Inseminaatio/muut hoidot 2018

Onnea alinah!
Millainen teidän tausta olikaan?

Kiitos! Meillä toisen lapsen yritystä takana 2v9kk. Esikoista yritettiin 2v ilman hoitoja, kun sitten ilmoitti sen 2v jälkeen luomusti tulostaan. Mulla oli jo ennen esikoista ovuloimattomuutta ja kiertohäiriöitä. Hakeudutiin julkiselle lapsettomuushoitoihin 2017 syyskuussa.

Tehtiin joulukuussa aukiolotutkimus, johtimet oli auki. Miehen sperma priimaa. Sain letrozolit, mutta niitä söin vain 2 kiertoa kun niistä ei ollut mitään vastetta. Ei kasvattanut folleja, munasarjat oli lepotilassa. Sitten toukokuussa tehtiin ensimäinen pistoshoitoinen ovulaatioinduktio joka ei tuottanut tulosta.. Lokakuussa sitten tehtiinkin ensimmäinen inseminaatio meidän toiveesta ja tämä nyt oli sitten toinen inseminaatio kierto.
 
Onnea alinah!!

Tiedäkkö, myös mä plussasin tänään aamulla!!!! Tein kaks testii ja molemmissa haaleahko, mutta täysin selkeä viiva!!! En usko vieläkään?? :) Tänään mitä todennäköisimmin lähtenyt käyntiin viides viikko. Luget loppu eilen.

Yritys aloitettu 05/2013, josta lapsettomuushoitoihin 06/2014... Pitkä historia takana. Kokeiltu terot, letrot, clomifemit yms. tuloksettomina...
Kesäkuussa 18 alkoi pistoshoitodot ja nyt oli vasta toinen onnistunut pistoskierto: menopur + letrozol (ajoitetun yhdynnän kera)
Yritystä takana siis jo 3,5 vuotta. En uskalla olla kauhean iloinen, yritän pitää jalat maassa, koska tiedän, että mitä vain voi käydä....

Silti... vähän hymyilyttää :joyful:

:love7
 
Onnea alinah!!

Tiedäkkö, myös mä plussasin tänään aamulla!!!! Tein kaks testii ja molemmissa haaleahko, mutta täysin selkeä viiva!!! En usko vieläkään?? :) Tänään mitä todennäköisimmin lähtenyt käyntiin viides viikko. Luget loppu eilen.

Yritys aloitettu 05/2013, josta lapsettomuushoitoihin 06/2014... Pitkä historia takana. Kokeiltu terot, letrot, clomifemit yms. tuloksettomina...
Kesäkuussa 18 alkoi pistoshoitodot ja nyt oli vasta toinen onnistunut pistoskierto: menopur + letrozol (ajoitetun yhdynnän kera)
Yritystä takana siis jo 3,5 vuotta. En uskalla olla kauhean iloinen, yritän pitää jalat maassa, koska tiedän, että mitä vain voi käydä....

Silti... vähän hymyilyttää :joyful:

:love7

Eikä miten ihanaa! Mulla loppuu luget vasta perjantaina.

Onnea Iffy!
 
2b69bed2bd893cb0dd2d61211e2fb943


Tässä tämän päivän pc.
 
2b69bed2bd893cb0dd2d61211e2fb943


Tässä tämän päivän pc.

Näytti hyvin samalta mulla aamulla. haaleis mulla on voinu johtuu myös siitä, et olin käyny tyyliin 1,5h sitten jo aiemmin vessassa.
Huomenna teen vielä uuden ja sitten soittelen naistenklinikalle.

Meidän tilanteet kuulostaa muuten hyvin samanlaisilta. En itse ole ovuloinet ennen pistoksia. Letrot yms. Oli täysin vailla tehoa.
 
