Joulukuun mammat 2015

Ilmoittaudun myös joukkoon..:happy: Maanantai aamuna plussa apteekin raskaustestillä ja illalla vielä varmistus clear bluen kanssa ja siinä tulos 1-2 vkoa.. nyt muutaman päivän sulatellut asiaa ja olihan se neuvola aikakin jo pakko varailla ja ajan sain 24.4. La siis 1.12 ja esikoinen tulossa :) kaikki niin uutta ja jännittävää :happy:
 
Tervetuloa joukkoon :)

Mulla iski alaselkäjumi tänään, ei varsinaisesti ollut kipeä, lievää jomotusta tuntui. Ja heti pelko persiissä, että onko merkki km:sta. Liian pitkä aika ar-ultraan, vielä 13 päivää!! :D

Sylikinkku ja babybear 5+1 :Heartred
 
Elinanna onnittelut plussasta ja tervetuloa mukaan. :)

Sylikinkku täälläkin oli alaselkä tänään jumissa ja kipeäkin. Olin shoppailemassa ystävän kanssa ja tuli käveltyä aika paljon.. Hieronta onneksi helpottaa ja mun mies jaksaa aina ihanasti hieroa. :Heartred Sullahan on melko pian ultra, onnea siihen. :) Itselläni 13pv ekaan neuvolakäyntiin. :)
 
Uutena tänne nyt ilmottaudun mukaan :) kovasti on tullu pari kk näitä juttuja luettua, mut nyt pystyy itsekki osallistuu :) plussa pärähti kolmeen tikkuun ti 31.3 ja LA menee johkin joulukuun alkuun myös :) Jännää. Esikoista siis odotellaan ..
 
Heippa! Hirmuisen aikaista vielä mutta enpä malta olla osallistumatta! :grin

Mulla tuli tiistaina selkeä joskin haalea plussa PregCheckillä ja eilen dpo 12 digillä "Raskaana 1-2"! Luultavasti nyt siis 3+5. Yksi lapsi meillä jo onkin :)
 
Pimpelipomm ja Sydänpylly onnittelut plussista ja tervetuloa joulukuisiin. :)
 
*reps! :laughing025 ihana toi nimimerkki Sydänpylly. Ja nyt siis ihan positiivisesti repesin täällä :):taunt008
 
Teretulemas joukkohon Pimpelipomm ja Sydänpylly! :)

Nämä päivät sais alkaa kulumaan nopeampaa niin pääsis näkemään onko kyydissä ketään.. yks km takana, raskaus oli kylläkin vahinko. Tuolloin kyllä päätettiin, että vauva olisi tervetullut vaikkei kumpikaan ollut valmis vanhemmaksi. Km tapahtui rv 6+4. Tästä syystä nyt pelottaa.

Nyt kun vauva on toiveissa, tärppäs meillä yk 4, kun lopetettiin tjottailu :D

Tänään babybear 5+2 :Heartred
 
Jospa minäkin tänne varovaisesti ilmottautuisin!

Ikää 26, pian 27. Täällä olisi esikoinen toiveissa. Kyseessä neljäs raskaus, kolme edellistä päättyneet keskenmenoon. Toivotaan että tämä kestää loppuun asti! :)
 
Anskunen, tervetuloa! :)

Anteeksi jos mulla on jääny joku välistä enkä oo hoksannu toivottaa tervetulleeksi :Heartred

Esma, mä just hokasin, että ainaki me mennään samoilla päivillä! :) molemmilla tänään (3.4.) rv 5+3 :)

ON; (eli omanapailua) mä oon ihan hirveä kahviaddikti ja nyt tuo 3 kuppia eli 4,5dl kahvia ei riitä mulle edes aamun polttoaineeksi ja se pitäs päivän ajaks riittää :shifty: mutta ei kai se auta. Mieluummin vauvansiemen ku kahvi:love7
 
Valtavasti onnea plussasta Anskunen ja tervetuloa tänne puolelle. :) Ihana saada tänne porukkaa tuolta kuumeilupalstalta! :) Varsinkin teitä pitempään yrittäneitä, toivottavasti tämä raskaus sujuu hyvin ja kestää loppuun asti. :Heartred

Sylikinkku niin mennään. :) Ja jos oot kattonut tuota Joulukuisten listaa niin siellä näkee, että meitä on useampi, joiden La on 1.12. :)
 
