Inseminaatio/muut hoidot 2018

Tänään alkoi menkat just ennen ultraa ja koko projekti siirtyy ensi vuodelle

Seuraavasta normaalista kierrosta syödään ensin letrot alle, sitten kaksi pistosta perään ja ultra. Jos seuraava kierto alkaa ennen joulua, pitää odottaa sitä seuraava.
 
Muokattu viimeksi:
Ensiksi onnea plussanneille! :)

Tulin päivittämään kuulumisia. Kolme inseminaatiota on tehty luomukiertoon ja tuloksetta.

Nyt on menossa pistos avusteinen kierto. Tarkoituksena saada useampi (2) munasolua ja näin parantaa mahdollisuutta. Huomenna viimeinen pistos ja perjantaina ultra.

Usko insseihin on jo mennyt, mut koitetaan nyt vielä viimeinen kerta.

Mies viime viikkoina lämmennyt koeputkihoitoon. Luultavasti yksi hoito mahdollisine pas hoitoineen tehdään jos nyt ei tärppää.
 
Hei kaikki!
Kirjoitan ekaa kertaa tänne. Meillä miehen kanssa takana ehkäisemättömiä vuosia takana jo yli kuusi, yhtään kertaa en ole ollut raskaana tänä aikana. Tänä syksynä mentiin lopulta tutkimuksiin, mitään selittävää lapsettomuudelle ei löytynyt. Lääkäri sanoi että voidaan edetä suoraan IVFään, tai kokeilla inseminaatiota halutessamme. Oon tässä kierrossa pistänyt gonal f:ää ja irrotuspiikin, ja tänään menossa sit inseminaatioon. En uskalla toivoa et ekalla kerralla tärppäisi, kun niin monesti aiemmin toivonut ja sit menkat alkaneet just ajallaan....
Mulle tuli gonalista alavatsa tosi araksi ja oon ollut väsynyt. Mä olin vähän yllättynyt kun ultrassa lääkäri ei kysyny mitään onko pistokset menny hyvin tai onko ollu vaivoja, nopeesti vaan tutki ja sanoi milloin tulla inseminataioon. onko teillä muilla ollut gonalista oireita, onko nämä yleisiäkin vaivoja?
Mielenkiintoista lukea muiden tarinoita. Onnea kaikille plussaajille ❤
 
Tervetuloa Joy!

Bemfola 75iu ei aiheuttanut mulle mitään oireita. Vaikka työkseni pistelen muita oli itseen pistäminen alkuun tosi hermostuttavaa. Muutama mustelma tuli vatsalle.

Pistoshoito toi halutun vasteen. Molemmin puolin oli yksi munasolu 18mm ja inseminaatio tehtiin myös samana päivänä kun sain ovisplussan.

Hieman jäi miettityttämään oliko munasolut tarpeeksi isoja irrotakseen. Viimeksi oli kokoa 22mm. Lääkäri kyllä sanoi et 18 kokoisia jo irrotellaankin. Nyt en saanut irroituspiikkiä.

Tavallaan tämä on yritys kerta 4 ja 5. Kaksosetkin saa vaikka tulla
 
Mulla oli tässä viimesimmässä inssikierrossa kp 12 aamulla ultrassa molemmin puolin 17mm follikkelit, samana iltana pistin irrotuspiikin, kp 13 päivällä tehtiin inseminaatio ja kp 14 aamupäivällä tunsin ovulaation. Siitä kaksi viikkoa myöhemmin tein positiivisen raskaustestin ja nyt on menossa viikot 6+3! :Heartred Eli sun Taikaa83 18mm follit kuulostaa sopivilta! :)
Tietty eihän sitä voi tietää, että vaikuttaako "pieni" follien koko alkion kehitykseen, mutta mun kohdalla se ainakin se jää nähtäväksi....

Tsemppiä piinapäiviin! :)
 
Mulla oli tässä viimesimmässä inssikierrossa kp 12 aamulla ultrassa molemmin puolin 17mm follikkelit, samana iltana pistin irrotuspiikin, kp 13 päivällä tehtiin inseminaatio ja kp 14 aamupäivällä tunsin ovulaation. Siitä kaksi viikkoa myöhemmin tein positiivisen raskaustestin ja nyt on menossa viikot 6+3! :Heartred Eli sun Taikaa83 18mm follit kuulostaa sopivilta! :)
Tietty eihän sitä voi tietää, että vaikuttaako "pieni" follien koko alkion kehitykseen, mutta mun kohdalla se ainakin se jää nähtäväksi....

Tsemppiä piinapäiviin! :)
Onnea peruna86!
Mulla oli plussakierrosta ultrassa yks 11mm ja yks 8mm folli. Lääkäri teki sit laskelmat ja sen mukaan pistettiin irrotuspiikki. Eli vaikka varmaa tietoa ei koosta ollukkaan, niin positiivisia uutisia!
Niin ja kannattaa muistaa, et irrotuspiikki pistetään n. 30h ennen haluttuu ovulaatiota. Eli follit ehtii vielä kasvaa sen 1,5 pv :happy:
 
Onnea Peruna86 ja Iffy! :Heartred :happy:
Ihanaa odotus aikaa!

Kiitoksia kokemuksienne jakamisesta.
Ehkä mä sitten uskallan toivoa plussaa.
Vielä puoltoista viikkoa pitäs malttaa ennekun saa testata.
 
