Imettävät kuumeilijat

Hirveä PMS tänään ja alavatsaa turvottaa ja jomottaa, mutta piti ärtymyksissään mennä tekemään raskaustesti. Arvatkaa oliko negatiivinen? :nailbiting:

No, totta kai oli. :rolleyes: No, en olisi halunnutkaan jousimiestä. :angry2

Oltiin onneksi esikoisen kanssa koko ilta liikenteessä niin ei tarvinnut hänelle äksyillä. Ylihuomenna varmaan kp1 ja viikonloppuna ovulaatiotestien osto edessä.
 
Pronssi. Mul oll jossain raskaudessa silleen et iski tuo pms raivo ja ketutus pari pv ennen ku piti menkkojen alkaa mutta sit se ns loppuikin yks kaks seinään ja olin ns liian hyvällä tuulella. Yleensä se on vaan pahentunu kunne menkat alkanu. Eihän sitä tiiä :shy:
(Selvennykseks et oon siis ollu elämässäni 8x raskaana joista kolme elävää lasta maailmassa.)

Mul oli kans niin tautinen pms raivo vkl ettei tosikaan. Kaikki vaan itkettää, pinna palaa ja maha turvoksissa ja koskee. Mut eipä nää näköjään merkkaa lasta eikä pskaa :grin:bored:
 
Ärsyttävää, kun pms ja raskaus oireet on ihan samanlaisia. Ja mulla ainaki ihan järkyttävästi pahentunut pms raskauden ja synnytyksen jälkeen. Joka kierrossa on olo että "oonkohan raskaana" kun on niin kauheet pms oireet. Nytkin tässä kierrossa ihan hirveet alavatsa jomot, vihlontaa ym oletetusta ovulaatiosta asti. Tissit kipuilee ja vihloo, kylmä ja väsy. Mutta niin on ollu pari viimeistäkin kiertoa ja aina on menkat alkanut ajallaan tai aikaisemmin. :/ Mutta nyt yritän olla että en nostaisi odotuksia loppuviikkoon kauheen korkealle. Kuinkahan onnistuu... :D Nyt menossa kp 25 /23-29.
 
Mä en muista oliko mulla PMS-oireita edellisissä raskauksissa, ku molemmat alkoivat (kiinnittymis)vuodolla. Luulin, että kuukautiset alkoivat, joten testasin varmaan viikon myöhässä. Nyt ei ole vuotoa vielä kuulunut kp30/28-31. Ei auta muuta kuin odotella.

Millähän saisi tosiaan ajatukset pidettyä muualla aina loppukierrosta... Ärsyttävää, kun ei ikinä voi olla varma. Voisi kuulua mahasta ding-ääni, kun munasolu on hedelmöittynyt ja toinen, kun se on kiinnittynyt. :hilarious:
 
Jep! Mä en nuorempana tienny kierron vaiheista tuon taivaallista. Menkat vaan aina alkoi. Ekan lapsen jälkeen ehkä jotenki mut tokan jälkeen ja plus 35v tunnistan joka hiton vaiheen kierrosta ja PmS on puolet kierrosta. Onnea vaan miehelle :angelic: Ja just toi että vähintään puolet kierroista olin raskaana oireiden mukaan :sour:
En mä ainakaan osaa tunnistaa mitään ratkaisevaa eroa raskaana ololle tai perus loppukierrolle. No okei, luteaali tuppaa olemaan luhyt ja lämmöt droppaa nopeasti eli ehkä ne on tavallaan ainoita toiveita herättäviä jos dpo8 jäljeen viel palelee ja lämmöt jatkaa selkeesti nousua. Kaikki muu nippailu ja nappailu ja tissihommat on mitä sattuu oireita. Etominen ja muu hajuherkkyyskin tuntuu olevan joka kierron oireena. Jopa nyt ilman kiertoa :hilarious:
 
Ainii löysin jonkun jenkkiselityksen sille miks imettäessä saa usein niitä Lh piikkejä tikkuun ilman ovulaatioita/kiertoa.
Noin lyhyesti imetystaajuuden mukaan elimistö lähettää silloin tällöin LH pulssin mutta ei sitä ns normaalia tiheämpää Lh aaltoilua joka vaikuttaisi munasolua kasvattavasti ja lopulta irrottavasti. Eli jos tulee ns pidempi väli niin elimistö sykäisee LHta menemään ja sit se taas haihtuu lähes nollaan kun lapsi imee vaikka päivällä taas tiheemmin jne.
 
