Joulukuun kuulumiset

Kanelikeksi, mikä sun tilanne on? Pääsitkö ultraan?
 
Neuvolasta eilen sanoi, että soittaa jos kuulee saman päivän aikana, että onko vapaita aikoja tälle viikolle ja jos, ei maanantain aikana kuulu niin soittaa tänään. Verikoe oli tarkoitus samalla reissulla sitten ottaa. Täällä odotellaan vielä puhelua. Olisi kyllä täysi yllätys, jos kaikki vielä kääntyisikin parhain päin. Tuntuu mahdottomalta ajatukselta. Vuotoa eilen ja tänään on tullut vain niukasti ruskeaa. En oo raskaustestiäkään tehnyt, kun se hcg ei heti kuitenkaan laske. Aika kuluu niin hitaasti. Odotan vaan, että saisin varmistuksen ja toivottavasti mahdollisimman pian. Yllätti kyllä ihan täysin, vaikka tiesi keskenmenon mahdollisuuden olevan. Se on kuitenkin aika pieni osa joka sen saa näin optimistisesti, kun on ollut tapana ajatella. Mikään riskitekijäkään ei meitä kosketa. Lohduttaa kuitenkin, että raskaaksi on tultu ja on todistettavasti oltu. Ilmoitan miten käy.
 
Mulla aamulla tuli sappinesteitä pihalle, kun pisti oksentaa heti herättyä. Siitä sit olikin kiva lähteä viemään esikoinen päiväkotiin.
 
Me tultiin juuri apteekista. Pojalla kihomatoja!! :arghh: onkin ensimmäinen kerta kun näitä meidän perheessä. Ja ihan kun en olis jo muutenkin siivonnu tarpeeks viimepäivinä... noh eipä tarvii keksiä tekemistä :)
 
Mä en oo aikasemmin uskaltanu tänne kirjotella kun jotenkin ei meinaa tajuta että meille olis tulossa kolmas lapsi. Mulla ei onneks oo ongelmaa salata työkavereilta tätä raskautta kun ei lehmät kuitenkaan kellekään kerro :D Vähän mieltä varjostaa muutenkin kun nyt on pari kertaa tullut jonkun verran veristä vuotoa. Vaikka määrä onkin ollut pieni niin kyllä se silti vähän säikäyttää...
 
Mä en oo aikasemmin uskaltanu tänne kirjotella kun jotenkin ei meinaa tajuta että meille olis tulossa kolmas lapsi. Mulla ei onneks oo ongelmaa salata työkavereilta tätä raskautta kun ei lehmät kuitenkaan kellekään kerro :D Vähän mieltä varjostaa muutenkin kun nyt on pari kertaa tullut jonkun verran veristä vuotoa. Vaikka määrä onkin ollut pieni niin kyllä se silti vähän säikäyttää...

Hetken kesti tajuta että nyt puhuttiin ihan oikeista lehmistä eikä että haukuttiin työkavereita x'D

Mulla kans tuli muunmuassa eilen pitkin päivää pyyhkiessä verta. Välillä ihan kirkasta ja välillä ruskeeta. Kyllä se vähän pistää mietityttämään vaikka pienissä määrin onkin normaalia..
 
Hetken kesti tajuta että nyt puhuttiin ihan oikeista lehmistä eikä että haukuttiin työkavereita x'D

Mulla kans tuli muunmuassa eilen pitkin päivää pyyhkiessä verta. Välillä ihan kirkasta ja välillä ruskeeta. Kyllä se vähän pistää mietityttämään vaikka pienissä määrin onkin normaalia..

Vuoto ei ollut hauskaa, mutta toi eka kommentti oli! :D
 
Kanelikeksille tsemppiä ja tietenki muillekki joilla verta tulee! Tulkaahan kertomaan tilanteet.

Ja todellakin niille kans tsemppiä jokka kihokkien kans painii. On sitte tosi ärsyttävä riesa!
 
Mun pojan päiväkodissa on enterorokkoa! Nyt vähän jännittää, että tarttuuko se poikaan ja, että huomaanko se ajoissa, että voin dumpata pojan mummilaan sairastaan.
 
Mun pojan päiväkodissa on enterorokkoa! Nyt vähän jännittää, että tarttuuko se poikaan ja, että huomaanko se ajoissa, että voin dumpata pojan mummilaan sairastaan.

Meillä oli kaikilla enterorokko pari vuotta sitten ja mies joutu pahiten kärsii. Hänellä kesti pari viikkoa, suu ja kädet turpos ja lopuks lähti kynsiä. Oli aivan uskomaton tauti (mut ilmeisesti ei kovin yleistä et noin pahaksi menee). Pojan kanssa selvittiin vähäisillä näpyillä ja kuumeella.
Toivottavasti ei nyt teihin tartu!!
 
Kyllä se oli kesken mennyt. Vähällä pääsi. Kohtu oli tyhjentynyt nätisti eikä verta enää vuoda. Ehkä meillä seuraavalla kerralla on pienellä sitten oma suojelusenkeli matkassa. :sad015:Heartred
 
Meillä oli kaikilla enterorokko pari vuotta sitten ja mies joutu pahiten kärsii. Hänellä kesti pari viikkoa, suu ja kädet turpos ja lopuks lähti kynsiä. Oli aivan uskomaton tauti (mut ilmeisesti ei kovin yleistä et noin pahaksi menee). Pojan kanssa selvittiin vähäisillä näpyillä ja kuumeella.
Toivottavasti ei nyt teihin tartu!!

Yäk!!! :eek: Täytyy toivoa, että tää päivä menee vielä hoidossa tarttumatta niin sit alkaa joululoma!
 
Takaisin
Top