Huolet ja murheet

Mulla näyttää nyt todella huolestuttavalta tämä tilanne. Aamupäivällä oli side täynnä verta ja hyytymiä, vuoto on kyllä rauhoittunut, mutta koko päivän on myös alavatsa kipuillut enemmän tai vähemmän. Pähkäilen tässä, käynkö tarkistuttamassa gyn.polilla huomenna vai annanko vaan ajan kulua. Viikon päähän tiistaille oli sovittuna ultra joka tapauksessa.
Onhan tämä surullista jos näin kävi, ettei pieni tullutkaan tästä matkaan. Mitäänhän asialle ei voi, joten pitää koittaa vaan lohduttautua, että näin oli tarkoitettu ja koittaa nauttia tulevasta kesästä. Mutta kuulostellaan...
 
Voi ei kopikat :sad001 vielä on kuitenkin mahdollisuus että vuoto tulee jostain muualta! Tsemppiä :Heartred
 
Tsempit Lady Alice. Mä en esikoisesta syönyt mitään lääkkeitä hyperemeesikseen mutta nyt oon syönyt alkuun primperania (auttoi niin että en ollu tiputuksessa) ja nyt postafenia. Jälkimmäinen auttaa selvästi ja nyt jo 4 pv kun ihan hyvä olo. Väsyttää vaan hirveesti se lääke.

Täällä myös Postafen ollut kolmisen viikkoa käytössä. Täytyy kyllä sanoa, että hyvä lääke. Oksentelin pahimmillaan 14 kertaa päivässä ja kolme viikkoa olin täysin sänkypotilaana. Nyt ollut jo viikon oksentamatta! :cat:
 
Voimia Kopikat! Toivottavasti olisi viatonta. Minä en varmaan pystyisi viikkoa odottamaan ultran varmistusta. Jos yhtään tuntuu siltä, niin ole ihmeessä yhteydessä gynelle. Tsemppiä! :Heartpink
 
Kopikat, tsemppiä epätietoisuuteen ja raastavaan tilanteeseen :Heartred Mikä tilanne on nyt?
 
Kopikat, tsemppiä epätietoisuuteen ja raastavaan tilanteeseen :Heartred Mikä tilanne on nyt?

Heippa ja kiitos kaikille myötäelämisestä :Heartred pitkän päivän ja lähetteen vuoksi jonottamisen jälkeen meistä tuli pienen enkelin vanhemmat, eli joulukuisemme kehitys oli pysähtynyt ja alkanut vuoto oli merkki tyhjentymisen aloituksesta. Kahden lääkärin toimesta ei löytynyt sykettä. Henkilökunta polilla oli kyllä ihanaa ja lohduttivat, vaikka tähän ajatukseen kyllä jo vahvasti valmistauduin. Onneksi kotona on touhukas taapero, on miljoona syytä olla kiitollinen pienestä lottovoitostamme.

Menen torstaina osastolle lääkinnälistä tyhjennystä varten, kun selkäydinvamman vuoksi minun on vaikea arvioida kipuja tai vuotoja. Toivottavasti kaikki menee siististi ja helposti, olen lukenut melkoisia kauhutarinoita... Ehkä loppukesästä uskallamme palata uuden yrityksen pariin, sitä ennen koitan nauttia kesästä kaikin rinnoin.

Toivotan teille kaikille valtavasti onnea ja hyvää vointia raskauden kanssa! Ja kiitos vielä kerran myötäelämisestä, kyllä me pärjäämme.
 
Ihan mielettömän paljon voimia Kopikat! :Heartpink Mulla oli tammikuussa kkm rv9+, hoidettiin lääkkeellisesti. Se oli fyysisesti helppo. Paljon helpompi kuin spontaani keskenmeno lokakuussa rv 8+. Toivottavasti sulla olisi myös vuoto hallinnassa ja kivut vähäisiä. Henkiset kivut kun kuitenkin ovat valitettavasti isot. Halusin kertoa tämän siksi, että kuulisit niistä hyvin menneistäkin! Halaus! :Heartpink
 
Onko kenelläkään ollut alaselkäsärkyä? Semmoista jomottelua, melkein jopa menkkamaista polttelua? Nyt kestänyt kohta vuorokauden yhtäjaksoisesti, ja oman kokemuksen mukaan siitä ei ole ikinä seurannut mitään hyvää :sad001
 
Onko kenelläkään ollut alaselkäsärkyä? Semmoista jomottelua, melkein jopa menkkamaista polttelua? Nyt kestänyt kohta vuorokauden yhtäjaksoisesti, ja oman kokemuksen mukaan siitä ei ole ikinä seurannut mitään hyvää :sad001

Mulla on ollut aina välillä jommalla kummalla puolella alaselkää, jopa viiltelyä tuntunut välillä ja heijastunut samalle puolelle vatsaa, mutta on mennyt aina ohi n. tunnin kuluessa. Pitkin raskautta ollut, nyt rv 11+3.
Toivottavasti siellä on kaikki hyvin! :Heartred Oletko soittanut neuvolaan ja kysynyt neuvoa?
 
