Huolet ja murheet

Noniin, eiköhän mulla alkanut verinenvuoto, noh vielä se ei sitä keskenmenoa tarkota, mutta sen verran runsasta, että luulen menevän kesken, mahakipuja ei ole, eikä muutakaan km viittaavaa kun ainoastaa runsaampi verinen vuoto, voihan se tietty jatkua normaalina, ilmottelen miten käy kun tiedän, huomenna pissatestit ja veriseula, eiköhän sieltä saa varmistuksen
Voi ei, toivottavasti ei olis mitään vakavampaa :Heartred
 
Jeps ihan selkeesti menkkamaista vuotoa, ihan kunnon side piti laittaa, tosin mulla on ollut ennenkin raskausaikana menkat, mutta ollut heti ekalla kuulla, nyt kuitenkin jo 10+2 rv. Tytön kanssa oli näillä viikoilla pientä rusehtavaa vuotoa kyllä, no kävi miten kävi, oon tyytyväinen et on edes nää kaks ihanaista :Heartred ja sit jossain vaiheessa uus yritys
 
Vuoto on hidastunut ja enää tihkuttaa ja pärjää pikkuhousunsuojalla, kipuja ei vieläkään, tais olla vaan joku väärä hälytys, aion kuitenkin varmuuden vuoks neuvolaan soittaa tänään myöhemmin tai huomenna viimeistään.
 
Voi Jayy, toivottavasti ja eiköhän ollut vaan väärä hälytys, luulisi että tossa tilanteessa vois päästä jo ultraankin katsomaan että kaikki on hyvin.
 
Takaisin
Top