Joulukuun mammat 2015

Onnea kaikille uusille plussanneille. Minä joudun myös valitettavasti siirtymään sivuun :sad001 Tiistai iltana alkoi vuoto ja kovat vatsakivut. Mieli on surullinen mutta positiivisin mielin yritän lähteä taas uuteen kiertoon :)

Ihanaa kevättä ja onnellista odotusta kaikille! :Heartred
 
Täällä on niin järkky jännitys päällä et meneekö kaikki hyvin, et oon nukkunu kaks edellistä yötä niin huonosti ja heränny jo ennen kukonlaulua! Ei väsytä silti yhtään ja tuntuu et käyn kokoajan ihan ylikierroksilla :D oon kertonut jo aika monelle, mä en pystyis nähdä yhtään ketään jos en kertois. Naamasta näkis samantien et jotain on tapahtunu :D toivottavasti ei tarvii katua.
 
Tänään rv 4+2. Ollut mahakipua kaikenaikaa.. Mistähän johtuu. :sad001 Tuntuu että nekin voimistuu päivä päivältä..
 
Heippa kaikille:) täällä ilmoittautuu plussannut äiti. Ennestään meillä on helmikuussa -13 syntynyt Ahti-poika❤️Olemme erilainen tapaus, sillä olemme rämpineet lapsettomuushoidoissa. Esikoinen sai alkunsa kolmen vuoden lapsettomuuden jälkeen kolmannella alkion siirrolla. Nyt toisen yrityksessä onnistuttiin heti ekalla alkion siirrolla!eilen olin verikokeessa ja raskaushormoonia 300. Laskettuaika (kai?) 3.12. Tarkempi päivä selviää varhaisultrassa 16.4❤️

Onnea kaikille plussanneille! Kyllä nää on ihmeitä❤️

Kiva päästä juttelemaan tänne:)
 
Muokattu viimeksi:
Kivakun täällä porukka lisääntyy! :) heh..

Kiva kuulla mama85 että nyt pääsitte ensimmäisellä siirrolla iloiseen lopputulemaan! :)
 
Sarina1: kyllä on ihanaa, että onnistui näin nopeasti❤️ Meillä jäi vielä 8 alkioo pakkaseen:)
 
Heippa! varovaisin askelin siirryn tänne, mikäli mukaan otetaan :) meillä tämä plussa on ensimmäinen toivon mukaan kyydissä pysyvä. LA ois 1.12, mutta saattaa aikaistua ar-ultrassa :)

Mutta ensimmäinen testi näytti haaleaa plussaa kp 26/29-34, seuraavana päivä jo paljon vahvempi ja kp 29/29-34 digi anto raskaana 2-3 tuloksen :Heartred

Sylikinkku rv4+4
 
niin ja ninni22:lle piti laittaa että täälläkin välillä vatsaa kivistelee ja niin teki esikoisenkin aikaan :)
 
Pahoittelut, MinttuAnniina ja voimia ja jaksamista. Olipas täällä huono tuuri aikaisin plussanneilla.

Tervetuloa kaikki uudet, ja erityisen kiinnostavaa että meillä on myös Mama85 sinut mukana, sillä itselleni ainakin lapsettomuushoidot ovat tuntematon aihe. Ihanaa, että olette saaneet jo toisen lapsen alulle niiden avulla!

Ekat viikot kuluvat hitaasti, niin kovasti tekisi mieli jo katsella lastenvaunuja, vauvansänkyä ja ensimmäisiä vaatteita pienelle :Heartred. Kyllä kuitenkin se nt-ultra on minulla vedenjakaja, jonka jälkeen uskallan vasta hurahtaa vauvajuttuihin. Tässä onkin hyvää aikaa laittaa opintoja pakettiin ja tehdä taloussuunnitelmia yms tulevaisuuden varalle sitä odotellessa :D

Annele H 4+3
 
Hei kaikille ja myöskin onnittelut! Onpa mukavaa huomata, että täällä on muitakin, joille on paras joululahja tiedossa :love7 Eilen tein testin ja plussaa se näytti. Tämä on meidän ensimmäinen vauva ja mielessä pyörii sata ajatusta, on tämä niin jännittävää! Kovasti tekee mieli lueskella aiheesta juttuja ja hakea tietoa, olen yrittänyt katsella jotain mukavaa blogia, joka ensisijaisesti koskettaisi juuri ensiraskautta, mutta en ole vielä onnistunut löytämään sellaista joka veisi aivan mukanaan :) vinkatkaahan te jos satutte tietämään jonkin kivan blogin.
 
Minäki ootan ar-ultraa, joka on 13.4. niin saadaan selvyys, onko kyydissä varmasti joku. Siinä saattaa siirtyä LA aiemmaksi tai sitten ei, vähä turhan hitaasti kuluu nyt aika :grin
 
Piti tulla fiilistelemään ja muistelemaan omaa plussausta. Voih, jarrusukkia kaikkien pienokaisille ja nauttikaa odotusajasta, se on aivan ihanaa!!:Heartred -Lottie ja Peetu6viikkoa
 
Täällä kanssa plussattu eilen ja LA 5.12. Pelottaa, jännittää miten tässä käy. Menisipä aika nopeasti, että pääsisi ensimmäiseen ultraan. Ei ollut tarkoitus tännekään kirjoittaa ennen sitä, mutta kyllä tässä vertaistukea tarvitsee käy miten käy :) Esikoinen on syntynyt 12/2012, eli juuri kolme vuotta tulisi ikäeroa jos loppuun asti päästään.
 
Heissan!

Täällä yksi joulukuinen odottaja. Perjantaina tein positiivisen testin ja la ois 4.12. Entuudestaan meiltä löytyy tyttö 8/12. Eli ikäeroa tulee vajaa 3,5 vuotta!
 
Hei ja onnea kaikille! :)

Kaksi kertaa eilen plussanneena uskallan liittyä joukkoon. Ensimmäistä kertaa tässä tilanteessa, niin ihmeteltävää riittää! Oireina tähän mennessä rintojen nipistely ja valtavan tarkka hajuaisti. Pahoinvointia en ole vielä huomannut ja en kyllä kaipailekaan :wink
Miten paljon muokkaatte ruokavaliota näin heti alusta lähtien?
 
Moikkis kaikille! Tänään aamulla plussanneena ja laskurin mukaan rv 4+5 LA 1.12
Esikoinen syntynyt 1/-11. Hartaasti olemme tätä odottaneet! Jännää.. Vitamiineja kävin ostamassa (ladyvita Mama) ja pari lisä testiä kun ei sitä yhteen viitsi/uskalla jättää! Mukavaa että on tämä ryhmä täällä. Esikoisestakin oli ihana saada foorumilta vertaistukea!!
 
Hei taas, nyt rv 4+4. Tullut uutena oireena etova olo ja kuin olisi kaikenaikaa pala kurkussa, olisko pahoinvoinnin alkua? Voiko näin aikaisin olla edes vielä. Onnea kaikille plussaneille! Itsellä LA 2.12. Esikoista odotan. :love7
 
Takaisin
Top