Ehkäpä minäkin uskalla ilmoittautua joukkoon :) Olen 28 ja minulla on ennestään kaksi lasta edellisestä suhteesta ja nyt tämä olisi minulle kolmas ja miehelleni ensimmäinen lapsi. Digillä saatu 2-3 viikkoa raskaana tiistaina 31.3 elikkä nyt menossa noin 4+4 oman arvion mukaan. Hiukan epävarmuutta viime kierrosta kun sain keskenmenon 5.3 (testailin liian aikaisin ja raskaus päättyi samana päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa)
Kovasti jännittää ja tuntuu iäisyydeltä odotella kaks kuukautta ultraan :/
 
Tervetuloa kaikille uusille :)

Mä olen digillä seuraillut raskauden etenemistä ja äsken sain digiin "Raskaana 3+", luultavasti oisin saanut jo pari päivää aiemminkin, mutta voi tätä onnea! Nyt jätän testien tekemisen tältä erää, on vaan niin ihanaa ollut seurata kun viikkomäärä suurenee.

Itselle ei kuulu nyt mitään kummempia, innolla oottelen neuvolaa joka on 13.4. (enää 9 päivää!), ja sitä seuraavana päivänä on käsittääkseni jonkinmoinen ultra raskauden keston tarkempaa määritystä varten. Vaikkakin noista rv:ista oon aika varma, niin kiva saada silti selvyyttä. Jännittää ihan kamalasti, että onko kaikki kunnossa. Istukkahormoni ainakin lisääntyy vauhdilla testeistä päätellen :)

Mulla on isoimmat menkkajuilinnat onneksi loppuneet, silloin tällöin tuntuu alavatsassa tai vasemman munasarjan kohdalla jotain pienehköä. Selkä tosin aina välillä kipuilee lievästi, ilmeisesti kai kuuluu asiaan. Valkovuoto on ihan hirveen runsasta. Pahoinvointia on nyt tullut pikkasen lisää, samoin huimausta.
 
Taidan minäkin nyt tänne ilmoittaa olemassaolostani.

Olen (vasta) 20-vuotias ja ensimmäinen lapsi tosiaan olisi kyseessä. Tänä aamuna Clearbluen digi näytti tulokseksi "Pregnant 1-2". La on laskurin mukaan 8.12. : )
 
Onnittelut kaikille plussanneille! Tarrasukkia matkaan jotta pieni pysyy visusti kyydissä loppuun asti! :)
 
Tervetuloa uusille ja onnittelut plussasta. :)

On. Nyt alkoi taas pelottaa koko raskaus.. :sad001 toivottavasti tää vuoto ei muutu runsaaksi, koska nyt tulee pyyhittäessä vaaleanpunaista valkovuotoa.. Voi kun kaikki olisi hyvin..
 
Tervetuloa uusille ja onnittelut plussasta. :)

On. Nyt alkoi taas pelottaa koko raskaus.. :sad001 toivottavasti tää vuoto ei muutu runsaaksi, koska nyt tulee pyyhittäessä vaaleanpunaista valkovuotoa.. Voi kun kaikki olisi hyvin..


Toivotaan et kaikki menee hyvin!!

Täällä alko kans pelottaan kun alavatsakivut alkoi yhtäkkiä..
Torstaina ois se varhaisultra ja voi jee ku paniikki sitä odotellessa.. Aloin jo miettiä et jos peruisin koko ultran..
 
Mä vuosin edellisest raskaudest alusta sinne puoleen väliin asti ja kaikki silti kunnossa eikä vuodon syytä ikinä löydetty ja terve poika syntyi :Heartred Toivottavasti Esma on vaan jotain harmitonta vuotoa :Heartred
 
Toivottavasti olisi täysin harmitonta. Tsemppiä piinaaviin aikoihin!

Kyllä välillä itsekin säikähtää kun tuntuu että jotain lorahtaa, mutta onneks on ollut vaan vv. Miks tän raskausajan pitää olla yhtä stressaamista?! :sad001
 
Hhank toivottavasti sielläkin on kaikki hyvin. Nämä on kyllä niin stressaavia asioita. Mulla ei taas ole ollenkaan kipuja, ainoastaan tuo vaalenapunainen ja rusehtava valkovuoto. Sitä ei siis tuu paljon ja pyyhittäessä vain, mutta pelottaa jos tästä seuraa jotain huonoa.. Toivottavasti teillä ultrakäynti tuo hyviä uutisia ja vie huolet pois. Tsemppiä. :)

CiCaDo kiitos paljon, tuo antaa toivoa. :Heartred Toivottavasti olisi harmitonta täälläkin.

Mietin tässä äsken, että voisko vuoto johtua tämän aamuisesta yhdynnästä? Turvallistahan sen pitäisi olla, mutta pelottaa silti..
 
Takaisin
Top