Mulla on ollut aina välillä jommalla kummalla puolella alaselkää, jopa viiltelyä tuntunut välillä ja heijastunut samalle puolelle vatsaa, mutta on mennyt aina ohi n. tunnin kuluessa. Pitkin raskautta ollut, nyt rv 11+3.
Toivottavasti siellä on kaikki hyvin! :Heartred Oletko soittanut neuvolaan ja kysynyt neuvoa?
Mullakin on ollut ihan samanlaista. Toivottavasti se olisi oire vaan hyvistä jutuista kun kohtu kasvaa
 
Mulla on ollut aina välillä jommalla kummalla puolella alaselkää, jopa viiltelyä tuntunut välillä ja heijastunut samalle puolelle vatsaa, mutta on mennyt aina ohi n. tunnin kuluessa. Pitkin raskautta ollut, nyt rv 11+3.
Toivottavasti siellä on kaikki hyvin! :Heartred Oletko soittanut neuvolaan ja kysynyt neuvoa?
Joo, samalla lailla välillä tuikkinut myös vatsan puolelle, tosin ihan muutaman kerran vain. Sama polttava toispuoleinen kipu vaan jatkuu.. neuvolasta käskettiin seuraamaan tilannetta, ei tässä tilanteessa muutakaan pysty. Kyselin jo vähän yksityiseltä ultraa, hurjaa vaan maksaa 200€.. Mutta saisi ainakin tiedon mihin suuntaan tässä ollaan menossa!
 
Joo, samalla lailla välillä tuikkinut myös vatsan puolelle, tosin ihan muutaman kerran vain. Sama polttava toispuoleinen kipu vaan jatkuu.. neuvolasta käskettiin seuraamaan tilannetta, ei tässä tilanteessa muutakaan pysty. Kyselin jo vähän yksityiseltä ultraa, hurjaa vaan maksaa 200€.. Mutta saisi ainakin tiedon mihin suuntaan tässä ollaan menossa!

No voi harmi! Suolainen hinta kyllä tuo 200e. Itse kävin Perhe Artessa varhaisultrassa ja siellä hinta 79e kätilön suorittamana. Toivottavasti kaikki nyt menisi kuitenkin hyvin. Onko nt-ultraan vielä pitkä aika?
 
No voi harmi! Suolainen hinta kyllä tuo 200e. Itse kävin Perhe Artessa varhaisultrassa ja siellä hinta 79e kätilön suorittamana. Toivottavasti kaikki nyt menisi kuitenkin hyvin. Onko nt-ultraan vielä pitkä aika?
Joo, harmi kun ei asuta etelässä! Täällä ei ole montaa vaihtoehtoa ja hinnatkin sen mukaiset. Ekaan varhaisultraan pääsin neuvolan kautta. Soitan maanantaina uusiksi, jos pääsisi vaikka lääkäriin. En oikein osaa paikantaa onko kipu kohdussa vai muualla.. NT-ultra vasta 17.6, jos oikein muistan.
 
Joo, harmi kun ei asuta etelässä! Täällä ei ole montaa vaihtoehtoa ja hinnatkin sen mukaiset. Ekaan varhaisultraan pääsin neuvolan kautta. Soitan maanantaina uusiksi, jos pääsisi vaikka lääkäriin. En oikein osaa paikantaa onko kipu kohdussa vai muualla.. NT-ultra vasta 17.6, jos oikein muistan.

Toivottavasti pääset lääkärille. Mietin myös, että voisikohan siellä alaselässä olla joku häijympi jumi.. Mulla on tällä hetkellä ja se tekee samanlaisia tuntemuksia kuin nuo aikaisemmin kuvailemani.
 
Toivottavasti pääset lääkärille. Mietin myös, että voisikohan siellä alaselässä olla joku häijympi jumi.. Mulla on tällä hetkellä ja se tekee samanlaisia tuntemuksia kuin nuo aikaisemmin kuvailemani.
Niin voihan se ollakin. Mietin myös jotakin tulehdusta.. Sen takia olisikin hyvä päästä selvittämään tilanne, niin tietäisi mihin tämä liittyy. Tänään ollut enemmän juuri vatsan puolella kipua, n.10cm navan alapuolella, 10cm vasemmalle puolelle. Pitkä viikonloppu tulossa, jos ei sit tuntemukset ala helpottaa :confused005
 
Eilen oli kummallisia vihlontoja alavatsalla vasemmalla. Yöllä hiukan menkkakipumaisia tuntemuksia. Lisäksi mun ei tarvinnut käydä yöllä vessassa, eikä ollut aamullakaan sellaista tarvetta juurikaan, vaikka raskauden alusta alkaen oon joutunut käymään vähintään kerran yössä, joka yö ennen tätä. Vatsakin tuntui aamulla jotenkin ekstrapieneltä. Vitsi että sai huolestuneeksi. Mutta dopplerilla löytyi silti sykkeet aamulla. Keskiviikkoon pitäisi jaksaa odottaa nt-ultraa.
 
Mrz, täällä vähän samanlaiset tuntemukset alavatsalla. Tänään rv 12+1. Lisäks pahoinvointi loppu kuin seinään. Huolestuttaa mutta dopplerilla löytyi sykkeet aamulla. Meillä on maanantaina nt-ultra.
 
Mrz, täällä vähän samanlaiset tuntemukset alavatsalla. Tänään rv 12+1. Lisäks pahoinvointi loppu kuin seinään. Huolestuttaa mutta dopplerilla löytyi sykkeet aamulla. Meillä on maanantaina nt-ultra.
Oiskohan ne jotain kohdun kasvukipuja sitten... Näinä aikoinahan sen pitäisi alkaa näkyä/tuntua jossain häpyluun yläpuolella, ainakin raskaussovellusten mukaan. Maanantai ois kyllä aina paras päivä, ku ois heti viikonlopun jälkeen.
 
Millä viikoilla saitte ekan kerran dopplerilla kuuluviin? Täällä nyt menossa 9+3 ja mietin uskaltaisinkohan kohta puolin testata..
 
Millä viikoilla saitte ekan kerran dopplerilla kuuluviin? Täällä nyt menossa 9+3 ja mietin uskaltaisinkohan kohta puolin testata..
Mä sain jo 8+1, mutta se oli vissiin yllättävän aikaisin. Käsittääkseni jos on hoikka ja kohtu eteenpäin kallistunut, on todennäköisempää kuulla aikaisin.
 
Takaisin
Top