Neljännestä haaveilevat ja kuumeilevat

Mulla oli kans alkuun todella paha olo ja väsymys ihan epätodellista. Paljon voimakkaammmay oireet kuin aikaisemmin. Nyt onneksi oikeastaan oireeton. Ja vatsa pysynyt pienenä niin on oikein mukavaa :)
 
Mulla on edellisetkin raskaudet olleet lähes oireettomia ja tämä näkyy noudattavan samaa kaavaa. Alussa vähän väsymystä ja siinäpä se, nyt ei oo oikeestaan enää mitään oireita jäljellä, välillä vihlasee mahaa, mut eipä muuta.

Pari viikkoa sit kävin neuvolassa ja siellä varmistivat, et mahassa on kyytiläinen. Muutaman viikon päästä olis np-ultra, sitä tässä kovasti odotellaan ja jännitetään. Vielä en ihan oo sisäistäny et meille olis vauva tulossa, mut eiköhän se tammikuuhun mennessä konkretisoidu :hilarious:

Suuret onnittelut plussanneille ja plussatuulia yrittäville. Ja miilolle onnittelut lähestyvästä puolesta välistä :happy:
 
Taas täällä kyselemässä! onkos kellään minkäänlaista omakohtaista kokemusta ns. kiinnittymiskivuista? Jos on, niin minkälaisia ja millon...? tänäänhän siis täällä eletään dpo 9, ja äsken tuntu n. puolen tunnin ajan semmosta tosi napakkaa vihlontaa vasemmalla puolella. Kohdun ja munasarjan seudulla... normaali kiertoon tämmönen ei oo ainaka aiemmin kuulunu :/ rupes ihan mietityttämään :)
 
Täälläkin nelosesta haaveillaan (tosin mies nyt ei haaveile) ja toivoisin kovasti että tän vuoden puolella tärppäis :happy:
Täytyy nyt vain mies saada vakuuttuneeksi että "neljäs menee siinä missä kolmaskin" :finger002
Onko teillä muilla ollut itsestään selvää että haluatte ison perheen? Itse toivoisin ehdottomasti että saisin ainakin 6 lasta mutta tuleva näyttää onnistuuko. Tietävätkö jotkut teistä jo että se neljäs olisi ehdottomasti se viimeinen, tai että jotain dramaattista pitäisi tapahtua jos siitä vielä lisää lapsia siunaantuisi?
Olisi kiva kuulla teidän tarinoita mistä tää nelosen kuumeilu tulee :) Ja täytyy sanoa etten vielä ketjua lukenut kokonaan joten sieltäkin lienee löytynee tarinoita eli niitä nyt äkkii lukeen -------------->
 
Mä luulin haluavani kaksi lasta :) Tokan jälkeen tuli kuitenkin olo et kolme olis hyvä. Sen piti sit olla viimeinen. Kumma kyllä heti kolmannen synnytyksen jälkeen aloin haaveilemaan neljännestä. Koska noi kolme ekaa syntyivät 2,5v sisään niin oli selvä että pieni tauko pitää pitää. Kolmisen vuotta mietin ja pohdin et onko se kolme vai neljä ja alkuvuodesta poistettiin sitten Mirena. Nyt on viikkoja tasan 19 ja marraskuussa syntyy neljäs ja viimeinen. Viimeinen siksi että mä täytän jo 40 ensi vuonna ja sektion yhteydessä pistetään piuhat solmuun. Jos olisin nuorempi niin ehkä tämä ei jäisi viimeiseksi. Huomaan nyt jo pohtivani et josko yksi vielä. Mutta ehkä jo fyysisesti riskaabelia vielä raskautua kun tämän jälkeen on sit jo neljä sektiota takana.
 
Meillehän on vasta syntymässä kolmas syyskuussa, mutta mä silti kuumeilen täällä jo neljättä :D :D
Mä en oo koskaan ennen esikoista varsinaisesti halunnut lapsia. Ihan olin ok ajatukselle vaikkei niitä tulisikaan. Mutta toisaalta mulla ei ollut mitään sitä vastaakaan. No, esikoinen sai alkunsa vähän "vahingossa", en syönyt e-pillereitä lähinnä sen takia kun seksiä oli niin harvoin, mutta nähtävästi kerta silloin tällöin riitti. Esikoisen syntymän jälkeen tiesin haluavani lisää lapsia. Tokaa kuumeilin ihan kauheesti ja onneksi saikin pian alkunsa. Kolmannellekin annettiin heti lupa tulla, mutta kuume ei ollenkaan ollut niin kova kuin tokan kohdalla. Alunperin miehen kanssa puhuttiin ennen tokan syntymää että neljä lasta olisi kiva. Ajatus kai oli antaa lasten tulla kun ovat tullakseen. Nyt mulle on tässä kolmatta odottaessa tullut ajatus ja tunne että pidettäisiin tauko ja tahtoisin sitten vielä neljännen ja viidennenkin :) Ehdottomasti näen itseni 10 vuoden päästä useamman kuin kolmen lapsen äitinä. Toivottavasti tämä haave toteutuu :)
 
