Viimeaikainen toiminta

• T
    Toiveikkaana reacted to Tuutikintytär's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    En tiedä itkeäkö vai nauraa... No okei, ehkei tilanne nyt ihan niin dramaattinen ole. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat...
  • T
    Toiveikkaana reacted to Syyskukka's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Kävin tänään ferritiinin kontrollimittauksessa ja halusin jakaa hyvät uutiset täällä 🤩 reilun 3 kuukauden rautakuuri on nostanut...
  • T
    Toiveikkaana reacted to Toiveikas odottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Huomentaa!! Tulin päivittelemään alkukesän kuulumisia eli lähinnä vaan omanapailemaan😅 lueskelin sivulle 193 ja tän viimmesen. Mut...
  • M
    Minnix reacted to Kumpare's post in the thread Oireet with Hauska Hauska.
    Mä söin tänään kokonaisen tölkin niitä purkkipapuja. 🤪 Vieläkin himottaa ne!
  • M
    Minnix reacted to Anneli29's post in the thread Oireet with Sympatiaa Sympatiaa.
    Okei hyvä kuulla että on ollu muillaki oireettomia raskauksia! Kuulostaa raskaalta tuo sun tilanne, tsemppiä hurjasti ❤️ @Minnix
  • M
    Minnix reacted to Syyskukka's post in the thread Yleinen keskustelu with Optimistinen Optimistinen.
    Joo, mä oon myös lukenut tuon saman. Äsken googlettelin kemiallisen raskauden ja kliinisen keskenmenon eroja ja jäi vähän epäselväksi...
  • M
    Minnix reacted to Kumpare's post in the thread Yleinen keskustelu with Ihana Ihana.
    @Syyskukka Mulla tuli esikoisesta runsasta vuotoa. Ihan kunnolla lorisi vessanpönttöön ja olin ihan rikki. Pari päivää se kesti ja...
  • Tiana
    Tiana reacted to punktiopikkarit's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Tykkään Tykkään.
    @Tiana Mä sain kerran palautetta että ¨tämä olis täydellinen rakko alkionsiirtoon¨ (menin follikkelien laskentaan ja luulin että siihen...
  • M
    Minnix reacted to Salamaire's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Aika erikoista, missä terveydenhuollon piirissä noin on sanottu? :Grimacing Face: Oma diagnoosi tänään oli kuitenkin O03.4...
  • Tiana
    Tiana reacted to Fiore_41's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Tykkään Tykkään.
    @Tiana Mä yritin tänään pidättää kaksi tuntia, mutta tunnin päästä oli niin kupla otsassa, että oli pakko käydä vessassa 😂 Join sen...
  • Tiana
    Tiana reacted to Lilanka's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Hauska Hauska.
    Mää join kans jonkun 0,5-1l matkalla. Ja sitten oli Taysilla siirrot lähes tunnin myöhässä, niin istuin ihan kupla ottassa siellä...
  • M
    Minnix reacted to Ananana's post in the thread Raskaudesta kertominen muille with Tykkään Tykkään.
    Mä oon kertonut jo tosi monelle. Perhe ja lähimmät ystävät. Tavallaan olisin halunnut pitää salaisuutena, mutta päätin IVF alussa, etten...
  • punktiopikkarit
    punktiopikkarit reacted to Fiore_41's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Hauska Hauska.
    @Tiana Mä yritin tänään pidättää kaksi tuntia, mutta tunnin päästä oli niin kupla otsassa, että oli pakko käydä vessassa 😂 Join sen...
  • Metsätähti5
    Kolopuu
  • Metsätähti5
    Hiekkalinnojen teko 15 (+1) Uiminen 25 Jäätelön syönti 15 Veteen hyppiminen 7 Eväiden syöminen 0 (-2)
Takaisin