Onnea kaikille plussanneille!

Itse pitkästä aikaa kuulumisia. Yksi kierto meni niin päin seinää, että itse inssiin ei edes päästy. :sad001 Mutta nyt sitten tässä kierrossa kävi niin iloisesti, että tänään tehtiin inssi, eli nyt sitten, mitä piinaillaan?

Irrotuspiikki laitettiin tänään ja mulla tais folli olla jonku 21 mm ja toinen 20mm? voiks se olla niin paljon? :D
Joka tapauksessa jännää aikaa. Tässä onnistu tai ei, niin loma odottaa tammikuussa ja helmikuussa sitten ihmetellään mitä pitikään tehdä. Ihanaa et kaikkea kivaa on. =)

Hyvää Joulun odotusta!
 
Onnea kaikille plussanneille!

Itse pitkästä aikaa kuulumisia. Yksi kierto meni niin päin seinää, että itse inssiin ei edes päästy. :sad001 Mutta nyt sitten tässä kierrossa kävi niin iloisesti, että tänään tehtiin inssi, eli nyt sitten, mitä piinaillaan?

Irrotuspiikki laitettiin tänään ja mulla tais folli olla jonku 21 mm ja toinen 20mm? voiks se olla niin paljon? :D
Joka tapauksessa jännää aikaa. Tässä onnistu tai ei, niin loma odottaa tammikuussa ja helmikuussa sitten ihmetellään mitä pitikään tehdä. Ihanaa et kaikkea kivaa on. =)

Hyvää Joulun odotusta!

Tärppionnea täälläkin! :)
Sun follien koot kuulostaa oikein hyviltä ja tiiä, jos/kun molemmat irtoaa, niin saatko tammikuussa tuplayllärin! :joyful:

Jäädään jännäämään! :)
 
Mulla tässä plussakierrossa oli inssipäivänä limis 14mm ja follikeli yli 20mm. Papereihin on pistetty että hedelmöitys tapahtunut inssipäivänä, kun sain neuvolaraportin lapsettomuushoidoista. (Inssi tehtiin muistaakseni kp16 tai kp17)

Irrotuspiikin ohjeen mukaan olin pistänyt pari päivää aikaisemmin
 
Hei!

Ei tullut jouluplussaa.
Ensi vuonna suunnittelukäynnille IVF hoidosta.

Rauhallista joulua kaikille!
 
Taikaa83, Harmi. :sad001

Meikäläinen vielä piinaa muutaman päivä. Ei monta enää, oon kyl tehnyt pirruuttani jo testin mutta niissä ei vielä mitään, mutta eipä kk pitäisi vielä alkaa..
Pregnyl tehnyt kyllä liudan kaiken maailman oireita, tai sen piikkiin laitan.. :bored: Tämmösii ns. Menkkaoireita on, mutta saas nähdä. No pian pian kuulee.
 
Kuukausi oli taukoa välissä ja nyt palailemassa linjoille.

Kp7 menossa, Letrot vielä tänään ja huomenna, sitten la ja su gonal-piikit ja ma aamulla ultraan katsomaan, olisiko tämä setti toiminut.
 
Tänään kp 11 ultra ja toisella puolella oli 15mm follikkeli, toisella 12 ja 11,6. Limis 7mm. Tänään ja huomenna vielä Gonal, keskiviikkona irroituspiikki ja perjantaina eka inssi!! :happy093
 
En ookkaan täällä tainnut kertoa, mutta raskaus etenee (näin ainakin toivon!! :wideyed:) niinkun pitääkin, nyt menossa 10+3. Kävin varhaisultrassa viikoilla 7+3 ja sieltä löytyi viikkoja vastaavat ja sykkeelliset KAKSI alkiota! :eek: Kahden viikon päästä on nt-ultra, siellä toivon edelleen näkeväni molemmat elävinä ja voimissaan! :) Jännittävää aikaa! :)
 
Onnea!! :excited001

Mä olen kanssa intona nyt perjantaista, vaikka pieni ääni takaraivossa sanoo, että todennäköisyys, että nyt alkaa raskaus, on varmaankin aika pieni. Mutta jos silti. :grin

En ookkaan täällä tainnut kertoa, mutta raskaus etenee (näin ainakin toivon!! :wideyed:) niinkun pitääkin, nyt menossa 10+3. Kävin varhaisultrassa viikoilla 7+3 ja sieltä löytyi viikkoja vastaavat ja sykkeelliset KAKSI alkiota! :eek: Kahden viikon päästä on nt-ultra, siellä toivon edelleen näkeväni molemmat elävinä ja voimissaan! :) Jännittävää aikaa! :)
 
Onnea!! :excited001

Mä olen kanssa intona nyt perjantaista, vaikka pieni ääni takaraivossa sanoo, että todennäköisyys, että nyt alkaa raskaus, on varmaankin aika pieni. Mutta jos silti. :grin

Kiitos! :)

Miksi pidät mahista raskautua huonona? Etkö usko, että inssillä voisi onnistua? Vai ekaa kertaako epäilet?

Kaikki on mahdollista! Raskautumiseen tarvitaan yksi hedelmöityskykyinen munasolu ja yksi vikkelä siittiö. Ja nämä saattaa mätsätä jo ekalla kerralla! Toivotaan parasta! :)
 
Takaisin
Top