Mä oon ite neljän lapsen perheen esikoinen ja aina kärsin siitä, että veljet söivät karkit, rikkoivat tavarat jne. Vannoin tekeväni itse vain kaksi, joille riittäis sit huomiota, tilaa ja rahaa. Vaan kuinkas sitten kävikään!? Mä nautin lapsikatraasta ympärilläni ja neljän hengen perhe tuntui liian pieneltä. Kolmannesta keskusteltiin siis hetken aikaa ja päädyttiin siihen, että meillä on tilaa hänelle, sai tulla ja tuli. Neljännen kuume alkoi 1,5v sitten hiipiäsalakavalasti. Huomasin parin päivän menkkamyöhästymisistä ajattelevani, että oliskin kiva, jos ei alkaiskaan. Loppukeväästä olinkin yllätysraskaana ja mä olin onnellinen, etten tarvinnu taivuttelukeskusteluja miehen kanssa. Se raskaus meni kuitenkin kesken 8+vkolla ja sen jälkeen on ollut voimakas tunne yhden puuttumisesta. Kesän surin sitä, jonka piti tulla, mutta syksyllä jo ajattelin, että kaipasin, en häntä, vaan uutta perheenjäsentä. Mies vaan oli sitä mieltä, että lapsiluku on täysi, piste.

Tässä kierrossa mies taipui yhteen yritykseen ja sanoi, että jos nyt tulee, ni tulkoon! Siispä tänään kp 24/26, on yks vähän kissa pistoksissa!
 
Toivotaan myfo et olis tärppi käyny vähän niinkuin vahingossa :)
 
Myfo, onpas jännää! Peukut on pystyssä!!
Meillähän kävi niin, että kolmannen ollessa about 5kk huomasin olevani raskaana. Päädyttiin kuitenkin keskeytykseen koska pelotti jo oman terveyden (henkisen ja fyysisen) puolesta. Olisi tullut 4 sektiota 3,5v sisään. Siitä tuli kuitenkin just semmoinen tunne et meidän perheestä puuttuu vielä yksi.
 
Onnea Myfo miehen taivuttelusta!!! :happy093 Sama täällä tilanne muuten, sain miehen taivuteltua yhteen kokeiluun :'D Nyt jännättään kyllä vaan niin kovasti etten ehkä kestä..... Milloin meinaat raskaustestin tehdä, siis odotatko suoraan että kierto täynnä vai teetkö jo ennen sitä? Kun on kai niitä kaikkia testejä että testin voisi tehdä jo muutama päiväennen menkkojen odotettua alkamipäivää, että pitääkö paikkaansa... Mulla kaikki aiemmat raskaudet on "vaan tulleet" että tää oli eka sellanen suunnitelmallinen kokeilu :laughing002
 
Heipsis! Eilen oli ultra ja meille on tulossa kolmas rinsrenssa :Heartred Vauvalla kaikki hyvin, vähän oli pieni viikkoihin nähden mutta laskettua ei alettu muuttamaan. Ei noi edellisetkään mitään jättiläisiä ole olleet.
Mä oon jotenkin niin iloinen ja onnellinen tästä raskaudesta, meinaan oikein pakahtua!!

Mitäs teille muille?
 
Ihanaa Miilo, että masutytteli voi hyvin!!!
Sushmita hauskaa, että meillä on sama tilanne!

Mä testasin early jotain -testillä (jopa 6pv ennen menkkojen oletettua alk.pv) kp 25, 3h pidättelyn jälkeen iltapäivällä ja näytti negaa. Tää oli siis to. Menkat ei oo alkaneet edelleenkään, joten ostin tänään kaks testiä ja ajattelin testata aamulla.
...ja sit oli pakko tehdä toinen heti! 2h pidättelyn jälkeen illalla... ja ekaa kertaa ikinä sain haalean haamun!!! Nyt pitäis malttaa nukkua, että pääsis aamulla taas testaamaan!!!

Plussatuulia ja kauniita unia kaikille!
 
Mä testailen perjantaina, se olis pari päivää ennen mahdollisten kuukautisten alkua...

Tsempit Myfolle!!! Tulehan kertomaan (vaikka kuvan kanssa!) Miltä aamutesti näyttää :happy093
 
Toivotaan shusmitallekin toista viivaa tikkuun :)
 
Muokattu viimeksi:
Aamutesti oli edelleen haalea, mutta kyllä siinä kaks viivaa on!!! Positiivinen piti ohjeiden mukaan näkyä minuutissa (Pregcheck-liuska) ja silloin näkyi viivanpaikan näköisenä (ei swllaistakaan oo mulla ja tolla testillä koskaan ennen tullu). Kun kaikki punaisuus oli häipynyt, testiviiva oli selkeästi vaaleanpunainen. Ja kaks viivaa näkyy edelleen, tosin ohjeiden mukaan vaikka yleensä posit tulos jää näkyviin, nega voi muuttua posit vain muutaman minuutin kuluttua ajan ylittymisestä (...?...). Mun on pakko mennä hakemaan tänään vielä clearblue, ehkä jopa digi, että saan varmuuden!!! Nyt mä vaan stressaan, että jos onkin joku muu syy haaleaan viivaan (ohjevihkosta saa kivoja epäilyn aiheita!). Positiivinen testitulos olis niin uskomatonta, etten uskalla edes ajatella vielä!
Kiitos myötäelämisestä! :Heartred Palaan huomenna, kun saan tehtyä seuraavan testin!
 
Takaisin
Top