Joulukuun mammat 2015

Keskustelun 'Laskettu aika joulukuussa 2015' aloitti Esma, 22 maalis 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Ja ne maxi wayt saa asennettua niillä vöillä?:eek: mä oon meinaan etsinyt et miten saisin ne lantiovyöt edes lähimain turvalliseksi... vanhan auton ihanuus:/ miehellä on kyl toi turvavyö projektikin tulossa jossain kohtaa mut olen malttamaton...
  2. Warheart Naimisissa foorumin kanssa Huhtikuun äidit 2019

Jep, yks niistä ainoista mitä saa asennetuksi 2-pistevöillä, kaukalo kans samalla kriteerillä valittu :) Vanhat autot on parhaita, ne on noi hemmetin valmistajat kun ei enää tee sopivia istuimia :wink Tai eihän mun auto vanha ole kun en ole minäkään, 31 vuotta ihan hyvä ikä! :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Jes pitääpä tutustua tohon maxi wayhin:D
    Mun auto on vm 95 ja mäkin vm 87:winkmut tosiaan mitä sitä numeroa tuijottamaan :wink
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. WopWop. Tuttu foorumilla

Asiasta kukkaruukkuun. En jaksanu oottaa ultraan ni tilasin sitte dopplerin että pääsen kuunteleen vauvan sydänääniä, eilen sain kuulumaa ja tänään aamulla vielä selkeemmin :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 6
  5. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Mahtavaa wopwop:)
  6. Talvitintti Naimisissa foorumin kanssa Toukomammat 2017

Huii kun täällä oli taas juttua! :)

Wopwopille onnittelut täältäkin raskaudesta ja sydänäänten kuulemisesta. :happy:

Äippä myöhäset synttärionnittelut Sannille! :)

Tytsy miten sä oot jo äitiyslomalla?! Tuntuu että vastahan sä plussasit ja jännitit ekaa ultraa. :eek:

Meillä molemmilla pojilla on istuimina Klippan Triofix, ollaan tykätty. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Talvitintti Naimisissa foorumin kanssa Toukomammat 2017

Niin ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! :happy:
    • Tykkää Tykkää x 2
  8. Warheart Naimisissa foorumin kanssa Huhtikuun äidit 2019

Hyvää itsenäisyyspäivää täältäkin! :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Kiitos Talvitintti :)
    Hyvää itsenäisyyspäivän iltaa täältäkin kaikille:)
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Tytsy78 Rakastunut foorumiin Joulumammat 2018

Hyvää itsenäisyyspäivää ihanat! :)

Täällä taas mykkäkoulua parin viikon hyvän jakson jälkeen... Oon ollu niin pahas flussas, ettei oo mieskään raaskunu vissiin kiukutella. Heti ku alko olo helpottaa, niin jostain se kiukku taas iski :/
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  11. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Voih hyvää päivää sen sun miehen kaa tytsy:sad001 on ne vaan niin mystisiä kapistuksia...
  12. Tytsy78 Rakastunut foorumiin Joulumammat 2018

Se on ku stressinsietokyky on nolla.
  13. WopWop. Tuttu foorumilla

Hei nyt kertokaas millä viikoilla ootte tuntenu vauvan liikkeet? Mietin että voiko muka olla mahollista että jotain tuntee ja mulla nyt viikot 11+2? :eek:
    Tää on jotenki hitsin jännä tunne. Ihan sairaan vaikee selittää mutta voiko olla mahollista? Vai onko tää ny jotai suoliston temppuilua :D
  14. Tytsy78 Rakastunut foorumiin Joulumammat 2018

Ei mitään muistikuvaa :) Mut en kyl varmaankaan vielä tuolloin, vaan vasta np-ultran jälkeen
  15. saini Rakastunut foorumiin Syysmammat 2017 Heinäkuun äidit 2019 Joulukuunmammat 2015

Mä oon sitä kuplan poksumista ja hipaisua ollut tuntevinani jo viikolta 6-7 lähtien mikä nyt ei voi olla mahdollista :D ku tuntuu iha eriltä ku suoliston temppuilut. Ja luulis että osais jo erottaakin ne.
  16. Warheart Naimisissa foorumin kanssa Huhtikuun äidit 2019

Kyl siinä ennen np-ultraa on tuntunut niitä ihan ekoja pieniä hipsutuksia :) Ultrassa sit ihan näki ja tunsi liikkeet samaan aikaan niin ei voinut erehtyä :D
  17. Talvitintti Naimisissa foorumin kanssa Toukomammat 2017

Toukokuisesta mä tunsin sitä pientä kuplintaa ekan kerran rv 11 - 12. Np-ultrassa mä kysyin kätilöltä voiko muka olla mahdollista jo nyt tuntea niin sanoi että kyllä. Olihan se jännää ja hassua. :)
  18. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Ekasta ja sisusta tunsin joskus nt ultran jälkeen, näistä muista kyllä hyvissä ajoin ennen ultraa... muistelisin :D
  19. WopWop. Tuttu foorumilla

No ehkä nää sitte on jotai liikkeitä :D emmä nyt osannu oottaa että nyt jo jotai tuntee. Just semmosta pientä kuplimista :Heartred
  20. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Hyvinkin voi pikkunen siellä itsestään ilmoitella:)

Jaa tämä sivu