Superisti onnea plussanneille! :smiley-angelic003

Minulla nyt kolmas päivä kiertoa (eli viimeinen letrokuuri ja yritykset eivät nekään tuottaneet tulosta) ja huomenna aloitetaan Gonal-F -pistot. Viikon päästä perjantaina ultraan katsomaan, millainen vaste ja toivottavasti päästään jo sopimaan inseminaatiopäivää.
 
Superisti onnea plussanneille! :smiley-angelic003

Minulla nyt kolmas päivä kiertoa (eli viimeinen letrokuuri ja yritykset eivät nekään tuottaneet tulosta) ja huomenna aloitetaan Gonal-F -pistot. Viikon päästä perjantaina ultraan katsomaan, millainen vaste ja toivottavasti päästään jo sopimaan inseminaatiopäivää.
Tuleeko teille automaattisesti inseminaatiot? Meillä nimittäin mentiin pistostenkin kanssa 4 ekaa kiertoa ajoitettuin yhdynnöin. Ja sieltä vikoista tärppäs. :)
 
Tuleeko teille automaattisesti inseminaatiot? Meillä nimittäin mentiin pistostenkin kanssa 4 ekaa kiertoa ajoitettuin yhdynnöin. Ja sieltä vikoista tärppäs. :)

Juu, ainakin puhui, kun tänään soitin, että katsotaan sitten, saadaanko samalla inseminaatioaika varattua :)
 
Me ollaan kihlattuni kanssa yritetty lasta 1v. E-pillerin jätin pois maaliskuun puolessa välissä 2017. Maaliskuussa 2019 tulee 2v täyteen.

Lääkärissä käyty ja lääkäri sano että pitäis olla jo tullut raskaaksi. Pitää käydä verikokeissa ja sit kun saa tulokset niin aloitetaan lääkitys jonka avulla pitäis tulla raskaaksi.
 
Ihanaa lukea muiden raskausuutisista, luo uskoa, että ehkä minäkin vielä joskus! :excited001

Mulla mies ehti ensimmäisen pistää kotona ja sitten tulikin seuraavana päivänä äkkilähtö klinikalle ja toisen pistoksen laittoi Viikin hevossairaalan eläinlääkäri. :rolleyes: Ja kolmantena iltana kaveri autossa, kun päästiin hakemaan hevonen takasin kotiin.

Olin laskeskellut, että 22 illalla ollaan aina varmasti jo viimeistään kotona, että pääsee pistämään, mutta ei se ihan mennytkään niin.:laughing002
 
Hyvä, että pistokset alkaa onnistua! Ne helpottuu vaan. Ja tosiaan loppujen lopuks totesin et ite pistäessä tuntuu vähiten :grin (vaikka se jännitti ihan hirveästi - oon jopa pyörtyny verikokeeseen...)

Mut siis, haluun myös tuoda esiin positiivisia uutisia: 6. Raskausviikon alussa mennään :happy: takana 3,5v. Yritystä, joten olen ihan neuroottinen ja pelkään keskenmenoa. Siks oonkin tehny varmaan viis raskaustestiä :hilarious: Ehkä se vähän helpottaa, kun parin viikon päästä pääsen varhaisultraan!
 
Ei ollut yksikään munasolu lähtenyt kypsymään :angry1 Nostettiin annosta ja maanantaina uudestaan.. Kylläpä nyt turhauttaa.
 
Ei ollut yksikään munasolu lähtenyt kypsymään :angry1 Nostettiin annosta ja maanantaina uudestaan.. Kylläpä nyt turhauttaa.
Älä huoli, mullakin kävi noin ekalla kerralla. Sit annoksen nosto tekikin 6 yhtäaikaa ja hoito jouduttiin keskeyttää :confused: seuraavalla pistoskiekalla mentiin sit pienemmällä annoksella mut pistoksia piiiiiitkään. Kolmannella kroppa olikin alkanu jo tottua ja alko reagoida nopeemmin. Oikeen annoksen löytämisessä ja kropan tottumisessa voi mennä aikaa.
 
Takaisin
Top