Imettävät kuumeilijat

Heips! Uusi pienesti kuumeilija ilmoittautuu. Ehkäisy ollut pois viime elokuusta. Yöimetykset lopetin kokonaan vasta vähän sen jälkeen. Ilmeisesti ennen sitä ei edes ole ollut oikeaa kiertoa, kun alkuun tein useamman turhan testin, kun menkkoja ei vaan kuulunut. Joulun jälkeen vähensin päiväimetyksiäkin radikaalisti, mutta ei näytä siitäkään olleen apua. Nyt tosin lapsi on käynyt taas rinnalla tiheämpään kun on ollut kipeänä. Joutuu varmaan lopettamaan kokonaan pääsiäisenä, kun lapsi velhoutuu, josko sitten mahdollisuudet paranisi.
Onko muita samassa tilanteessa olevia?
Tervetuloa :) Toivottavasti plussaat pian!

Mulla ei ole vielä tärpännyt, vaikka lapsi on 2v 3kk ja imetystä on luonnollisesti aina vain vähemmän. Tai on tärpännyt, mutta päättyen varhaiseen keskenmenon. Ovulaation bongaan joka kerta ja on ajoitetut yhdynnät.
 
Mitäs kaikille kuuluu? :)

Täällä tehty tänään digitesti ja viikot noussut sinne 2-3 vk. :) Ei kauheasti raskausoireita. Välillä etova olo ja erilaisia tuntemuksia alavatsassa mutta ei sen enempää. Vuotokin loppunut, tai ei ainakaan muuttamaan päivää oo tullu mitää.

Täällä hirmuisesti tullut lunta. Kevät huumassa jo ajattelin että päästäisiin pyöräilemään esikoisen kanssa ja hälle myös potkupyörä tilattuna harjoittelua varten. :)
 
Se on se takatalvi! Aina se tulee ja silti aina osaa yllättää :banghead:

Vähän on luovuttanut olo raskautumisen kanssa, vuorotyö varmasti tulee vaikeuttamaan yhdyntöjen ajoitusta. Varsinkin kun otollisia päiviä saa aina odottaa kuukausikaupalla! En muista edes milloin ovulaatio olisi ollut ennen kp 30. Olisi hyvä jos työt veisivät edes vähän ajatuksia raskautumisesta, mutta mitä vielä..

Onnea Mimmi digin nousseista viikoista :Heartred :)
 
Kuukautisista selvitty. Ihan hirveä tulva kp 2 oli. Ei tuollaista ole ollut aikoihin. :wtf:

Laskeskelin, että ovulaatio on pääsiäisviikolla, joten miehen työvuorot sopivat paremmin vauvantekohommia ajatellen. Väsymys on vaan vaivannut viime päivinä. Koetan tankata rautaa, jos se auttaisi.

Bella Swan, onko sulla ollu pitkät kierrot jo ennen raskautumista? Vuorotyö tuo kyllä kivasti omat haasteensa mukaan.
 
Tänne samaa kuin ennenkin, eli ei kiertoa eikä raskautta. Vauvakuume on onneksi vähän helpottanut, vaikka kyllä tässä edelleen odottelen että milloin kakkonen ilmoittaa itsestään.
 
Pronssi, joo, aina ollut kierto todella epäsäännöllinen ja pitkä. Esikoista kun alettiin kuumeilemaan, yk1 tärppäsi, se olikin varhainen km. Sitten esikoinen kuitenkin tärppäsi sen jälkeen yk4.
 
Me käytiin varhaisultrassa viime lauantaina kun viikkoja olisi pitänyt olla 7+0 (noin). Ultran perusteella oli vain noin 5+6, eikä sykettä vielä näkynyt, alkio oli vain 2,5mm. Vähän tuo mietitytti miten voisi noin pienillä viikoilla olla, mutta mutta. En tiedä, varmaan se voi olla muutamia päiviä myöhemmin hedelmöittyminen tapahtunut, mutta en usko että yli viikkoa myöhemmin kuitenkaan. Ei ole ollut kipuja eikä vuotoja, joten sen puoleen nyt olen ihan luottavainen. Oireitakin on vähän aaltoillen, mutta esikoisestakaan ei ollut mitään pahoja oireita, että ei se nyt kerro omalla kohdalla mitään. Eipä tässä auta kuin olla ja odotella.

Aluksi tuntui, että maidon heruminen väheni, mutta tuota ei ole enää ollut. Esikoinen (2v2kk) käy vielä samaan tapaan rinnalla kuin aiemminkin ja maitoa tuntuu tulevan. Vähän toivon, että näin jatkuisikin ja päästäis kokeilemaan tandemia. Tissi on esikoiselle vielä tosi tärkeä. :Heartred
 
Hildurbia ei kannata heittää kirvestä kaivoon ainakaan viä. Tää herra täs sylissä oli oli yli viikon pienempi varhais ultrassa mut sit kiri nt-ultraan ittensä kierron mukaseksi. Et ennen kun toisin todistetaan on viä mahkuja.

Itellä ois alle viikko menkkohin ei oiretta puolesta eikä vastaan. Katotaan.
 
