Elokuun rupattelut

Vähän epäilyttää voiko tuollainen appi oikeesti toimia. Jännältä kuulostaa.

Me ei vielä olla kerrottu kellekään näin alussa. Esikoiselle (marraskuussa 3v.) aletaan puhua asiasta ehkä np-ultran jälkeen. Saattaa muuten selvitä asia muillekin. [emoji16] Äidilleni kerron ehkä 9. viikolla kun hän tulee meille käymään. Lähisuku asuu kauempana niin ei joka kuukausi nähdä. Ehkä voisi muille vaikka lähettää kuvan esikoisesta pitelemässä ultrakuvaa. [emoji5]️

Rv 4+6
 
Kun laittaa app storeen hakusanaksi heartbeat baby niin tulee montakin eri vaihtoehtoa millä voi kuunnella sydänääniä
 
Mun täytyy kyllä sanoa, että en usko että pelkällä puhelimen mikillä pystyy sydänääniä kuuntelemaan. Jos kotidopplerillakin suositellaan viikolle 12 asti odottamaan, että alkaa kuulua. Ja niilläkään ei ole takuita että saa kotona kuuluviin.
 
Taitaa mennä kesken tämä raskaus. Tulee vähän veristä vuotoa ja alamahassa tuntuu samalta kuin mekkojen aikaan. :sad001 Yritän ajatella positiivisesti, että ainakin tulin raskaaksi ihan luomuna. Ehkä onnistuu pian uudestaan. Onneksi on ihana esikoinen. :Heartred
Pitää varmaan vielä ostaa testejä niin näkee onko jo negatiivisia.

RV 5+0
 
Peukkuja voikukka83. Toivottavasti on raskauteen kuuluvaa vuotoa :Heartred
 
Tarrasukkia ja onnea voikukalle!

Meillä olis vkl reissaamista mun vanhempien luo omakotitalohommiin. Vähän jännällä oottelen, miten tuo oma ruokahaluttomuus ja ruuille yökkäily menee vanhemmille läpi. Vielä kun ei haluttaisi kertoa raskaudesta, ainakin AR-ultra pitäisi päästä ehdottomasti käymään, ennen kuin kerrotaan.

Mutta tällä hetkellä kun saattaa tulla ihan kesken syömisen, muutaman haarukallisen jälkeen stoppi, että ei vaan uppoa enempää, ei sitten niin millään. Mutta kaikki kylmät hedelmät onneksi uppoaa ja jogurtti. Mutta toivottavasti tuo supertarkka äiti ei huomaa liikaa eroa... :D
 
Kiitos kannustuksesta! Mulla oli ruokahaluttomuutta, mutta tänään ei enää. Ainakin yksi raskausoire hävinnyt. Lähinnä vessassa käydessä vuotaa, siteeseen ei ole tullut juuri mitään. Kuinkahan nopeasti testi muuttuu negatiiviseksi keskenmenon jälkeen? Ei kyllä kovin toiveikas olo ole tällä hetkellä.
 
Mulla ei juurikaan oireita ole ollut, niinkuin ei ollut edellisessäkään raskaudessa. Tunnekuohuja hieman ja lenkkeillessä lievää pahoinvointia. Viikon päästä varhaisultra jolloin viikkoja olisi 7+0.
 
Voikukka, raskaushormoni lähtee kunnolla vähenemään vasta, kun kohtu on tyhjä, joten ainakaan ennen kunnon menkkavuotoa testin ei pitäisi miksikään muuttua. Ei siis oikeastaan kerro mitään tilanteesta. Toivotaan että on vain vaaratonta vuotoa!
 
Kuinkahan nopeasti testi muuttuu negatiiviseksi keskenmenon jälkeen? Ei kyllä kovin toiveikas olo ole tällä hetkellä.

Mä vuosin yhden yön ja aamun läpeensä kun seula ja kivuilta en saanut nukuttua. Tuo oli la-su välinen, ja maanantaina testasin 10 tarkkuudella testillä ihan tyylipuhtaan negatiivisen, ei mitään tulkinnan varaa. Mutta tosiaan se vuoto ja kipu ei jättänyt mitään tulkinnan varaa, joten ei vaikuttaisi olevan hätää vielä noilla :)
 
Toivottavasti sulla Voikukka on kaikki hyvin! :Heartred Pientä vuotoa voi kuitenkin aina olla ja oireet vaihtelevat.

Ei ole kivaa olla kuumeinen. Yhden panadolin otin illalla, ettei kuume nouse liikaa. Muuten lepoa ja lämmintä mehua...
 
Kyllä sitä vuotoa on tullut niin paljon, että eiköhän tämä ollut tässä. :sad001 Testailen lähipäivinä. Neuvolakin pitää perua maanantaina niin voin sieltä varmistaa mitä tehdä. Aika surkea olo, mutta ei kun uudestaan yrittämään heti kun mahdollista.
Mulla on heinäkuussa synttärit, niin jospa vaikka pääsisin heinäkuun odottajiin. Ois paras mahdollinen synttärilahja. :Heartred

Onnea loppuraskauteen teille muille!
 
Pahoittelut voikukka83!! :/ voimia kovasti :Heartred toivottavasti pian pääset plussaamaan!
 
Pahoittelut voikukka, voimia ja toivottavasti pääset pien plussanneisiin uudestaan, sekä se raskaus jatkuisi hyvin loppuun saakka :)
 
Takaisin
Top