Huolet ja murheet

Mulla tänään jo eka huolikin tuli. Kivahdin nuoremmalle sankarille kun yritti hajottaa jotain. Nousin nopeasti ylös ja lähdin perään että hajota tavaroita. Viiltävä kipu alavatsaan ja nyt se onkin koko ajan sitten kipeä :sad001
 
Mulla kävi yks päivä ihan samalla tavalla ja ailalailla sama syykin, meillä siis 2kerroksinen rivari, itse olin alakerrassa lapset ylä kerrassa, heitteli leluja alas ja se on meillä ehdottomasti kielletty, no mä sitten nousin ripeesti sohvalta ylös ja korotin ääntä alhaalta että leluja ei heitellä ja lähin reippaasti rappusia ylös ja sit tuli just tommonen viiltävä kipu ja jatku jonku aikaa iltaan mennessä oli kyllä ohi, pari päivää sen jälkeen tein uuden testin ja vielä plussaa näytti
 
Kiitos Jayy! En muista aikaisemmissa raskauksissa tommosta olleen, mutta Sillon ei ole ollut kahta riiviötä joiden perässä saa mennä. Lohduttavaa myös kuulla että muillakin lapsia jotka ei tottele! Joskus tuntuu että ite on ainut jonka lapset tekee pahuuksia, vaikka tietenkään niin ei ole :joyful:
 
Voi vihlonnat! Mulla oli edellises raskaudes alusta asti noita liitoskipuja ja kyllä ne näyttäis olevan tässäki raskaudessa. Nopeat nousut tai kiertoliikkeet ja auuts... Viimeks oli helppo ku ei tienny mitä odottaa, mutta nyt kun tiedän kudinpuikkokivut ja symfyysikivut, niin jopa vähä pelottaa tää raskaus. Se on jotain aivan järkyttävää :dead:
 
Voi vihlonnat! Mulla oli edellises raskaudes alusta asti noita liitoskipuja ja kyllä ne näyttäis olevan tässäki raskaudessa. Nopeat nousut tai kiertoliikkeet ja auuts... Viimeks oli helppo ku ei tienny mitä odottaa, mutta nyt kun tiedän kudinpuikkokivut ja symfyysikivut, niin jopa vähä pelottaa tää raskaus. Se on jotain aivan järkyttävää :dead:

Hmmh, jengi puhuu aina just liitoskivuista ja repäisykivuista jne, mutta ite en osaa ollenkaan eritellä ja tunnistaa niitä.. kohdun laajenemisesta johtuvan kivun mielestäni tunnistan, mutta esim. muuten on ollu paikoitellen kerran päivässä todella, todella polttavaa vihlontaa alavatsalla joka sykkii paikoitellen ihan lähes ulos kropasta alakautta. Vetää ihan kaksin kerroin ja huippaa hetken, mutta nämä "kohtaukset" kestää aina vaan jonkun max minuutin ja laantuu nopeasti. Eilen viimeksi illalla. Epätietoisuus tässä huolettaa. Kuitenkaan esimerkiksi yhtään minkäänlaista vuotoa, tai edes tuhruja tai mitään ei ole tullut sitten edellisten menkkojen. Eli mitään ei ainakaan tällä hetkellä ei ole poistumassa/ole voinut edes poistua :D
 
Hmmh, jengi puhuu aina just liitoskivuista ja repäisykivuista jne, mutta ite en osaa ollenkaan eritellä ja tunnistaa niitä.. kohdun laajenemisesta johtuvan kivun mielestäni tunnistan, mutta esim. muuten on ollu paikoitellen kerran päivässä todella, todella polttavaa vihlontaa alavatsalla joka sykkii paikoitellen ihan lähes ulos kropasta alakautta. Vetää ihan kaksin kerroin ja huippaa hetken, mutta nämä "kohtaukset" kestää aina vaan jonkun max minuutin ja laantuu nopeasti. Eilen viimeksi illalla. Epätietoisuus tässä huolettaa. Kuitenkaan esimerkiksi yhtään minkäänlaista vuotoa, tai edes tuhruja tai mitään ei ole tullut sitten edellisten menkkojen. Eli mitään ei ainakaan tällä hetkellä ei ole poistumassa/ole voinut edes poistua :D
Mä olen saanu kuulla tätä paljon ja nyt laitan sanomaa eteenpäin: jokainen raskaus on erilainen :wink:grin:rolleyes:
 
