Elokuun rupattelut

Olisko jollain vinkata mistä sais edullisesti kivoja äitiysvaatteita? Esikoisen ajalta on tietty tallessa mutta farkut ja joku mekko ja pari siistimpää puseroa ois kivat. H&M:ltä mulla on suurin osa mutta nyt näyttää valikoima vähän köyhältä just työvaatteiden suhteen. Kovin kalliita en raaski ostaa.
Mä en myöskään tiedä kivijalkakauppoja, en harrasta. Ite tilasin kaikki äippävaatteet Zalandolta viime vuonna.
 
Tässä joutuu varmaan jo oikeasti käydä vaatteita ostaan, alkaa turvotuksen ja jatkuvan syömisen takia housut kiristään. Eilen oltiin useita tunteja autossa ja teki mieli housut riisua kokonaan :)
 
Oon jo reilun viikon pitäny mun rakkaimpia äitiyshousuja. Ostaisin näitä monet lisää kun vain löytyis. Reisitaskuhousut vuoden 2005 H&M mallistoa.
b88ce81d77315b896103a5c04e565e71
 
Oon jo reilun viikon pitäny mun rakkaimpia äitiyshousuja. Ostaisin näitä monet lisää kun vain löytyis. Reisitaskuhousut vuoden 2005 H&M mallistoa.
b88ce81d77315b896103a5c04e565e71
 
Oon jo reilun viikon pitäny mun rakkaimpia äitiyshousuja. Ostaisin näitä monet lisää kun vain löytyis. Reisitaskuhousut vuoden 2005 H&M mallistoa.
 

Liitteet

  • 1503297133873.jpg
    1503297133873.jpg
    46.7 KB · Katsottu: 1
Hää mulla on noi samat housut joskus joltain sain, ihan parhaat ! :)
 
Olispa mullakin jotkut ihan parhaat mammahousut. En löytänyt sellaisia esikoista odottaessa. Hennesillä myytiin silloin vain tyköistuvia pillejä ja loppuraskaudessa ne ei mennyt päälle enää turvotuksen takia... Istuvia housuja on muutenkin vaikea löytää, mut kyllä äitiyshousut sais olla mukavatkin! Netistä en oikein uskalla tilailla, kun ne koot saattaa olla mitä vain. SIlverjunglen kotikutsuilta ostin pari hametta, ja ne on sen mallisia että mahaakin vähän mahtuu. Niilläkin on niin ihmeelliset koot, että tilaamalla olisi mennyt harhaan.
 
Tästä keskustelusta tuli muuten mieleen, että milloin olette kertoneet muille lapsille, eli tuleville isoveljille/siskoille raskaudesta/vauvasta? Me ei olla kerrottu vielä kuin yhdelle ystävälle ja mietin, että milloin tuolle hölösuulle 2v:lle uskaltaa kertoa. :D Varmasti huutelee päiväkodissa ja isovanhemmille asiasta heti kun kuulee. :D
 
Mulla on 2v. ja 3v. pojat. Isommalle kerroin heti plussauksen jälkeen ku se on kyselly joskus aiemmin että milloin tulis lisää lapsia meille. Yllättäen suhtautuikin tosi neutraalisti asiaan eikä kyselly mitään asiasta. 2v.lle kerron vasta loppumetreillä ku sille voi olla hankalampi ymmärtää asiaa.
 
Me ei uskalleta oikein edes kotona puhua asiasta, ettei 2v papukaija höpötä asiaa kaikille. Kerrotaan vasta lähempänä puoltaväliä, ettei joudu ihmettelemään mihin vauva meni, jos ei sellaista sitten tulekaan. Keväällä ehdittiin "kertomaan", mutta silloin 1v9kk lapsi ei asiaa oikein tajunnut, onneksi, kun raskaus päättyi kehnosti.
 
