Elokuun rupattelut

Kiitos kaikille! Testi näyttää jo negatiivista. Taisi olla vaan kemiallinen raskaus kun niin vähän aikaa kesti. :sad001
 
Huomenna varhaisultraan iltapäivällä! Odotan NIIN kovin että nään pienen sydämen sykkivän ja samalla pelkään että onkin tuulimuna tms. :sad001 Huomenna vierailut isovanhemmille jos pienellä kaikki hyvin, odotan niin kovin että saatais viedä ilosia uutisia! :happy: Huomenna 7+1 ja viikot tarkentuu siellä, siks saatiin neuvolasta lähete.
 
äh....meille pesiyty sitte alkusyksyn flunssa. ensin oli mies kipee ja nyt minä. su alko ihan karmeella väsymyksellä , jota jatku sit maanantaille. illalla kasvo kaktus kurkkuun ja sitten nous kuume. ensin 37.4 ja lopulta 37.8. kurkku on edelleenkin tosi kipee mut näin aamusta kuume vasta 37.0
 
Ootteko te ruennu unohtelemaan asioita? En tiiä voiko tätä laittaa raskauden piikkiin vai pitääkö rueta huolestumaan mutta mä unohtelen vähän kaikenlaista, nyt ehkä suurimpana unohdin mennä tänään hammaslääkärille ja ottaa kuulkaas päähän ja lujaa kun sieltä on nyt sitten sakkomaksu tulossa!!! Voi v.... Voin sanoa että ikinä en oo tämmöstä ajanvarausta unohtanu mutta kerta se on näköjään ensimmäinenkin. Eilen vielä lähettivät muistutusviestin mutta eivät tänään (mistä aion kyllä antaa palautetta kun huomenna soitan uutta aikaa)
 
Joo muisti huononee raskaus aikana, se on ihan tutkittu :D
 
Todellakin unohtelen! Kaikista pahinta on töissä kun selkeästi oma työn laatu huononee sen takia kun unohtelee asioita ja sekoilee kaikenlaista. :banghead:
 
Mulla on keskittymiskyky huonontunut, ei jaksa töissäkään pitkään tehdä jotain teknistä juttua, kun alkaa ajatukset ihan vahingossa hajautumaan ihan mihin sattuu, eikä pysy ajatus kasassa. :D
 
Mulla tää dementia ei onneks vielä ole alkanut. Esikoisen loppuraskaudessa olin ihan mahdoton että sitä odotellessa taas :D
 
Rankka viikko takana. Syysflunssa iski, makasin kuumeisena kolme päivää, ja sitten kun se alkoi helpottamaan, iski migreeni. Sitä makasin seuraavat kolme päivää pimennetyssä huoneessa. Täällä ovat mun ja miehen vanhemmat käyneet vuorotellen viettämässä aikaa lapsen kanssa, tekemässä ruokaa jne. Kullanarvoisia ovat näin ihanat ja läheiset vanhemmat!

Vielä ovat niskat kipeinä, migreeni kun tekee sitä. Mutta jospa taas muutaman päivän saisin olla ilman suurempia kipuja :shifty:
 
Takaisin
Top