Kesäkuisten mammat! <3

Antzeliina

Piirimestaruustason postaaja
Heinäkuiset 2024
Onko täällä vielä muita odottajia?

Itsellä la on epäselvyys, koska en tiedä millä viikoilla mennään. LA on joko toukokuun lopussa tai kesäkuun alussa, mutta Aattelin näin alussa olla molemmissa ryhmissä :)

Eli siis täällä kirjoittelee 24 vuotias kahden lapsen äiti Joensuusta. Aikaisemmat lapset on syntyneet -13 ja -15.
Gyne kertoi elokuussa etten pakosti ikinä tule enää raskaaksi ja minun on oltava tyytyväinen kahteen lapseeni pcos tyyppisten munasarjojen takia, mutta tässä sitä ollaan.
Plussa tuli yllätyksenä. 6kk yritettiin, mutta ei tärpännyt. Tarkoitus oli aloittaa nyt ehkäisyrengas, koska ensikesänä häät, enkä halunnut olla häissä raskaana... Sen takia plussan jälkeen tuli hieman ristiriitaiset tunnelmat, mutta kyllä tässä nyt jo alkaa hymyilyttää :Heartred:Heartred
Jos kaikki menee hyvin loppuun asti niin vauva ois n.2kk sitten häissä :Heartred
 
Täällä plussattu tänään. Olo on vielä aika epätodellinen. Vauvakuume on vaivannut enemmän tai vähemmän jo pari vuotta. Toukokuussa jätin pillerit pois ja sen jälkeen on kierto ollut tosi pitkä, 43 päivää. Aiemmin en uskaltanut testiä tehdä, ettei tarvitsisi pettyä taas niin kuin aiemmissa kierroissa. Laskettu aika olisi tosiaan omien laskujen mukaan 9.6. ja kolmatta lasta odotellaan, aiemmat on jo 6v ja 5v. Itsellä ikää 26v.
 
Täällä LA omien laskujen mukaan 2.6 ja toinen olisi tulossa. Esikoinen syntynyt 6/16. Epätodellinen olo, ei meinaa uskoa että tää on todellista ja toivotaan että pysyy matkassa mukana loppuun asti. itsellä ikää 24v.
 
Hei, täällä olis 30v viidettä lasta odottava. Omien laskujen mukaan LA olisi 5.6. Mutta voihan tuo vielä muuttua. Ei tämä meidän iltatähti ihan mikään ylläribaby ollu, vaan ihan harkittu ja vuoden yritetty. Vaikka ei sitä silti täysin sisäistäny, kun ne kaks viivaa siihen tikkuun ilmesty. Hauskinta tulee olemaan kertoa kaikille 6:lle sisarukselle, että jälleen tähän meidän uusioperhe kööriin tulee uusi tulokas. :grin
 
Plussasin tänään :)
Yritystä ollut jo viime vuoden joulukuusta alkaen. Avuksi hain myös clomifen kuurin jonka avulla saimme esikoisemme (10/16) aluilleen. Nyt ei lääkkeellä toiminut ja olin varautunut lapsettomuushoitoihin. Plussa oli yllätys ❤ toivotaan että pysyy matkassa. Itselläni ikää 26vuotta
 
Onko täällä muilla ollut jo jotain oireita? Itsellä on jonkin verran väsymystä ja pahoinvointi on ollut riesana. Lähes kaikki ruoka ällöttää ja aamuisin ei saa mitään syötyä. Iltapäivästä saattaa jo saada jotakin alas, mutta vähiin on syöminen jäänyt. Tämä on ihan hassua sillä aiemmissa raskauksissa en kärsinyt pahoinvoinnista juuri lainkaan.
 
Pahoinvoinnista ja hajuherkyydestä tajusin, että nyt on matkustaja kyydissä. Väsymys on jotain käsittämätöntä. Ruoka ei vieläkään meinaa maistua, mutta näin on ollu joka kerta.
 
Varovasti ilmoittaudun mukaan :angelic: Ikää mulla on 33v, pikkukakkosta odotellaan ja esikoinen 1/16. 2015-2016 kirjoittelin Terkku-nimellä täällä, mutta puhelimen ym. vaihdon myötä tunnukset unohtui ja piti rekisteröityä uudelleen. Laskettu aika mulla olisi laskureiden mukaan n. 8.6. Niin alussa mennään etten vielä uskalla riemuita ihan täysillä, mutta ajattelin kuitenkin esittäytyä ja osallistua, kun käyn välillä täällä lueskelemassakin. :)
 
Kääk...tänään plussasin ja tosi on sekavat fiilikset,mutta hyvällä tavalla :Heartred
Mitään tietoa ei kierrosta ole mutta aikaisimmillaan olis sen mukaan LA 17.6, mutta luulen sen muutamalla päivällä aikaistuvan.
30v äityli ja kuudetta odotellaan :love7
 
30v odottaja täällä moi! Esikoinen syntynyt 5/16. La 5.6. :cat: Olo on onnellisen hämmentynyt, kun tärppäsi heti kun vain annoimme luvan, esikoista odotimme pidempään. Ihana olla taas vauvajuttujen parissa!
 