Mää ajattelin itsekseni niin että kerrotaan meidän lapsille kun ollaan käyty ultrassa, jonka jälkeen saavat soittaa isovanhemmille ja kertoa :) tai jotenkin tuohon tyyliin, mutta toki pitää vielä miehenkin kanssa keskustella asiasta:wink
 
Me ei varsinaisesti olla kerrottu mitään, meillä lapset (vajaa 2 ja 3 vuotiaat) tykkää katella valokuvia ja törmännyt vanhoihin masu kuviin ja kysynyt sitte miks äitillä on noin iso maha,.oon.kertonut et siellä on jompikumpi lapsista ollu äitin mahassa vauvana ja sitte yks päivä alko järkyt turvotukset mistä lapset on sitte kyselleet onko vauva masussa tuleeko vauva ja oon vastannut vaan että ehkä ehkä ei, ja jos lapset jonkun tuttavana tai sukulaisen aikana alkanu selittää että vauva mahassa oon sanonut että on kattonu vanhoja kuvia :) ei tuttavat oo mitään sit ihmetellyt, aiotaan lapsille kertoa sitte np ultran jälkeen varsinaisesti lapsille kerrotaan :)
 
Vinkkaanpa teille, että Lidlissä on maanantaina vartalotyynyjä tarjouksessa. Oli mulle ihan ehdoton esikoista odottaessa kun maha alkoi kasvaa niin nukuin tuo polvien välissä. Kutsuin sitä mun poikaystäväksi kun halailin kaiket yöt :D
 
En oo kyllä yhtään ajatellut milloin kerrotaan lapsille... Huomenna on varhaisultra mut ei ehkä vielä sen jälkeen? Viimeistään np-ultran jälkeen ainakin:cat:
 
Me ollaan jo kerrottu meidän pojille (6- ja 5-vee). Ollaan myös kerrottu, että aina on mahdollisuus ettei vauvaa tulekkaan/se tulee liian ajoissa pois vatsasta.
Oli vähän pakko kertoa kun oon ollu niin tajuttoman väsynyt ja oksennellut pisin päivää.
Isovanhemmatkin tietää jo, sekä läheisimmät ystävät.
 
Niin ja miehellä on kans 7vuotias.poika edellisestä suhteesta ja sen pitäisi olla meillä joka toinen vklp mutta aina ei halua tulla kun sillä ei oo täällä kavereita, täällä ei asu saman ikäisiä lapsia, hänelle kerrotaan vasta sitten kun ollaan sukulaisillekkin kerrottu, ihan sen takia että hän kertoisi äidilleen ja me emne halua että hänen äiti saa tietää ennen kun itse olemme kertoneet lähimmäisille :)
 
Mun mies latasi äsken jonku appsin puhelimeen jolla pystyy puhelimen mikkiä käyttäen kuunnella sydänääniä. Ensin se pyysi etsimään mun sydänäänet jotka löyty heti että sitä ei sekota lapsen sydänääniin, en tiiä onko toi appi humpuukia mutta aivan niinkun me oltais pieni sydänääni löydetty, nyt viikkoja 8+0 :Heartred
 
Meillä ei tuo 8kk vielä höpöttele, niin ollaan perheen kesken kutsuttu häntä jo isoveljeksi :) Tilataan body omalla painatuksella 'Minusta tulee isoveli 2018'. Esikoinen saa tällä tavalla "kertoa" vauvasta muille :)
 
Sandstrom: Ai tuollasiakin appseja löytyy [emoji4]

Hauska idea tuo Body!
 
Onpa jännä appsi. Taatusti kokeilen vielä myöhemmin! Nyt on vasta 5+1 :)

Arvattavaa, että lapsen palattua pitkän kesäloman jälkeen kouluun, ei mene kuin pari viikkoa ekaan flunssaan. Lapsi makaa kuumeisena ja itselläkin jo vähän hömelö olo ja nenää niiskuttaa. Toivottavasti menisi nopeasti ohi... Ei auta kuin levätä.
 
Takaisin
Top