Huolet ja murheet

Millä viikoilla saitte ekan kerran dopplerilla kuuluviin? Täällä nyt menossa 9+3 ja mietin uskaltaisinkohan kohta puolin testata..

Keskimmäisestä sain 9+1 ja tästä kolmannesta joskus 8+. Nyt menossa 9+1 ja äsken äänet kuului jostain muiden äänten takaa eli ei välttämättä olisi erottanut, jos ei osaisi kuunnella niin tarkasti.
 
En nyt ehkä voi sanoa, että olisin kuullut sykkeen, kun luulen että se oli omani. Näytössä kyllä muutaman kerran vilahti lukemia 120-149. Ja tietty ~80, eli omani. Pitää myöhemmin testata uudelleen.
 
En nyt ehkä voi sanoa, että olisin kuullut sykkeen, kun luulen että se oli omani. Näytössä kyllä muutaman kerran vilahti lukemia 120-149. Ja tietty ~80, eli omani. Pitää myöhemmin testata uudelleen.
Mä luotan aina enemmän siihen mitä itse kuulen kuin lukemaan, kun nuo lukemat välillä vilkkuu miten sattuu. Yleensä kun ensin bongaan sikiön sykkeen, etsin sitten sen parhaiten kuuluvan kohdan ja siinä kun pitää aikansa, tulee näyttöönkin lukema, joka pysyy melko tasaisena vain muutaman numeron heitoilla. Ollut n. 170 ja nyt pari viime kertaa n. 160. :) Tsemppiä etsintään!
 
Millä viikoilla saitte ekan kerran dopplerilla kuuluviin? Täällä nyt menossa 9+3 ja mietin uskaltaisinkohan kohta puolin testata..

Mulla kuulu joskus 8+5. Nyt 11+2 ja kuuluu tosi selkeesti, ei tartte ees geeliä enää väliin.
 
Mulla on 10+5 ja ei vieläkään kuulu. Muistaisin että kolmannestakaan en saanut kuuluviin kun vasta 11-12+.
 
Täällä 10+5 ja tänään virtsatessa tullut kirkkaan punaista vuotoa pönttöön ja paperiin asti. Ultraan oisi vielä kaksi viikkoa. Yksi keskenmeno takana helmikuussa ja sitten tämä raskaus on se joka kerran todettiin jo väärin keskeytyneeksi. Pelottaa ihan hirveästi.
 
Voi ei, tsemppiä Elmiira2! Toivottavasti vuoto olisi ihan viatonta! :Heartpink Ja gynelle vaan yhteys, jos jatkuu, että ei tarvi paria viikkoa epätietoisuudessa olla.
 
Elmiira2, voi toivottavasti on kyse harmittomasta vuodosta! Onko sitä vielä tullut? Kovasti tsemppiä! :Heartred
 
Vielä kysyn semmoista, että kun sykkeen saa kuuluviin, pitäisikö näyttöön tulla syke näkyviin? Sain äsken selvästi kuulumaan nopean sykkeen ja kuului ihan pitkän aikaakin, mutta näytössä näkyi vain nollat.. Ja sit toisinpäin, mitään ei kuulu, mutta näytölle saattoi tulla 175. Onkohan mulla viallinen laite vai toimiiko oikeasti noin? Mulla siis jpd-100b ja aikaisempaa kokemusta mistään dopplerista ei ole.
 
Vielä kysyn semmoista, että kun sykkeen saa kuuluviin, pitäisikö näyttöön tulla syke näkyviin? Sain äsken selvästi kuulumaan nopean sykkeen ja kuului ihan pitkän aikaakin, mutta näytössä näkyi vain nollat.. Ja sit toisinpäin, mitään ei kuulu, mutta näytölle saattoi tulla 175. Onkohan mulla viallinen laite vai toimiiko oikeasti noin? Mulla siis jpd-100b ja aikaisempaa kokemusta mistään dopplerista ei ole.
Varsinkin, jos syke kuuluu vähän heikosti, vaikka omaan korvaan olisikin selkeä, ei näyttöön aina tule lukemaa. Tai jos sykkeen seassa kuuluu muitakin ääniä. Kyllä mä oon tolla samalla laitteella saanut varmaan 80 prosenttia kerroista sykelukemat, ku on vaan löytäny tarpeeks kuuluvan kohdan ja pitäny jonkin aikaa anturia ihan paikallaan. Mut esim. tänä aamuna taas en jaksanut edes yrittää, kun ei se saanut lukemaa napattua, vaikka ääni mielestäni suht selkeältä taas kuulostikin. Mutta noihin lukemiin en pelkästään luottaisi, jos itse ei kuule ääntä.
 
