Huolet ja murheet

On edelleen vuotoa, suht niukkaa eikä kirkasta verta, mutta sidettä joutuu käyttämään. Ja alavatsakivut tuli seuraksi. Oon iha varma että tää menee kesken.
 
Kesken oli menny. Mä oon ihan hajalla, en tiedä mitä teen, itken vaan. Ei tullu meille kevätvauvaa:crybaby2
 
Olen tosi pahoillani aamunen! Suosittelen lämpimästi täällä Keskenmenon kokeneiden salaista ryhmää, sieltä saa tärkeää vertaistukea. Voimia!
 
Kiitos. Oli todella kamala lääkäri, sano vaan että "kohdussa ei ole raskautta" ja oli tosi kylmä, ihan hirveä käynti :sad001 Olin tosi sekaisin käynnin jälkeen, itkin vaan enkä muistanu mitä lääkäri puhu. Jäi tosi epäselväksi oliko menny kesken vai oliko sittenkin kohdunulkoinen.

Huomenna jatkuu selvittelyt, koska raskausoireet on edelleen tosi vahvat niin on mahdollista että on sittenkin kohdunulkoinen raskaus, hcg otetaan huomenna ja perjantaina. Tulee pitkä tie vielä, tää vie kyllä voimat :sorry:

Toivottavasti teillä kaikilla raskaus jatkuu hyvin ja saatte ihanat lapsenne syliin asti!
 
Oi aamunen, olen todella pahoillani :/ ja vielä noin kamala lääkärikin [emoji35]
 
Aamunen, oon tosi pahoillani :sad001 voimia!!
Tollaset lääkärit on niin syvältä.... :shifty:
 
Itsellä meni kesken heinäkuun loppupuolella, viikkoja oli päälle 7. Itellään tuli kaikki ulos, oli kivutonta ja nopeaa jos niin voi sanoa. No nyt oon ilmeisesti uudestaan raskaana ja kova pelko uudesta keskenmenosta :sad001 naistenpolilla olivat sitä mieltä että raskaustesti näyttää jo uutta raskautta, eikä enää keskenmennyttä. Pääsispä ultraan tarkistamaan onko vai eikö :/
 
Hirmuisesti voimia kaikille, joilla pienet eivät matkassa pysyneet. :sad001

Emppusk varmasti on piinalliset päivät ennen ultraa. Tsemppiä!
 
Meidän pieni ukko kohta 10kk muutti omaan sänkyy ja huoneeseen! :,( Sydän itkee, mutta nyt monta yötä ollu pelkkää sirkusta. Pakko se oli nyt tehdä, kun työtkin alkaa ens viikolla. Hyvät unet on kaikkien etu. :Heartred On tää vaa niin vaikeeta. Pieni joka ekat 3kk nukku mun kainalossa ja sen jälkeen sivuvaunussa ja nyt nukkunu välissä. Niin ei enää sit ookkaa viekussa. :sad001 Tämä oli kuitenkin myös turvallisuus asia, koska eilen lähti unissaan ryömimään sängyllä ja hätkähdin unen rajamailta just nappaamaan jalasta kiinni ennen kun oli naama eellä lattiassa. Monta kuukautta huomattu et alku yön nukku vaunuissa paremmin omas huonees. Omassa sängyssä ei ole suostunu nukkumaan sen jälkeen kun pohja laskettiin ja toinen sivu laitettiin takasin. Minun pieni kasvaa hurjaa vauhtia. Oppii joka päivä uutta ja ihmeellistä. Onneksi on kuitenkin niin äidinpoika. :Heartred Nyt alko sit päin vastoin tämä vaihe kun ennen äiti ei kelvannu mihinkään pelkkä isi niin nyt on vaan äiti.
 
Hempuliini meidän pojalle kans kelvannu aina paremmin isi :p äitille kiukuteltu koko päivä ja ku isi tulee töistä nii ollaan niin kilttiä poikaa :D nyt kuitenki alkanu oleen jostain kumman syystä aivan mun perään. Vessassakaan en voi käydä ilman et itkee vaan perään. Ja aamulla jos herää isin kans nii ei suostu syömään aamupalaa ennen ku mää tuun syöttään :p
 
Voi olipas täällä ikäviä uutisia monella. Pahoittelut ja halauksia Regan, raskaushaaveissa, Aamunen ja Graisu (anteeksi jos muistan nimimerkit väärin).
Mua pelottaa ja jännittää kuinka käy. Alkuraskausultran varasin nyt 13.9 että pitää vielä malttaa odottaa sinne asti....
 
Noniin, eiköhän mulla alkanut verinenvuoto, noh vielä se ei sitä keskenmenoa tarkota, mutta sen verran runsasta, että luulen menevän kesken, mahakipuja ei ole, eikä muutakaan km viittaavaa kun ainoastaa runsaampi verinen vuoto, voihan se tietty jatkua normaalina, ilmottelen miten käy kun tiedän, huomenna pissatestit ja veriseula, eiköhän sieltä saa varmistuksen
 
Takaisin
Top