Huolet ja murheet

Toisessa keskustelussa jo sanoinkin että plussa on haalistunut viime viikosta. Tänä aamulla alkoi tulla paperiin veristä vuotoa, joten ei kovin hyvältä näytä. Jään nyt taka-alalle odottamaan varmistusta ja palaan kertomaan tipunko täältä vai en :sad001
 
Regan, toivotaan parasta! Haaveenaraskaus, pahoittelut ja voimia!
 
Toivotaan parasta Regan! Josko selviäisit vain säikähdyksellä.
 
Haaveenaraskaus paljon voimia :Heartred Ja voi ei Regan, toivotaan vielä parasta!
 
Moi, onko kellään tullut normaalia kuukautisvuotoa alkuraskaudesta, mutta silti raskaus jatkunut normaalisti?
 
Minulla ei vuodoista omakohtaista kokemusta ole, mutta olen ymmärtänyt että niinkin voi käydä.
 
Kaverilla kävi just niin ja la siirtyki ultrassa viikolla myöhäsemmäks, kun oliki odotettua pienempi sikiö. Kaikki hyvin kuitenki! :)
 
Voi tulla, mulla oli esikoisen kanssa jopa menkat alussa, toisen kanssa tuli alussa vähän sellasta veristä vuotoa ja tiputtelua ja välillä rusehtavaa ja luulin että meni kesken, kun ennen esikoista tullut yksi keskenmeno ja vuoto ja tiputtelu oli samanlaista, mutta tuolla toi neiti tyytyväisenä nukkuu :D
 
Mulla tuli suurinpiirtein 5 viikon tietämillä jonkinverran rusehtavaa vuotoa (missään vaiheessa ei ollut verta mukana), sitä kesti päivän eikä ole tullut nyt sen jälkeen, tästä pari viikkoa. Lääkäri sanoi että se on ihan normaalia (niin kauan kun on vähäistä eikä ole veristä) ja johtuu siitä kun kohdun limakalvo on paksuuntunut joka normaalisti tulee kuukautisina ulos mutta nyt sielä onkin alkio niin osa siitä ns. kuukautisverestä tulee rusehtavana vuotona, ainakin näin asian ymmärsin.
 
Liityn hyvin varovasti seuraan. Pari päivää raskaustestistä, mutta taustan vuoksi ei oikein uskalla vielä iloita. Keväällä -14 keskeytynyt keskenmeno, keväällä -15 ihanin päiviensulostuttajaesikoinen ja viime keväänä rv15 tehty raskaudenkeskeytys sikiön vakavien sairauksien vuoksi. Toivotaan, että taas tämä "joka toinen" tulisi syliin asti, mutta rankka alkuraskaus edessä!

Lisäksi pahoinvointi on ollut melko vahvasti läsnä kaikissa raskauksissa, ja esikoisen kohdalla järkyt liitoskivut rv15 eteenpäin.. Eli kovin helppoa ei varmastikaan ole yrittää elää muuta elämää ja unohtaa raskautta näiksi henkisesti rankoiksi ensimmäisiksi viikoiksi!
 
Tänään tuli pienenpieni haalea pisara verta pyyhkiessä ja se pelästytti, kun takana km. Toivottavasti normaalia. Esikoisestakin tuli jossain vaiheessa pikkupisara. Vuorotellen iloitsen ja pelkään.

LB 4+3
 
Toisessa keskustelussa jo sanoinkin että plussa on haalistunut viime viikosta. Tänä aamulla alkoi tulla paperiin veristä vuotoa, joten ei kovin hyvältä näytä. Jään nyt taka-alalle odottamaan varmistusta ja palaan kertomaan tipunko täältä vai en :sad001

Kyllä se vaan kesken meni eli poistun täältä.
Onnellista odottamista teille, toivottavasti pienet pysyvät matkassa!
 
Takaisin
Top