Huolet ja murheet

Mä olen 155cm/59kg ja molemmissa raskauksissa tullut 20kg. Ei auta vaikka syö terveellisesti ja liikkuu niin töissä kuin vapaa-ajalla. Mutta kyllä ne kilot onkin sitten itsestään karisseet.
 
Mulla pituutta 175cm ja painoa 65kg, molemmissa raskauksissa myös painoa tullut +20kg, eli ihan liikaa ja molemmilla kerroilla ne myös lähteneet, luulen että imetys on ollut aika suuressa roolissa siinä, että kilot on karisseet nopeasti, koska paljon mitään muuta en ole ekana vauvavuotena tehnyt :facepalm:
 
Mulla jäi ekan raskauden jälkeen +2kg ja hormonikierukka nosti vielä +10kg.. Osa kierukan tuomista kiloista tippu, ku se poistettiin, mutta kolmisen kiloo jäi ja nyt oon 163/66. Ilmeisesti kuitenki vielä normaalipainon rajoissa, mutta eipä tuo muutaman kilon tippuminen pahaa tekis. Toivottavasti ei hirveesti tuu ylimäärästä tästä raskaudesta.
 
Mie oon 156cm/66kg. Lievästi ylipainonen eli suomeks vähän pullukka. Hirveesti en oo jaksanu ressata, ja toisaalta se on myös toiminut. Helmikuussa vaaka näytti vielä karvan alle 70kg. Oisha se kiva olla vielä ihan hoikka mut kaikkee ei voi saada, opiskeluaikana on jäänyt liikkuminen paljon vähemmälle. Laihutetaa sit mukulan syntymän jälkeen, 10kg ois kyllä helposti varaa.
 
Kuinka moni täällä odottaa malttamattomana nt-ultraa? Itsellä vielä vähän yli kaksi viikkoa odottamista ja päivät tuntuvat menevän todella hitaasti... huoh, vai onko se vain tämä maanantai-veetutus? :depressed:
 
Yritän tunkea malttamattomuuden taka-alalle, koska mun pitää odottaa vielä kolme viikkoa! :grumpy: Olen yrittänyt ajatella, että nyt kun on jo yhdeksän viikkoa takana päin, ei tässä enää mitään satu. :grin Vaikka tiedän kyllä, ettei se ihan niin mene.
 
Hah, nt-ultra menee ainaki kesäkuun puoliväliin asti niin ei jaksa vielä olla malttamaton :D Just yritin kyllä miettiä, että saa nähä miten sen saa ajotettua ku siinä on sitte tulossa pian juhannusreissua ym. ja mitäpä jos tuleeki huonoja uutisia.
 
Mulla nt-ultra 29.5. myös eli yli 13 viikkoa on jo sitten täynnä. Nyt on niin kiirettä, että hyvin jaksaa odotella. Nyt jopa vähemmän huolettanut vauvan vointikaan. Sen verran paljon oireita ollut. Jospa se on hyvä merkki.
 
Mulle ei oo tullu ees vielä aikaa nt-ultraan. Tänään kävin verikokeessa ja annoin pissanäytteen, jospa se aika ens viikolla viimestään tulis.
 
Meillä pitää ite varailla ultra-aika. Menee kesäkuun ekalle täydelle viikolle. Toivottavast viikot menee nopeesti.
 
Mulla on kans 29.5. nt-ultra. Silloin 12+1. En malttais odottaa, aika matelee tässä jännittäessä.
 
En kans tiedä omaa ultra-aikaa, mutta siihen on vielä viitisen viikkoa eli saa tovin jos toisen odotella :D miten tuntuukin viikot matelevan!
 
Paha olo mulla varmaan vielä aika pientä, mutta kyllä se ja väsymys yhdessä lamaannuttaa.
Mua kyllä huojensi lukea noita vanhoja viestejä, kun muillakin oireet aaltoilleet. Itsellä oli kanssa viikko sitten pari oireetonta päivää ja se säikäytti. No viime viikko olikin sitten taas huono voinnin suhteen.
 
Hei,kävin tänään neuvolalääkärillä ultrauksessa emättimen kautta. Kuukautisten mukaan olisi jo raskausviikko 9, kuitenkaan ultrassa ei näkynyt kuin pelkkä ruskuaispussi. Sain uuden ajan kahden viikon päähän... Miten jaksan odottaa kaksi viikkoa, onko teillä kokemusta että olisi myöhemmin näkynyt vielä elämää? :sad001
 
Mulla on nt-ultra kolmen viikon päästä. Silloin 12+2 ja kyllä jännittää.

Ja kurja tilanne Kyfi:sad001
 
Takaisin
Top