Joulukuun mammat 2015

Yhdynnästä se varmaan johtuukin :) limakalvot on herkkiä vuotaa raskauden aikana ja jos kerta on ihan vaaleanpunaista ollu ni tullu vaan joku pieni nirhauma joka tiputtelee. Uskon et kaikki on hyvin :)
 
Mä niin toivon että olisi vain yhdynnästä. Nyt taas hiukan parempi mieli eikä pyyhittäessä tuu enää mitään. :) hus hus vuodolle, pysy erossa täältä!

Johanna miten sä pystyt tuohon? :) Anna vinkkejä tänne. :D Mäkin päätin maanantaina etten stressaa enää, mutta täällähän mä taas ihan paniikissa olen. :D
 
Onnittelut kaikille plussanneille :) Toivottavasti kaikilla sujuu hyvin odotus ja pienet pysyy kyydissä mukana :Heartred
 
Tervetuloa uusille, onnea plussasta ja tarrasukkia sekä vauvaliimaa matkalle :Heartred

Esma, minäki uskon, että vuoto johtuu seksistä ja on täysin harmitonta! Ootko ajatellu käydä viel ultrassa ennen nt-ultraa? :)
 
Hui kamala! Ensimmäinen viestini foorumille ja heti plussauutisia! Tai haamustahan nyt taitaa ennemminkin olla kyse, mutta koska se on sinnikkäästi ilmestynyt tikkuun jo kolmena aamuna peräkkäin, alan pikkuhiljaa uskoa. Ensisynnyttäjä olen siis, vuosimallia -86. Vauva ei ollut suunniteltu, mutta kuitenkin iloinen yllätys! Tarkoitus oli opiskella vielä pari vuotta, mutta nyt näyttäisivät suunnitelmat menneen uusiksi. Hurjaa, jännittävää ja ihanaa. Hei vaan foorumilaiset, ilo liittyä seuraanne :)
 
En varmaan pystykkään, mut viime viikko oli niin kauhea stressin takia että YRITÄN ajatella että tämä asia ei ole minun käsissä, luoja yksin tietää mitä tuleman pitää. Kaikille oikein paljon onnea tulevaan :D
 
Voi teitä :/ Toivottavasti nyt kaikkien raskaus menisi hyvin! :Heartred Semmonen tunne on koko ajan, että olenkohan edes raskaana, entä jos se ei elä, jos menee kesken.. Pelkoja toistensa perään :sad001 Saan rauhan vasta sitten kun kuulen vauvan sydänäänet ja ultrassa näkyisi pieni lapsen alku.
Sitä Esma olen miettinyt myös, että onhan se yhdyntä turvallista, mutta mutta mutta... :/ Voihan se olla jos limakalvot on jotenkin kuivat tai muuta, ja on niitä hormonihäiriöitä niin voi tulla varmasti niitä vuotoja.
Sinähän kävit ultrassa, eikö? Ja kaikki oli silloin hyvin? :)

Onko kellään lähes jatkuvaa alamahan nippailua? Tuntuu että olis koko ajan pientä tuntemusta jossain kohdassa mahaa ja eniten alamahassa. Kaikki puhuu kiinnityskivuista, mutta että kestääkö ne kaksikin viikkoa ja enemmän?
 
Mulla menkkakivut muuttunu nippailuks ympäri alavatsaa, ite oon ainaki pitäny sitä vaan hyvänä juttuna ja et johtus just siit kohdun kasvusta.. Niin ja viikkoja 4+5 5min päästä ;D
 
Sylikinkku mä harkitsen sitä vielä. :) Alussa päätin että tällä kertaa odotan nt-ultraan asti, mutta nyt tekisi kovasti mieli mennä varhaisultraan. Odottelen vielä ja tarkkailen vointini. :)

Äyriäinen onnittelut iloisesta yllätyksestä ja tervetuloa mukaan. :)

Johanna tuo on kyllä hyvä pitää mielessä, että tämä ei ole meidän käsissä. Jos muuten on terveelliset elämäntavat niin eihän sille voi yhtikäs mitään. Toivottavasti meidän pienet pitää tiukasti kiinni loppuun asti. :)
 
Ninni maanantaina kävin ja silloin lääkärin mukaan oli kaikki OK. Se oli vaan ruuhka-ajan vuoksi super nopea ultraus.
 
Voihan oksetus. Nytkö se alkaa ja jos entiset merkit paikkansa pitää kestää rv.12 asti :sad001 Johanna rv. 5 + 2
 
Kiitos onnitteluista! Täällä taitaa olla niin ensikertalaisia kuin kokeneempiakin synnyttäjiä mukana? Ihan mahtavaa löytää vertaistukea ja lueskella kokemuksistanne, ymmärrettävistä syistä kun en vielä voi uutista läheisilleni hehkuttaa! Mulla olisi LA menkoista laskettuna 8.12, mutta epäilen oviksen myöhästyneen tässä kierrossa pari päivää. No, myöhemmin selvinnee enemmän! Nyt vain tuijottelen jo neljättä tikkua, kun en millään meinaa uskoa mahdolliseksi :D

Johanna, mulla samat viikot! Tosin varmaankin tarkentuu alaspäin myöhemmin, mutta tällä hetkellä menen noiden kuukautisten perusteella laskemallani LA:lla. Ikävää, jos jo nyt on pahoinvointia :sad001 Siihen ei taida auttaa oikein mikään, vai tietääkö joku jotakin poppaskonsteja?
 
Nii toisaalta ikävää, mutta toisaalta oon iloinen kun on oireita. Ne kerkesi välillä jo hävitä. Johanna rv. 5 + 2 la. 4.12.2015

:)
 
Last edited by a moderator:
Niin, oireethan kyllä kertoo, että jotain siellä tapahtuu :) Näin ajattelin viime yönä, kun en mahan nippailulta saanut nukuttua. Hei muuten, oonkohan ymmärtänyt jotakin väärin? Kun raskauslaskuri antaa tosiaan samat viikot, mutta myöhäisemmän LA:n... Vai johtuuko se siitä, että mulla on yleensä aika pitkä kierto? Vähän hävettää, kun ei tiedä mistään mitään, mutta täällähän sitä oppii :D
 
täällä ei onneks ainakaan vielä pahoinvointia ole, normaalia enemmän vaan huippailee mihin taas itsellä auttaa himpun sokerisemman mehun juonti :)
 
Äh, tarkistin asian ja vika olikin hatarassa päässä! Joko saa syyttää hormoneja? :D Vau.fi kertoo siis LA:ksi 5.12. ja viikkoja onkin 5+0, en tiedä, mistä nuo aiemmat luvut tunkeutui muistiin. Onneksi on pääsiäinen, niin saa ihan rauhassa kotona sekoilla. On tämä sen verran huikea uutinen ollut :)

Kyfi86, täällä myös hamstrattu mehuja jääkaappiin oireiden varalta!
 
Hei vaan kaikille ja on ilo liittyä teidän seuraan :happy: olen 31v nainen ja pikkukakkosen yritystä jo takana 2,5v lapsettomuushoidoissa.. ja sitä ennen jo yritystä luonnollisesti.. pitkä on matka, mutta nyt näyttää siltä, jotta vihdoinkin meille onni suodaan :happy:

rv 5+0.. ultra olisi 20.4.. piiiitkä aika odotella..

Meilläki vähä tuota verenvuotoo tullu.. varmaan niistä limakalvoista vuotelee?

T:Teresa 5+0
 
Takaisin
Top