Joulukuun mammat 2015

Ja ne maxi wayt saa asennettua niillä vöillä?:eek: mä oon meinaan etsinyt et miten saisin ne lantiovyöt edes lähimain turvalliseksi... vanhan auton ihanuus:/ miehellä on kyl toi turvavyö projektikin tulossa jossain kohtaa mut olen malttamaton...
 
Jep, yks niistä ainoista mitä saa asennetuksi 2-pistevöillä, kaukalo kans samalla kriteerillä valittu :) Vanhat autot on parhaita, ne on noi hemmetin valmistajat kun ei enää tee sopivia istuimia :wink Tai eihän mun auto vanha ole kun en ole minäkään, 31 vuotta ihan hyvä ikä! :D
 
Jes pitääpä tutustua tohon maxi wayhin:D
Mun auto on vm 95 ja mäkin vm 87:winkmut tosiaan mitä sitä numeroa tuijottamaan :wink
 
Huii kun täällä oli taas juttua! :)

Wopwopille onnittelut täältäkin raskaudesta ja sydänäänten kuulemisesta. :happy:

Äippä myöhäset synttärionnittelut Sannille! :)

Tytsy miten sä oot jo äitiyslomalla?! Tuntuu että vastahan sä plussasit ja jännitit ekaa ultraa. :eek:

Meillä molemmilla pojilla on istuimina Klippan Triofix, ollaan tykätty. :)
 
Hyvää itsenäisyyspäivää ihanat! :)

Täällä taas mykkäkoulua parin viikon hyvän jakson jälkeen... Oon ollu niin pahas flussas, ettei oo mieskään raaskunu vissiin kiukutella. Heti ku alko olo helpottaa, niin jostain se kiukku taas iski :/
 
Hei nyt kertokaas millä viikoilla ootte tuntenu vauvan liikkeet? Mietin että voiko muka olla mahollista että jotain tuntee ja mulla nyt viikot 11+2? :eek:
Tää on jotenki hitsin jännä tunne. Ihan sairaan vaikee selittää mutta voiko olla mahollista? Vai onko tää ny jotai suoliston temppuilua :D
 
Ei mitään muistikuvaa :) Mut en kyl varmaankaan vielä tuolloin, vaan vasta np-ultran jälkeen
 
Hei nyt kertokaas millä viikoilla ootte tuntenu vauvan liikkeet? Mietin että voiko muka olla mahollista että jotain tuntee ja mulla nyt viikot 11+2? :eek:
Tää on jotenki hitsin jännä tunne. Ihan sairaan vaikee selittää mutta voiko olla mahollista? Vai onko tää ny jotai suoliston temppuilua :D

Mä oon sitä kuplan poksumista ja hipaisua ollut tuntevinani jo viikolta 6-7 lähtien mikä nyt ei voi olla mahdollista :D ku tuntuu iha eriltä ku suoliston temppuilut. Ja luulis että osais jo erottaakin ne.
 
Kyl siinä ennen np-ultraa on tuntunut niitä ihan ekoja pieniä hipsutuksia :) Ultrassa sit ihan näki ja tunsi liikkeet samaan aikaan niin ei voinut erehtyä :D
 
Toukokuisesta mä tunsin sitä pientä kuplintaa ekan kerran rv 11 - 12. Np-ultrassa mä kysyin kätilöltä voiko muka olla mahdollista jo nyt tuntea niin sanoi että kyllä. Olihan se jännää ja hassua. :)
 
Ekasta ja sisusta tunsin joskus nt ultran jälkeen, näistä muista kyllä hyvissä ajoin ennen ultraa... muistelisin :D
 
No ehkä nää sitte on jotai liikkeitä :D emmä nyt osannu oottaa että nyt jo jotai tuntee. Just semmosta pientä kuplimista :Heartred
 
Takaisin
Top