Varsinkin, jos syke kuuluu vähän heikosti, vaikka omaan korvaan olisikin selkeä, ei näyttöön aina tule lukemaa. Tai jos sykkeen seassa kuuluu muitakin ääniä. Kyllä mä oon tolla samalla laitteella saanut varmaan 80 prosenttia kerroista sykelukemat, ku on vaan löytäny tarpeeks kuuluvan kohdan ja pitäny jonkin aikaa anturia ihan paikallaan. Mut esim. tänä aamuna taas en jaksanut edes yrittää, kun ei se saanut lukemaa napattua, vaikka ääni mielestäni suht selkeältä taas kuulostikin. Mutta noihin lukemiin en pelkästään luottaisi, jos itse ei kuule ääntä.
Okei, kiitos tiedosta. Jatkan siis harjoittelua, jos joskus tulisi vaikka yhtäaikaa syke ja äänet. Siitäkään en voi olla aivan varma, että onko tuo nyt täysin toimiva vehje, kun käytettynä ostin. Mutta kyllä se jumputuksen kuuleminen jo rauhoittaa mieltä :)
 
Mulla varhais ultrassa lääkäri sai sikiön sykkeiks 300 ja veikkasivat mitta virheeks mut laitto varuiks kilppari kokeet. No tänään tuli tsh joka on alle viite arvojen. Laitoin neuvolan hoitajalle viestiä et mitäs nyt? Et katotaan mikä on tulevaisuus.
 
Täällä 10+5 ja tänään virtsatessa tullut kirkkaan punaista vuotoa pönttöön ja paperiin asti. Ultraan oisi vielä kaksi viikkoa. Yksi keskenmeno takana helmikuussa ja sitten tämä raskaus on se joka kerran todettiin jo väärin keskeytyneeksi. Pelottaa ihan hirveästi.
Voi ei. Olitko siis jo käynyt neuvolassa, labroissa tai ultrassa?
Toivottavasti pikkuinen on edelleen yhtä sitkeästi kyydissä!
 
Voi ei. Olitko siis jo käynyt neuvolassa, labroissa tai ultrassa?
Toivottavasti pikkuinen on edelleen yhtä sitkeästi kyydissä!


Kävin joitakin viikkoja sitten varhaisultrassa josta sain lähetteen kohdun tyhjennykseen ja siellä todettiin että masusta löytyikin syke. Tästä mulla tarina tuolla Ultra kuulumisissa. Viime viikolla kävin labrassa ja ensi viikolla olisi taas Ultra. Vuotoa ei ole enää ollut, joten toivotaan parasta.
 
Kävin joitakin viikkoja sitten varhaisultrassa josta sain lähetteen kohdun tyhjennykseen ja siellä todettiin että masusta löytyikin syke. Tästä mulla tarina tuolla Ultra kuulumisissa. Viime viikolla kävin labrassa ja ensi viikolla olisi taas Ultra. Vuotoa ei ole enää ollut, joten toivotaan parasta.
Toivotaan todellakin parasta sormet ja varpaat ristissä!!!
Mullakin oli vuotoa, mutta ruskeaa. Varhaisultrassa oli kaikki kuitenkin vielä hyvin, joten jäi mysteeriksi mistä se tuli.
 
Mulla varhais ultrassa lääkäri sai sikiön sykkeiks 300 ja veikkasivat mitta virheeks mut laitto varuiks kilppari kokeet. No tänään tuli tsh joka on alle viite arvojen. Laitoin neuvolan hoitajalle viestiä et mitäs nyt? Et katotaan mikä on tulevaisuus.

Mullakin mitattiin niitä ja tsh 0.22 joka vissiin menee vielä alarajoille. Paljon sulla oli? Ja mielenkiinnosta onko sulla ollut pahoinvointia? Kun kilpparit ilmeisesti voi sitä ylenmäärästä pahoinvointia myös aiheuttaa.
 
Juu on pahoinvointia ja välillä reilustikkin. Sit mulla muutenkin sydämen tiheälyötisyyttä nii nyt ei meinaa toi lääkitys riittää. Mulla tsh 0,01 et reilusti alle raajan joka 0,20. Neuvolan hoitaja kuittas et raskaus laskee arvoja mut varmistaa huomenna lääkäriltä. Et löysässä hirressä roikutaan.
 
Onko teillä alkanut raskausoireet helpottaa? Itselläni oli viikoilla 6-8 etovaa oloa melkein joka aamu, mutta nyt tuntuu, että huonovointisuus on tipotiessään. Aloin jo vähän hermostua, onko kaikki kunnossa, tänään olen 9+6... :sad001

Viikkoja 11+4 ja oireet pois muuten kuin ilmavaivat. Tuntuu taivaalliselta! ❤️ Eilen NT ultrassa kaikki hyvin ja turvotus normaali, samoin kaikki arvot. Tää vaan tarkoittaa et siirrytään kohti toista kolmannesta.
 
Takaisin
Top