Kesäkuisten mammat! <3

Nyt alkoi huolestuttaa[emoji20] maanantaina plussasin ja tänään alkoi nyt illasta vuotaa. Toivon niin todella, että tämä ei mennyt kesken[emoji22] ostin uuden testin ja ajattelin huomenna aamulla tehdä sen uudelleen. En tiiä onko siitä apua, jos hormonit ei ole vielä laskeneet, mutta ainakin antais toivoa jos plussaa vielä näyttää[emoji176]
 
Täällä 22-v ensiodottaja, rv 6+3 ja laskujen mukaan la olisi 3.6. Toivottu ja odotettu raskaus on, nyt vain jännityksellä seuraillaan miten etenee. :) Raskausoireita on paljon, ikävimpänä jatkuva huono olo, mutta kyllä sen kestää kun ajattelee että ainakin on vielä raskaana. Mukava lueskella toisten odottajien juttuja ja päätin liittyä siksi mukaan itsekin.
 
Jospa sitä uskaltais mukaan tulla jo :rolleyes:
Viikkoja 6+4 ja laskettuaika 2.6
Ennestään poika/02 ja tyttö/12 ja itsellä ikää 37v. Vajaa pari vuotta nyt toiveissa pikkunen ja takana 3 keskenmenoa viikoilla 11, 6 ja 10. Viime viikolla oli miullakin veristä vuotoa yhtenä aamuna, tosin niukasti mutta säikäytti. Tiistaina ultrassa kuitenkin käyty ja syke näkyi hienosti :Heartred toivottavasti nyt pysyisi kyydissä mukana.

Oireita tuntuu jo olevan pikkusen.. lievää ajoittaista etovaa oloa. Tänään pasta juustokastiikkeessa haisi tosi oksettavalta :sick009
Nännit tosi arat ollu ja koko ajan tekee mieli syödä
 
Miehen reaktio ei ollut kovin mukava, meillä piti olla välikierto yrityksen suhteen kun oli koulujuttuja, silti oli kerta ilman ehkäisyä, ja se sitten näytti riittävän. Sitä ennen kaksi kierrosta kunnon yritystä vailla tulosta joten onhan tämä hieman shokki sille.
 
Nyt alkoi huolestuttaa[emoji20] maanantaina plussasin ja tänään alkoi nyt illasta vuotaa. Toivon niin todella, että tämä ei mennyt kesken[emoji22] ostin uuden testin ja ajattelin huomenna aamulla tehdä sen uudelleen. En tiiä onko siitä apua, jos hormonit ei ole vielä laskeneet, mutta ainakin antais toivoa jos plussaa vielä näyttää[emoji176]
Mun km alkoi pahoilla kivuilla (sykkivät) ja vuodolla (ei edes kovin runsasta, mut tämä riippuu varmasti missä kohtaa raskautta olet). Jos ei ole kipuja se voi olla harmitonta. Kivut yleensä antavat osviittaa keskenmenosta olen lukenut, poikkeuksia on siinäkin ollut. Tee raskaus testi viikon päästä, jos oireet häviävät niin tietää kyllä mitä kropassa tapahtuu... Tsemppiä!
 
Miehen reaktio ei ollut kovin mukava, meillä piti olla välikierto yrityksen suhteen kun oli koulujuttuja, silti oli kerta ilman ehkäisyä, ja se sitten näytti riittävän. Sitä ennen kaksi kierrosta kunnon yritystä vailla tulosta joten onhan tämä hieman shokki sille.
Beltsu, otat nyt rennosti etkä stressaa, se ei ole hyvä asia teidän pakkaukselle :) iloitse asiasta täällä meidän kanssa mieluummin! (ps. en tiedä miksi mä täällä vieläkin olen kun eilen tein raskaustestin joka oli vitivalkoinen ja todisti mitä ole jo tuntenut maanantaista lähtien):rolleyes:
 
StellaMom :Heartred olisi ollut kyllä niin ihana pysyä samassa ryhmässä! Toivottavasti teille suodaan heinäkuinen :Heartred useinhan seuraava kierto on hedelmällinen :wink mutta joo, eiköhän tämä tästä kun mies saa sulatella asiaa työpäivän ja huomenna on hällä tyhypäivä vielä.
 
Mun km alkoi pahoilla kivuilla (sykkivät) ja vuodolla (ei edes kovin runsasta, mut tämä riippuu varmasti missä kohtaa raskautta olet). Jos ei ole kipuja se voi olla harmitonta. Kivut yleensä antavat osviittaa keskenmenosta olen lukenut, poikkeuksia on siinäkin ollut. Tee raskaus testi viikon päästä, jos oireet häviävät niin tietää kyllä mitä kropassa tapahtuu... Tsemppiä!