Mä olen saanu kuulla tätä paljon ja nyt laitan sanomaa eteenpäin: jokainen raskaus on erilainen :wink:grin:rolleyes:

Juu! Erilaisia kun kaikki sienet sateella :D vaan siis sillä pohdin, kun aiemmin on just lukenu, että vertaillaan liitoskipujen ajankohtaa ja voumakkuutta jne. Ja ite oon lukenu niitä ihan hoo moilasena.. :D
 
Mua mietittyttää kauheesti et onkohan siellä pieni matkassa ja toivon kovasti että ois kiinnittyny oikeeseen paikkaan. Luulen että käyn varhaisultrassa tarkistaa tilanteen, kun en jaksa millään odottaan sinne np-ultraan. :D :/
 
Mulla on ollu alusta asti todella pahoja alavatsakramppeja jotka eskaloitu öisin niin etten saanu nukuttua. Tämän takia neuvolasta laittoivatkin mut varhaisultraan että pystyttiin kohdun ulkoinen sulkemaan pois. Todennäkösesti johtuu suolisto-ongelmista, mitä meikäläisellä riittää. Panadolilla oon saanu talttumaan, tosin varhaisultralääkäri sano että kannattais pikkuhiljaa luopua niistä mikä onnistukin siihen asti että pari tuntia sen jälkeen kun normaalisti olisi ottanu lääkkeen aloin kipeytyä taas. Toinen lääkäri sano ettei panadolista oo mitään haittaa sikiölle, ei aiheuta epämuodostumia, ota niitä vaan, parempi sekin kun kärsiä.
 
Panadol on turvallinen lääke raskausaikana :)

Mulla on kyllä liitoskipuja ja vihlasuja ollut aikasemmissa raskauksissaa,muttaei koskaan noin kipeitä ku tuo eilinen :confused:
 
Juu! Erilaisia kun kaikki sienet sateella :D vaan siis sillä pohdin, kun aiemmin on just lukenu, että vertaillaan liitoskipujen ajankohtaa ja voumakkuutta jne. Ja ite oon lukenu niitä ihan hoo moilasena.. :D
Oot kyllä onnekas! Mulla niin kivuliaat nuo, että ne voitti jopa supistukset 1-0 :joyful:
 
Oot kyllä onnekas! Mulla niin kivuliaat nuo, että ne voitti jopa supistukset 1-0 :joyful:

Joo ei oo kun muutamia minuutin, parin kipuhetkiä joka toinen päivä. Mutta menkkakivut "aikoinaan" oli yhtä h*lvettiä. :D
 
Mä siirryn takas kuumeilijoihin. Vieläkään ei selvästikkään ollut meidän vuoro :sad001 tämäkin päätti tulla kesken
 
Kiitos paljon [emoji173] ei kenenkään pitäisi joutua "tottumaan" tälläiseen. Tää oli mun 4 keskenmeno ja taustalla varjostaa myös kohtukuolema -14. Paljon on kerennyt seitsemään vuoteen mahtua. Niin paljon onnea ja iloa, joka on silti aina päättynyt kyyneliin. Mä toivon teille kaikille paljon tarrasukkia ja mukavaa odotusaikaa [emoji172]
 
Voi ei haaveenaraskaus! :sad001 kaameeta, pahottelut ja paljon jaksamisia! Toivottavasti teidän vuoro tulisi vihdoin pian!
 
Takaisin
Top