Huolet ja murheet

Mulla on kolmas raskaus ja huolta on aiheuttanut oireettomuus. Jännittää mennä neuvolaan ens viikolla että löytyykö niitä sydänääniä. Aikaisemmissa raskauksissa on aina ollut aamupahoinvointia ja väsymystä tässä vaiheessa ja selkeästi sellainen raskausolo. Oon kyllä lukenu että raskaukset on erilaisia.
 
H.e.p täällä vaivaa myös epäuskoisuus.. eilen en ollutkaan väsynyt ja rinnat illalla ei niin arat ja vatsa ei niin turvonnut, heti ajattelin että kesken varmaan meni. Edellisissä raskauksissa olin luottavaisempi ja ajattelin että se tapahtuu mikä on tapahtuakseen. Olin silloin paljon nuorempi, niin tiesi että on aikaa, jos jotain sattuukin.
 
Mua huolettaa myös tämä oireettomuus. Pelkään kovasti ettei kaikki ole hyvin. Kahden viikon päästä vasta varhaisultra.
 
On kyllä melkoinen ahdistus päällä tästä päivästä.. aamulla tein digin ja näytti taas 1-2 , ja kuitenkin 4+4 menossa nyt lauantaina. No tein sitten samasta pissasta vielä onestepin sen normiliuskatestin ja oli ihan haalea verrattuna edellisen päivän testiin! Siis ihan kamala olo tuli. Taas on sellainen ahdistus että tämäkin menee kesken niinkun kolme kiertoa sitten meni myös. Täytyy varmaan huomenna tehdä uus testi mut eihän tässä uskalla neuvolaan edes soittaa kun viivat vaan haalenee. Vuotoa ei oo tullu kun pyyhkiessä niin liman seassa vaaleanpunaista ja suihkussa sitten kokeilin kohdunnipukkaa niin tuli sellainen punainen limaklöntti. Ei oo kipuja eikä mitää vuotoa, että tulis siteeseen saakka. Kyllä on olo taas et pitääkö tässä luopuu tästäkin tyypistä. Mieskään ei osaa olla yhtään innoissaan/iloinen kun pelkää et käy samoin kun helmikuiselle kävi :/
 
On kyllä melkoinen ahdistus päällä tästä päivästä.. aamulla tein digin ja näytti taas 1-2 , ja kuitenkin 4+4 menossa nyt lauantaina. No tein sitten samasta pissasta vielä onestepin sen normiliuskatestin ja oli ihan haalea verrattuna edellisen päivän testiin! Siis ihan kamala olo tuli. Taas on sellainen ahdistus että tämäkin menee kesken niinkun kolme kiertoa sitten meni myös. Täytyy varmaan huomenna tehdä uus testi mut eihän tässä uskalla neuvolaan edes soittaa kun viivat vaan haalenee. Vuotoa ei oo tullu kun pyyhkiessä niin liman seassa vaaleanpunaista ja suihkussa sitten kokeilin kohdunnipukkaa niin tuli sellainen punainen limaklöntti. Ei oo kipuja eikä mitää vuotoa, että tulis siteeseen saakka. Kyllä on olo taas et pitääkö tässä luopuu tästäkin tyypistä. Mieskään ei osaa olla yhtään innoissaan/iloinen kun pelkää et käy samoin kun helmikuiselle kävi :/

Muistathan että tuo testi laskee viikot hedelmöityksestä. Ja rv4 on juurikin kulunut 2viikkoa hedelmöityksestä.
 
4+4 viikolla pitäisikin tosiaan näkyä se 1-2 viikkoa! Yksilöllinen vaihteluväli on myös todella suuri.

Meidän etappi etapilta -ajattelussa saatiin ensimmäinen etappi saavutettua, kun kuulimme että viime kevään raskaudenkeskeytykseen johtaneet kehityshäiriöt eivät olleet luonteeltaan periytyviä, huh! Vahva epäilys tästä oli jo aiemminkin (ja siksi päätimme jo yrittää uudestaan), mutta nyt tuli vielä lähes varma varmistus asiasta. Seuraavaan etappiin, eli varhaisultraan, enää viikko! Saimme myös kuulla saavamme ylimääräisen ultran rv16 tienoilla, ihana ettei tarvitse odottaa rakenneultraan asti rakenteiden tarkempaa tarkastelua!
 
Jes muistan kyllä nuo viikot. Tuo onestep testi pisti vaan epäilykset liikkeelle et kaikki ei oo ok. Oikein arvattu, kesken meni tämäkin. Nyt alkoi aamulla kunnon vuoto. Miten voi olla näin huono tuuri, että toinen kerta peräkkäin ja tää onni kääntyy suruks. Sanaton.
Toivottavasti teillä muilla on onnea enemmän, turvallista loppuodotusta teille kaikille! :Heartred
 
Voi Graisu, olen pahoillani. Toivottavasti teillä pian onnistaa ihan pysyvästi!
 
Kiitos teille :Heartred itkut itketty ja nyt ei auta kun olla onnellinen siitä mitä on. Jospa kolmas plussa sitte tulevaisuudessa ei mene kesken..
 
Pientä rusehtavaa tuhrua tänä aamuna jäi paperiin..:sad001Tänää on varhaisultra iltapäivällä, ajattelin että tästä tulee onnellinen päivä kun kerrotaan uutiset isovanhemmille jos kaikki on hyvin.. Nyt pelkään niin paljon keskenmenoa että itkettää :sad001:sad001
 
Tsemppiä aamunen, onneksi ei ole pitkä aika ultraan ja hyvin usein pienet vuodot on harmittomia!
 
Toivotaan aamunen et on ihan harmitonta vuotoa! Onneksi saat selvyyden tilanteeseen nopeasti. Onko vuotoa ollut aamun jälkeen?
 
Takaisin
Top