Mä tossa just luin foorumilta mun vanhoja viestejä ja sinne olin kirjoittanut kaikki oireet ennen plussaa ja silloin olin ihan 100% varma et menkat alkaa, kun oli vielä kierto missä en saanu ovisplussaa tikuilla kiinni. Ihan samoja oireita ku ennen menkkojaki mutta raskaana silti oltiin . :D ei parane ku vaan odotella, että tuleeko ne vai ei... Nyt super pääkipu meneillään. :sad001
 
Noooo. Kp 26/23-29 ja en malttanut olla testamaatta.. (se siitä itsensä hillitsemisestä) :D Mutta haamuviiva sieltä sitten ilmaantui. Nyt jännätään, että lähteekö vahvistumaan vai alkaako menkat ja oliko kiinnittymis yritystä vaan. Teen uuden testin lauantaina. Vatsassa perhoset jylläävät! :)
 
No niin. Jännän äärellä! Toivotaan vahvistumista, Mimmi! :gen014 Haamu on hyvä alku.


Täällä kp 31/28-31. Väsyttää, ketuttaa, palelee ja naama kukkii. Vähän väriä jäi vessapaperiin, joten jospa huomenna alkaisi uusi kierto. Jos ei niin lauantaina testailen myös. Maanantainen (oletettu dpo 12) superblanco ei paljon toivoa anna. Väri oikein väisteli viivanpaikkaa. :rolleyes:
 
Tuollainen. Ei oikein kuvaan saanut hyvin, mutta silmin nähden oli väriäkik hieman haamulaisessa. Pregcheckin testi oli. Tosin nyt taitaa käydä kuitenkin niin, että oli kemiallinen kun tänään tuli ruskeaa tuhrua pyyhittäessä.. olisi pitänyt vaan odottaa siihen huomiseen että testaa ekan kerran jos menkat ei ala.. :sad001
 

Liitteet

  • 1553854871051.jpg
    1553854871051.jpg
    29 KB · Katsottu: 328
Mimmi. Eikä! PCt on kyl nii luottoja et en ole ikinä saanu mitään suurennuslasilla tai valollakaan syynättävää haalua ilman raskautta. Ja tosi aikaisin ne on antanu jo haamujen esiasteen.
En saa puh kunnolla tsuumattua sun kuvaa mut ei hitto jos alkaa vuotaa :sorry::oops:
 
Toivotaan että olisi normaalia pientä tuhrua mitä voi esiintyä alkuraskauksessa. :wink Vahvistumisia Mimmi!

Epäilinkin reilu viikko pari sitten ovulaatiota kun mahaa nipisteli. Ei ole tosiaan vielä tullut menkkoja synnytyksen jälkeen 1 vuosi sitten. Toissa päivänä tuli pyyhkiessä vaaleanpunainen tahra ja eilen vähän rusahtavaa. Eli olisiko tämä ollut ekat menkat. Tietysti kun sovittiin että yritykset jäihin puoleksi vuodeksi. Silti kiva tietää että munasarjat ovat heräämässä. Aloin jo epäilemään että minussa on jotain vialla. Ehe.
 
Tällaiset testit tänään. :) :O :Heartred

Oli pakko tehdä digikin lisäksi, kun tuli niin haalea plussa. Toivottavasti nousee vielä hormonitasot jatkossakin. Ajattelin kyllä vielä seurata liuskatesteillä ainakin viikon ja jos rahapussi antaa myöden niin ehkä noita digejäki vois tilata pari kappaletta. :D

Ja tänäänkin tuli pientä tuhrua pyyhittäessä. En muista yhtään, että sellaista olisi ollut esikon kohdalla. Onko teillä ollut tuollaista?
 

Liitteet

  • 1553943908981.jpg
    1553943908981.jpg
    25.2 KB · Katsottu: 353
Onnea mimmi :) yhdellä kaverilla tuli vuotoa ensimmäisen kolmanneksen aikana, mut kaikki meni hyvin. Toivotaan että sulla kävis samoin.
 
Onnea, Mimmi!
Kyllä pieni tuhruvuoto on ihan normaalia alkuraskaudessa. Ainahan se mietityttää ja vähän pelottaakin, mutta ihan harmitonta yleensä.
 
Takaisin
Top