
 
Voihan nyt kakka. En löydä omista tiedoista tuota automaattista allekirjoitusta. :/
Tai sitten vain olen jotenkin puu silmä.
 
ssannaa: Mene tuolta ylhäältä kohtaan 'oma käyttäjätili', siellä on sitten oma iso ruutu allekirjoitukselle ja laita vielä ruksi siihen lisää allekirjoitus-kohtaan. [:)] 
 
Takaisin
Top