Moi vaan kaikki. Täällä 32-vuotias kolmatta odottava. Vanhemmat lapset syntyneet 06/11 ja 12/13. Tämä uuden tulokkaan laskettu aika olisi siinä kesäkuun alussa, jos kaikki menee hyvin. Vanhemman kanssa tulisi siis kahdeksan vuotta ikäeroa.

Ensimmäisen raskaustestin tein jo viime sunnuntaina ja siihen piirtyi haalea viiva. Tein tänään sitten toisen ja se selvästi näytti, että raskaana ollaan. Hieman tämä yllätti, mutta oikein tervetullut on tämä pieni meille.:)

Suuremmilta raskausoireilta olen säästynyt näin alussa, mitä nyt mahaa on vähän nipistellyt, rinnat on alkaneet aristaa ja väsymys painaa. Pissallakin saa kyllä useammin juosta. Yhdessä vaiheessa hieman etoi ruuan jälkeen, mutta se meni onneksi nopeasti ohi.

Ihanaa päästä vähän täällä puhumaan, kun mies sanoi, etten saisi vielä kertoa. Onhan tämä niin alussa ja mitä vaan voi vielä tapahtua. Jännittää osaako sitä enää vauvaa hoitaa, kun lapset ovat jo niin isoja.
 
Heips, esikoista täällä toivottavasti tulossa. Tänään aamulla plussasin ja edellisten menkkojen perusteella laskettu aika olisi kesäkuun alussa. Testi tänään sanoi kuitenkin että 1-2vko raskaana (digin tein) vaikka tikutetusta ovulaatiosta on jo 3 vko. Arvelen olevani matalahormoninen.
Raskausoireita ei ole ollut oikeastaan paitsi vihlaisuja mahassa, paineen tunnetta ja röyhtästyttänyt. Niitä pahoinvointiaamuja odotellessa. Vaikak tuo testi näin sanoi niin olen erittäin varovainen asian kanssa vielä koska en halua pettyä jos päättyykin huonosti. Pessimisti ei pety niin hirveästi vai mitä se oli? Pienellä vaavilla on kuitenkin nyt projektinimi ollut olemassa jo kauemmin. Kiva kun se konkretisoituu kuitenkin nyt :)
 
Eilen kerrottu raskaudesta molempien vanhemmille. Ottivat kyllä kaikki yllättävän positiivisesti asian. Miehen äiti alkoi heti hössöttämään jotain, vaikka tämä on jo kolmas lapsenlapsi heille. Minun vanhemmille tästä tulisi lapsenlapsi numero 5.

Meinattiin pitää ensin salaisuutena 12vkon ultraan asti, mutta ei maltattu. Kerrottaisiin kuitenkin heille jos nyt kesken menisi. Onneksi ensviikolla varhaisultra antaa jo hieman osviittaa, että onko siellä ketään.
Hyvin pitävät kyllä maanpinnalla minut. Jokainen sanoi, että nythän on riskiviikot ja voi tapahtua mitä vain yms yms. Saatoin hieman tympeästi vastata tiedostavani asian. :D
 
Mekin kerrottiin omille äideimmelle ja läheisemmälle ystävälle. Ei malttaisi olla kertomatta muille, mutta pakko malttaa mielensä vielä sinne ensimmäiseen ultraan asti. :D
 
Mekin kerrottiin omille äideimmelle ja läheisemmälle ystävälle. Ei malttaisi olla kertomatta muille, mutta pakko malttaa mielensä vielä sinne ensimmäiseen ultraan asti. :D

Joo sama tekis mieli kertoo kaikille. Mutta jos nyt kuitenkin hillitsisi itseensä. Nyt on kerrottu vanhemmille sekä ite oon kertonut kahdelle hyvälle ystävälle ja mies parhaalle kaverilleen.
 
Mä ilmottaudun kanssa tosi varovaisesti mukaan, tänään plussasin digiin 'raskaana 1-2' ja todella alussa mun omien epäilyjeni mukaan pitäisikin olla, viikot vasta jotain 3+4. Meillä on esikoinen syntynyt 11/2015 ja tätä toista on yritetty jo yli vuosi ja viimeiset 4kk ollaan oltu hoidoissa jotka ei tosin ole antaneet vastetta. Tämä oli kyllä todella melkoinen ylläri kun meillä on lääkkeen vaihdon myötä välikierto menossa ja piti ensi kierrosta alkaa kokeilemaan uutta lääkettä, mutta nyt kävikin näin! Fiilis on kyllä aivan uskomaton, mutta jännittää hirveästi meneehän kaikki hyvin. Laskettu näyttäis olevan kesäkuun puolen välin tienoilla :)
 
Paljon onnea linhee plussasta ja tervetuloa mukaan [emoji173]️

Täällä on myös vaikeuksia olla kertomatta kaikille tästä, mutta josko viikon vielä jaksais että näkis varhaisultrasta onko kaikki hyvin :)
 
Takaisin
Top