Hildurbialle tsemppiä. Tokihan ne voi paljon heittää jos ihan varma ei oviksesta oo.

Mimmille onnea viikoista!

Pronssi, iyh..mulla kans viime vuodet ollu kamalat menkat. En kaipais yhtään :grumpy:

Siirun kans samoissa mennään. Ei kiertoa.
Mutta toivon että alkaa koska olot on aivan hirveät ollu vikat kaks viikkoa. Oksettaa, yölläkin kuvottaa että noustava syömään, itkettää ja masentaa, mies tekis mieli heittää pihalle. Kaikki pskaa paitsi k*si :mad: Alamaha kipuilee on off. Kamalia migreenejä ja pääkipua monta päivää putkeen.

Huvikseen tehty ovistestejä mutta samaa on off viivaa antaa. Enkä uskokaan et mun menkat alkaa ennakoivalla oviksella. Mut kunhan olen kokeillu :shy:
 
Hildurbialle tsemppiä. Tokihan ne voi paljon heittää jos ihan varma ei oviksesta oo.

Mimmille onnea viikoista!

Pronssi, iyh..mulla kans viime vuodet ollu kamalat menkat. En kaipais yhtään :grumpy:

Siirun kans samoissa mennään. Ei kiertoa.
Mutta toivon että alkaa koska olot on aivan hirveät ollu vikat kaks viikkoa. Oksettaa, yölläkin kuvottaa että noustava syömään, itkettää ja masentaa, mies tekis mieli heittää pihalle. Kaikki pskaa paitsi k*si :mad: Alamaha kipuilee on off. Kamalia migreenejä ja pääkipua monta päivää putkeen.

Huvikseen tehty ovistestejä mutta samaa on off viivaa antaa. Enkä uskokaan et mun menkat alkaa ennakoivalla oviksella. Mut kunhan olen kokeillu :shy:


Ootko varma ettet ole raskaana? Nuo oireet kuulostaa ihan mun raskaus oireita..
 
Lupaavia oireita kyllä, Sharmander :wink

Mitenkäs muut, mitä kuuluu?

Täällä lapsi kipeä ja kyllä tarvitsee paljon läheisyyttä ja tissiä. Lopettaminen ei ole ehtinyt käydä mielessä, eikä imetys ole juurikaan vähentynyt kun on kanssani. Lapsi on päiväkodissa noin kahdesti viikossa ja hoidossa mummolassa ehkä kerran viikossa.
 
Meillä lapsi menee päiväkotiin alkukesästä, joten lopettaminen ei tähän kohtaan sovi. Päivisin ei käy tissillä enää kuin kerran tai korkeintaan kaksi, mutta yöimetykset on lisääntynyt. Viimeyönäkin taisi syödä ainakin kolmesti.

Mulla on dpo10, nega testattu aamulla. Nyt jo tuntuu menkkakipumaisia tuntemuksia joten tuskinpa tässäkään kierrossa tärppäsi. Uutta kiertoa odotellessa.
 
Ovulaatiotestissä ei vielä kummempaa viivaa. Lauantaina aloitin testauksen, mutta sunnuntai jäi välistä. Laskuri ehdotteli ylihuomista ovulaatiopäiväksi. Edelliskierrossa oireiden mukaan laskemani päivä täsmäisi niille main. Onneksi en vielä ovuloi, kun iski flunssa. Ei nenä tukossa hirveästi jaksa edes pussailla eikä mitään muutakaan.

Lapsikin on ollut vähän sairaana ja erehdyin sitten yöllä antamaan maitoa. Loppuyö menikin tissillä tai muuten vain kainalossa kiehnäten. Aamulla herättyäni hän jäi tyytyväisenä rötköttämään keskelle tyynyäni. :rolleyes:
 
Kiitos kaikille vaan en oo tosiaankaan raskaana :grin olen sen kahdeksan kertaa elämässäni ollut ja ei, en oo nyt. Kakkosen aikaan oli noita samoja oloja ajoittain ennenku menkat alkoi, kaikki haisee pahalle kilsan päähän ja oksettaa aamuyöt jne. Sama oli kiertojen aikaan ennen tätä kolmosta. Ne oikeet raskausoireet, lämmöt ja palellus puuttuu. Samoin O-testit hailua on off. Hauska tosin olis tietää mikä noi tekee, yleensähän se on keltarauhanen kun tekee noi hajuherkkyydet sun muut esim loppukierrossa..kelle tekee o_O

Äh Pronssi. Voihan tauti. Pikaista paranemista!!

Rauhalle samoin, peukut seuraavaan kiertoon. Jospas se pian nyt tärppäis!
 
Jaaha on ilmeisesti alkukierron flunssa sekottanu kierron. Menkat myöhässä tänään tehty nega testi. Ei oireita puolesta eikä vastaan.

Toivottavasti pronssi ei tule kauheeta flunssaa.
 
Mahtavaa, Siiru! :smiley-bounce012 Kiva, kun välillä pääsee iloitsemaankin menkoista. :grin Nyt vaan kevätkylvöt käyntiin.
 
Takaisin
Top