Tein aamulla testin ja näytti negatiivista. Kesken siis meni, ja vuoto on ihan tavallista kuukautisvuotoa. Harmittaa tosi paljon, ehti jo innostua :sad001
Luotan kuitenkin siihen maanantain plussaan ja kuukautiset ehti olla 3vrk myöhässä, että kait siellä jokin kyytiläinen oli muutaman päivän.
Nyt vain katse eteenpäin ja uudelleen yrittämään. Jospa vielä jouluna pääsisi iloisia uutisia läheisille kertomaan:Heartred
 
StellaMom ja Cut-ting olen pahoillani teidän puolesta :sad001 kolmen keskenmenon kokeneena tiedän surun ja pettymyksen tunteen mikä siitä tulee. Sitä kun ne kaksi maagista viivaa ilmestyy tikkuun niin oma mieli osaa hyvin nopeasti mieltää sen oman ihanan vauvan sinne tulevaisuuteen.. tsemppiä teille molemmille. Itsekkin vielä hirvittää että pysyykö tämä neljäs sisällä. Mutta mitä aikasemmassa vaiheessa km tapahtuu niin nopeammin oma hormooni tasapaino tasottuu ja seuraavakin mahdollinen raskaus voi alkaa.. ja niinkuin itselläni kaksi raskautta meni viikoille 10 ja 11 niin kerkesi siinä ajassa jo paljon miettimään tulevaa vauvaa mitä ei sitten tullutkaan.
 
Voi ei pahoittelut Cut-ting :Heartred

Itselläni on myös kkm takana, todettu nt-ultrassa kehityksen pysähtyneen jo rv8, jolloin oli kovat kivut, joten olin tietämättäni kantanut kuollutta sisälläni 4vk :sad001
 
Tein aamulla testin ja näytti negatiivista. Kesken siis meni, ja vuoto on ihan tavallista kuukautisvuotoa. Harmittaa tosi paljon, ehti jo innostua :sad001
Luotan kuitenkin siihen maanantain plussaan ja kuukautiset ehti olla 3vrk myöhässä, että kait siellä jokin kyytiläinen oli muutaman päivän.
Nyt vain katse eteenpäin ja uudelleen yrittämään. Jospa vielä jouluna pääsisi iloisia uutisia läheisille kertomaan:Heartred
Tiedän tunteen ja voimahaleja sinne! Toivottavasti sullakin on joku jota voit siellä halailla ja paijaa sun hiuksia! Sellainen mies mulla on. Tässä viikko sitten tähän aikaan olin erittäin iloinen raskausuutisista, tänään tuntuu jo hieman paremmin ja yritetään uudestaan tällä kierrolla jos on mahdollista!
StellaMom ja Cut-ting olen pahoillani teidän puolesta :sad001 kolmen keskenmenon kokeneena tiedän surun ja pettymyksen tunteen mikä siitä tulee. Sitä kun ne kaksi maagista viivaa ilmestyy tikkuun niin oma mieli osaa hyvin nopeasti mieltää sen oman ihanan vauvan sinne tulevaisuuteen.. tsemppiä teille molemmille. Itsekkin vielä hirvittää että pysyykö tämä neljäs sisällä. Mutta mitä aikasemmassa vaiheessa km tapahtuu niin nopeammin oma hormooni tasapaino tasottuu ja seuraavakin mahdollinen raskaus voi alkaa.. ja niinkuin itselläni kaksi raskautta meni viikoille 10 ja 11 niin kerkesi siinä ajassa jo paljon miettimään tulevaa vauvaa mitä ei sitten tullutkaan.
Kiitos tsempeistä! Olen periaatteessa iloinen ettei tämä ehtinyt mennä kauemmaksi, olen lukenut niitä tarinoita kun on jo kerrottu innoissaan eteenpäin ja sitten vko 12 todetaan vkolla 10 kuolleeksi tms. se olisi aika kova paikka. Itse en edes tykkää siitä että ihmiset katsovat sinua ja säälivät. Mutta se on kokemus jota en toivo monen kokevan, mutta uskon että tämä vahvistaa vain sitä että kyllä nyt on oikea aika hankkia se vauva, vaikka kesällä vielä emmin asiaa. :)
 
Cut-ting, sinulle myös pahoittelut keskenmenosta! Lämpöinen halaus ja onnea uuteen yritykseen. Toivottavasti pääsette StellaMom ja Cut-ting pian mukaan uudelleen odottajiin ja pikkuinen pysyisi matkassa! :Heartred
 
BellaMama, me ollaan muutes oltu kaksista aikaisemmista raskauksista samassa ryhmässä ja molempien sairaala on Keski-Suomen keskussairaala :)
 
En ole tällä nimimerkillä kirjoitellut aiemmin, mutta esikoisen LA oli marraskuussa joten olin sen LA ryhmässä ja kuopuksen LA oli helmikuussa joten olin sen ryhmässä :) mutta voi olla että toisella ollaan oltu! En muista sen salasanaa niin uusi tunnus.

Mistäs päin keski-suomea olet? :)
 
En ole tällä nimimerkillä kirjoitellut aiemmin, mutta esikoisen LA oli marraskuussa joten olin sen LA ryhmässä ja kuopuksen LA oli helmikuussa joten olin sen ryhmässä :) mutta voi olla että toisella ollaan oltu! En muista sen salasanaa niin uusi tunnus.

Mistäs päin keski-suomea olet? :)

Miten mää just olin tuosta sun nimimerkistä muistavinani :) muistan siis väärin :smiley-bounce012

Jyväskylästä olen.
 
Takaisin
Top