Kesäkuisten mammat! <3

Mä sain tänään myös lappusen neuvolasta ja arvon vielä pitäisikö ottaa pakkaus vai ei. Kaikki mitä sieltä tulisi käytettyä on vielä jemmassa kuopukselta, mutta haluaisinkin sen itse laatikon juurikin muistolaatikoksi. Mut tuntuis hassulta ottaa koko pakkaus pelkän pahvilootan takia :grin:rolleyes:
 
Me saadaan kelalaput vasta ens kuun puolella lähempänä rv 24. Tuli sairastelua reilu pari viikkoa ja päästiin kolmannelle neuvolakäynnille vasta rv 20+ loppupuolella niin ei tule turhan lyhyttä väliä käynneille. Saa nähdä malttaako sittenkään odotella uuden äippäpakkauksen julkaisua vai lähteekö 2018 heti tilaukseen. Tuntuu että RU:n jälkeen lähti ihan uusi vaihde käyntiin näiden hankintojen suhteen :grin
 
Heippa naiset! Mitäs tänne kuuluu? :) itellä tossa perjantaina selvis että raskausajan diabetes jälleen kerran! Tiistaina sitte pitäs hakee mittari kotio ja alkaa mittailee joka päivä sokereita.. :sad001 Jos nyt ruokavaliolla sais taas sokerit pysyy hyvänä ni ois kyl ihan hemmetin jees!
 
Heippa naiset! Mitäs tänne kuuluu? :) itellä tossa perjantaina selvis että raskausajan diabetes jälleen kerran! Tiistaina sitte pitäs hakee mittari kotio ja alkaa mittailee joka päivä sokereita.. :sad001 Jos nyt ruokavaliolla sais taas sokerit pysyy hyvänä ni ois kyl ihan hemmetin jees!

Moikka, mä sain kans diabetes diagnoosin, kun paastoarvo oli rasituksessa 5,4. nyt kun kotona olen niitä mittaillut, niin ei ole mikään arvoista mennyt yli, tai ollut edes lähellä raja-arvoja. Melko turhauttavaa touhua mulle tuo mittaus, kun niissä ei käytä mitään vikaa olevan, eikä painoakaan ole tullut koko raskausaikana kun 5,1kg. Pissanäytteet on ollu myös koko ajan ok. Mulla on nyt viikot 27+3 menossa ja ajattelinkin neuvolassa mainita tuosta mittailusta, että voisiko sitä vähentää kertaan tai pariin viikossa, kun arvot on ollu koko ajan tasaiset ja hyvät.
 
Ompas täällä hiljentynyt ihan kokonaan!
 
On tämä julkinen puoli kyllä hiljentynyt :oops: Pitääpä itsekin aktivoitua enemmän tällä puolella.
 
Moikka, mä sain kans diabetes diagnoosin, kun paastoarvo oli rasituksessa 5,4. nyt kun kotona olen niitä mittaillut, niin ei ole mikään arvoista mennyt yli, tai ollut edes lähellä raja-arvoja. Melko turhauttavaa touhua mulle tuo mittaus, kun niissä ei käytä mitään vikaa olevan, eikä painoakaan ole tullut koko raskausaikana kun 5,1kg. Pissanäytteet on ollu myös koko ajan ok. Mulla on nyt viikot 27+3 menossa ja ajattelinkin neuvolassa mainita tuosta mittailusta, että voisiko sitä vähentää kertaan tai pariin viikossa, kun arvot on ollu koko ajan tasaiset ja hyvät.

Joo sama homma! Ei mee mitkää mittailut yli vaikka syö mitä sattuu.. täytyy varmaa itekki mainita asiasta seuraaval neuvolakäynnillä..
 
Salainen puoli tosiaan aktiivisempi. Mulla kanssa radi. Oon nyt äitiyspolin seurannassa, kun aamupaastot usein koholla.
 
Viime viikolla neuvolassa todettiin vauvan olevan poikkiteloin, joten tänään olin jokseenkin jännän äärellä, kun ultraus ja mahdollinen käännösyritys äitiyspolilla ahdisteli heti aamutuimaan. Ultrassa päätä etsiskeltiin ensin harjoittelijan ja sitten kätilön voimin ja suht pitkän hakemisen jälkeen se löytyikin oikein päin ja lähtökuoppiin asemoituneena alhaalta kuten asiaan kuuluu - aika etevä ja huippu ajoitus :grin Oon aika varma, että se teki kuperkeikat viime yönä, kun vatsan muoto oli aamulla jotenkin erilainen kuin aiemmin.
Nyt on 37+0 ja pieni mies täysiaikainen. Enää pitää vain kärsimättömänä odottaa h hetkeä, kun kaveri haluaa ulkoistua :p
 
Takaisin
Top